וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסעים נדהמו לראות מחלון המטוס חללית ממריאה באוויר

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 17:05

מה הדבר הכי מדהים שראיתם מחלון המטוס? ובכן במקרה של נוסעי טיסת יונייטד איירליינס לפלורידה, הם היו עדים לשיגור חללית של SpaceX. ויש אפילו סרטון

נוסעי טיסת יונייטד איירליינס צפו באוויר בשיגור חללית SpaceX/Nick Leimbach, טוויטר

נוסעים בטיסה של חברת התעופה האמריקנית יונייטד איירליינס שעשו את דרכם מעל נמל החלל קייפ קנוורל (Cape Canaveral) שבפלורידה, הצליחו לזהות מרחוק מחזה נדיר להפליא: משגר פאלקון 9 של חברת SpaceX שהתרומם ממרכז החלל קנדי של נאס"א, הרחק מתחתם.

הסרטון, ששותף על ידי צלם עיתונות של רשת NBC, ניק ליימבאק, מראה (מרחוק) את הרקטה הלבנה הקטנטנה צוברת גובה בקצב מסחרר, ומותריה אחריה ענן של אבק ואדים - והכל בזווית הנכונה, שמכניסה את המחזה המדהים הזה לפרספקטיבה. "זה אחד הדברים הכי מגניבים שראיתי אי פעם", כתב ליימבק.

הטיסה המריאה מנמל התעופה הבינלאומי דאלאס בוושינגטון הבירה בשעה 12:25 ונחתה כ-3.5 שעות לאחר מכן בג'ורג' טאון שבאיי קיימן. נתיב הטיסה חצה בצורה מושלמת את מרכז החלל קנדי של נאס"א, בדיוק ברגע הנכון. רקטת הפאלקון 9 של SpaceX המריאה ממתחם השיגור 39A בשעה 14:20 שעון מקומי, והיא נשאה עמה חללית מדגם דרגון ללא אנשי צוות. היא נועדה לשלוח אספקה וציוד לתחנת החלל הבינלאומית.

טיל הפלקון 9 של SpaceX. GettyImages
טיל הפלקון 9 של SpaceX משוגר לאוויר (צילום ארכיון)/GettyImages

תכירו: "מיקרוסקופ ירח"

אתר Futurism מדווח כי בין פריטי האספקה מצוי גם "מיקרוסקופ הירח", מכשיר זעיר שנועד לאפשר לאסטרונאוטים לאסוף דגימות דם ולנתח אותן באמצעות מכשיר ידני. המטרה היא לספק לאסטרונאוטים העתידיים כלי לאבחון דגימות דם על פני הירח או מאדים.

כך או אחרת, ברור שזה נדיר שנוסעים טיסה מסחרית יהיו עדים למחזה כה מדהים. עם זאת, בהתחשב במקצועו של ליימבק, יש סיכוי טוב שהעובדה שהוא היה במטוס - בזמן הנכון ובמקום הנכון - לא היתה מקרית לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully