וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מציעים: בואו לקנות כפר שלם בפחות ממיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 9:43

הכפר סאלטו דה קסטרו שבצפון-מערב ספרד נבנה בשנות ה-50, אך ננטש בשנות ה-80 והיה אמור להפוך לאתר תיירות בשנות האלפיים. יש בו 44 בתים, בריכה ציבורית, בר וכנסייה אבל אין מי שיגור בו. עתה הוא מוצע למכירה במחיר של 935 אלף שקלים. מתאים לכם?

כפר שלם עומד למכירה ב-260 אלף דולר/@skratchworld

זה לא חדש שבאיטליה מוכרים בתים ב-1 אירו, עקב חוסר ביקוש גדול, אבל מסתבר שהתופעה הגיעה גם לספרד ואף התרחבה: לא רק שמוכרים בתים אלא את כל הכפר כולו, ובמחיר מציאה.

הכפר סאלטו דה קסטרו בעיר זמורה שבצפון-מערב ספרד, מוצע למכירה במחיר של 260 אלף אירו בלבד (כ-935 אלף שקלים לפי שער האירו היום). כלומר, כל בתי הכפר כולו במחיר של דירת חדר בתל אביב(!)

הכפר כולל 44 בתים, בר, אכסנייה, כנסייה, בית ספר, בריכת שחייה ציבורית ואפילו צריף ישן - והכל בתוך סביבה ציורית להפליא. סלטו דה קסטרו, ששוכן סמוך לגבול הספרדי עם פורטוגל, יושב על ראש גבעה ומשקיף על הפארק הטבע Arribes del Duero, כך שהרוכשים ייהנו מסביבה ירוקה לצד מאגר מים כחול.

העיירה סאלטו דה קסטרו בספרד. ויקיפדיה, אתר רשמי
הכפר כולל 44 בתים, אכסנייה, כנסייה ובית ספר. סאלטו דה קסטרו בספרד/אתר רשמי, ויקיפדיה
העיירה סאלטו דה קסטרו בספרד. ויקיפדיה, עיבוד תמונה
במערב ספרד וגובל עם פורטוגל. הכפר סאלטו דה קסטרו/עיבוד תמונה, ויקיפדיה

ננטש בשנות ה-80 ונקנה על ידי איש עסקים

אז איך הגיע כפר שלם למכירה? ובכן, סאלטו דה קסטרו נבנה בשנות ה-50 על ידי חברת ייצור חשמל כדי לשכן משפחות של עובדים במאגר המים הסמוך. הוא ננטש בשנות ה-80 ונקנה על ידי איש עסקים בשנות האלפיים, שהתכוון להפוך את הכפר למקום תיירותי.

בימים אלה סאלטו דה קסטרו קצת נטוש והושחת, אבל בהחלט יש לו פוטנציאל להפוך ליעד תיירותי ראוי. מיותר לציין שאם אתם מתכננים להחיות את הכפר מחדש, תזדקקו להרבה יותר מ-260 אלף אירו.

אם הבעלות על כפר ספרדי כולו משלכם עושה לכם חשק? תוכלו לברר עוד על הכפר ולהציע הצעה לרישום הנכס בקישור הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully