וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעד או נגד? פתח רגליים כל הטיסה ו"פלש" למרחב של הנוסעת שלידו

עודכן לאחרונה: 13.11.2022 / 8:25

נוסעת אמריקנית תיעדה את הנוסע שלצדה פותח את רגליו ודוחק אותה במשך כל 4 שעות הטיסה, אבל היא לא ציפתה לתגובות הקיצוניות ברשתות החברתיות. אז באיזה צד אתם בוחרים?

נוסעת הניחה את השיער על משענת המושב של הנוסעת שמאחוריה/צילום: טיקטוק

ויכוח עז התרחש ברשתות החברתיות לאחר שנוסעת במטוס פרסמה תמונה שבה היא נדחקת ונאלצת להצטמצם במושב שלה, לאחר שנוסע זר שישב לידה פרש את רגליו לצדדים.

אמילי קוואי שיתפה לפני מספר ימים את התצלום ברשת החברתית Reddit, לאחר שירדה מטיסה של חברת התעופה סאות'ווסט איירליינס. "כך עברה היום כל הטיסה שלי, שנמשכה ארבע שעות", כתבה קוואי לצד התמונה, מבלי לחשוף את היעד שאליו טסה. "הגובה של הוא 1.72".

בתמונה, נראה הגבר היושב ליד קוואי בעודו פורש את ירכיו בצורת V פתוח לרווחה, ופולש בבירור אל המרחב האישי שלה. נראה היה שהוא צופה בסרטון בטלפון שלו, וכלל אינו מוטרד מהעובדה שקוואי כמעט "נשפכה" החוצה אל המעבר, בשל המקום הזעיר שנותר לה.

נוסע פולש למרחב של הנוסעת לידו. Reddit, צילום מסך
פורש את ירכיו בצורת V פתוח לרווחה. הנוסע שפלש למרחב של אמילי/צילום מסך, Reddit

"סגור את רגלייך הארורות"

"אמרתי לו את זה כמה פעמים, והוא אכן זז הצדה", כתבה לאחר מכן בפוסט שלה. "אבל הרגליים שלו היו חוזרות במהרה למקום שבו הן נחו במהלך הסרטון שבו צפה".

הניו יורק פוסט מדווח כי כפי שקורה פעמים רבות במצבים כאלו, תמונתה של קוואי הפכה במהירות לוויראלית, וזכתה ליותר מ-1,200 תגובות. רבים מהמגיבים טענו כי הנוסע שלצדה "לא מתחשב", ומצד שני, היו רבים אמרו כי הוא "זכאי".

"הייתי אומר לו שהביצ*ם שלו לא כל כך גדולות. סגור את רגלייך הארורות", זעם מגיב אחד. אחרים טענו כי אין זו אשמתו, מאחר שנאלץ לשבת במושב צר למידותיו. "אני לא רואה ניצחון לאף אחד מהצדדים. לא נראה שהבחור יכול לשלוח את רגליו קדימה. זוהי אשמתה של חברת התעופה, ולא של הנוסעים. הם ימשיכו להתייחס אלינו כמו למטען כל עוד נאפשר להם זאת", הצהיר מגיב אחר. "לכל מי שאומרים שהוא צריך להזיז את הרגל שלו, תביטו היטב היכן נמצאת הברך שלו - הנתקעת במחיצה של המושב שלפניו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סאות'ווסט איירליינס. ShutterStock
האם חברת התעופה אשמה? סאות'ווסט איירליינס/ShutterStock

האשמה האמיתית: חברת התעופה?

ואכן, לא מעט תגובות התייחסו לכך שהאשמות הן בכלל חברות התעופה, ש"אורזות" כעת כמה שיותר נוסעים במטוסיהן, ללא כל התחשבות בנוחות ובמרחב שלהם. "זה נורא מה שחברות התעופה עשו למושבים. אין מקום, אין אפשרות להישען לאחור ואין נוחות", נכתב בתגובה אחת שהפכה להיות פופולרית באותו פוסט.

כאמור, היו לא מעט שמתחו ביקורת על קוואי עצמה, וטענו שהיה עליה להיות יותר אסרטיבית ולבקש ממנו לסגור את רגליו.

"אני 'אוהב' את זה שנשים בדרך כלל מצמצמות סיטואציות מסוימות והופכות את עצמן לקורבן של הגבר", כתב בכעס אחד המגיבים, ואחר הוסיף: "אם את או אתה טסים בלואו-קוסט, צפו שהטיסה שלכם תהיה מבאסת. אולי היית צריכה להציע לו את המושב שלך, כדי שלפחות הוא יוכל להניח את הרגל שלו במעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully