וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות "הלוטוס הלבן": ביקושי שיא לחופשות בסיציליה

עודכן לאחרונה: 13.12.2022 / 18:34

לאחרונה חל זינוק של ממש בחיפושי הטיסות והמלונות לאי האיטלקי הציורי, ובמיוחד לעיירת הנופש טאורמינה. זה מה ש"הלוטוס הלבן" עשה לסיציליה

פרומו לסוף העונה השנייה של "הלוטוס הלבן"/HBO

אם גם אתם נמנים עם מעריציה של הסדרה "הלוטוס הלבן", שעונתה השנייה הסתיימה לאחרונה, אתם ודאי מגלגלים בראש את יעד החופשה הבאה שלכם, באי סיציליה. התפאורה הטבעית שכיכבה בסדרה, הביאה רבים בעולם לחפש אחרי חופשות בעיירת הנופש טאורמינה (Taormina). זאת, במיוחד על רקע העובדה שתיירים רבים ברחבי תבל מחפשים אחר מפלט שמשי (יחסי) מהחורף.

אתר הלייף-סטייל Robbreport מדווח כי על פי נתונים חדשים שמגיעים מאתר ואפליקציית הזמנת החופשות Hopper, לאחרונה חלה עלייה של ממש בחיפושי הטיסות והמלונות לאי האיטלקי הציורי. בחודש נובמבר חלה עלייה של 61 אחוזים בחיפושים בקרב הבריטים לעומת השנה שעברה, כאשר בקרב האמריקנים מדובר בזינוק חד של 90 אחוזים לעומת 2021. יתרה מכך: ידוע כי בחודש נובמבר, הביקושים לחופשות בסיציליה יורדים בדרך כלל בהשוואה לחודש אוקטובר. אך הפעם, היתה עלייה של 30 אחוזים - מה שככל הנראה קשור באופן ישיר לשידור הסדרה בעולם.

"הלוטוס הלבן" עונה 2 פרק 7. Francesca D’Angelo/HBO,
הסדרה גרמה לאנשים לחפש חופשות באי. הלוטוס הלבן/Francesca D’Angelo/HBO
העיר פאלרמו, סיציליה, איטליה. ShutterStock
חלה עלייה של ממש בחיפושי הטיסות והמלונות לאי האיטלקי. סיציליה/ShutterStock

חכו קצת עם החופשה

"עם הנופים שטופי השמש של סיציליה וקו החוף המדהים שלה, אין זה מפליא לגלות כי המטיילים משתוקקים לשחזר את הזוהר של 'הלוטוס הלבן' בזמן חופשות החגים שלהם", אומר סבסטיאן טקסייר, מומחה תיירות באתר Hopper. וכך, אם אתם מעוניינים לספוג את הנופים הללו ברכיבת וספה כאוטית בדומה לטניה מקוויד (בגילומה של השחקנית ג'ניפר קולידג') - סיציליה היא המקום שלכם. רק שימו לב שלא ללון בבית הפאר של קוונטין...

"הלוטוס הלבן" עונה 2 פרק 7. Fabio Lovino/HBO,
העלייה בחיפוש חופשה בסיציליה בחודש נובמבר קשורה ככל הנראה לשידור הסדרה בעולם/Fabio Lovino/HBO

ואחרי שאמרנו את כל זה, כדאי להמתין מעט עם החופשה. מבדיקה מדגמית שערכנו עולה כי הזמנת טיסת הלוך ושוב מתל אביב לסיציליה תעלה לכם בסביבות 1,500 שקלים בחודש דצמבר או ינואר. גם מזג האוויר לא יהיה כמובן שמשי כמו בעונות השיא. המחיר יורד באופן ניכר בחודש מרץ (800-700 שקלים) ועולה שוב בדרמטיות בחודש אפריל האביבי (מתחיל בכ-2,300 שקלים לכרטיס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully