וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תל אביב מנסה למשוך אליה תיירים מאירופה

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 16:45

עיריית תל אביב-יפו בונה על החורף האירופי הקשה, שיביא לתל אביב השמשית את התיירים. לשם כך, משווק בימים אלה קמפיין תחת הכותרת "Tel Aviv - We don't do winter", שבו 3 סרטונים שמדגימים בצורה הומוריסטית את מזג האוויר הנוח בעיר

קמפיין שיווק תל אביב עבור תיירים מאירופה/צילום: עיר עולם, בימוי: יוסי ירום

בזמן שהחורף "איז קאמינג" לאירופה, בתל אביב סומכים על מזג האוויר הטוב יחסית, ומזמינים את האירופים לנחות פה בחודשים הקרובים. לשם כך, יזמה זרוע התיירות של עיריית תל אביב-יפו, "עיר עולם", קמפיין לעידוד התיירות מאירופה תחת הכותרת Tel Aviv- We don't do winter.

מטרת הקמפיין, לעודד את האירופאים שמעוניינים להמשיך ליהנות מאווירה קיצית ולהגיע במהלך החורף הקרוב לחופשה בתל אביב שנהנת מימי שמש רבים.

קמפיין שיווק לת"א עבור תיירים מאירופה/צילום: עיר עולם, בימוי: יוסי ירום

מנסים לעשות סקי על גבעת דשא

הקמפיין כולל שלושה סרטונים קצרים, שמדגימים בצורה הומוריסטית את מזג האוויר הנוח בעיר במהלך החורף. באחד נראים אב ובתו בחליפת סקי מנסים לעשות סקי על גבעת דשא ירוקה ושמשית, כשהקריין מסביר שבתל אביב לא ירד שלג מאז 1950. בסרטון השני נראה חזאי מהדורת חדשות מיואש מדווח שכל ימות השבוע צפויים להיות שמשיים ואילו בסרטון השלישי נראה אחראי שמירת מעילים בכניסה למלון משועמם במיוחד כשמאחוריו קולבים ריקים לחלוטין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קמפיין שיווק לת"א עבור תיירים מאירופה/צילום: עיר עולם, בימוי: יוסי ירום

את סרטוני הקמפיין ביימו, הפיקו והשתתפו עובדי עיר עולם ותיירות. הקמפיין הופץ באירופה במטרה לעודד את התיירים האירופאים להגיע לתל אביב דווקא בתקופה זו של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully