וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים חוזרים לארה"ב: יונייטד איירליינס תטוס לארץ 28 פעמים בשבוע

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 13:02

יונייטד איירליינס מתכוננת לחזרת הישראלים לטיסות לארה"ב, ותפעיל בסך הכל 28 טיסות שבועיות (מאוקטובר) לשיקגו, ניו יורק, וושינגטון וסן פרנסיסקו. עקב כך, מנהלת החברה דיונים עם הרשויות בנתב"ג לפתיחת לאונג' לנוסעיה בארץ

מטוס יונייטד איירליינס/יח"צ, טריוואקס

יונייטד איירליינס מגבירה את מספר טיסותיה בין ישראל לארה"ב, כשבכל שבוע יצאו 28 טיסות (מאוקטובר) לארבעה יעדי החברה במדינה: שיקגו, ניו יורק, וושינגטון וסן פרנסיסקו. דורין בורס סגנית נשיא בכירה עולמית ביונייטד איירליינס למכירות, נמצאת בביקור בישראל ומסרה הבוקר (רביעי) במסיבת עיתונאים במשרדי החברה בתל אביב, כי בסוף אוקטובר תגביר יונייטד את מספר טיסותיה השבועיות לשיקגו. הקו החדש יחסית, נפתח במהלך המגיפה, והוא פועל כרגע שלוש פעמים בשבוע ועקב הביקוש תעלה התדירות לארבע בשבוע.

עוד הוסיפה בורס, כי נושא איכות הסביבה נמצא בראש סדר העדיפויות של יונייטד. החברה רוכשת דלק מטוסים בר-קיימא יותר מכל חברת תעופה אחרת, ורק השבוע הודיעה על רכישת 400 מטוסים קלים וחדשניים בהשקעה של 15 מיליון דולרים לצרכי הסעות בנות קיימא.

בהתייחסה למוצרי החברה ולשרותים שהיא מפתחת, אמרה בורס כי במסגרת תוכנית יונייטד נקסט, לפיה יכנסו לשרות בתוך חמש שנים חמש מאות מטוסים חדשים, כל מטוס יהיה מצוייד בספיד וי-פיי מהיר במיוחד וכן באפשרות חיבור בלו טות, לחיבור נוח למכשירי הקצה של הנוסעים.

דורין בורס סגנית נשיא בכירה עולמית ביונייטד איירליינס. דפנה טריואקס,
מימין: יעל ברזילי מנכ"לית יונייטד איירליינס בישראל, דורין בורס ובוב שומאכר/דפנה טריואקס

בעתיד: פתיחת לאונג' יונייטד בישראל

עוד היא אמרה בורס, כי הישראלים חזרו מהר מאוד לטוס בעולם יותר מאשר שווקים אחרים. הדבר ניכר במיוחד בטיסות משפחתיות, חופשה וטיולים וגם בטיסות עסקים והייטק. במהלך הביקור מסרה מנכ"לית יונייטד איירליינס בישראל יעל ברזילי, כי יונייטד מנהלת דיונים עם הרשויות בנתב"ג לפתיחת לאונג' יונייטד לנוסעיה, וזאת עקב התפוסה הגבוהה בטיסות בקווים השונים מישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully