וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסירו עבורה 6 מושבים: האישה הגבוהה בעולם טסה לראשונה בחייה

עודכן לאחרונה: 6.11.2022 / 12:13

רומייסה גלגי (24) מטורקיה מתנשאת לגובה של 2.15 מטרים. לאחר שנחתה בסן פרנסיסקו, היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "זו הייתה הטיסה הראשונה שלי אבל היא בהחלט לא תהיה האחרונה"

נוסע והבובה שהושיב לידו בטיסה/צילום: zachprengler

לראשונה בחייה, האישה הגבוהה ביותר בעולם עלתה על טיסה, לאחר שחברת התעופה טורקיש איירליינס התאימה את אחד ממטוסיה כך שניתן יהיה להטיס את מי שמתנשאת לגובה של 2.15 מטרים.

מוקדם יותר השנה, קיבלה רומייסה גלגי באופן רשמי את התואר "האישה הגבוהה בעולם". רוב הזמן היא נאלצת להתנייד באמצעות כיסא גלגלים או הליכון. זאת בשל העובדה כי גובהה נובע מתסמונת וויבר, מצב רפואי הגורם לגדילת-יתר.

בשל גובהה, גלגי בת ה-24 מעולם לא יכלה לטוס במטוס מאחר שלא יכלה להשתמש במושבים הרגילים, גם לא בימי ילדותה. אבל לאחרונה היא עשתה זאת, בעת שטסה מארץ הולדתה, טורקיה, לסן פרנסיסקו. זאת הודות לשינויים שערכה כאמור חברת טורקיש איירליינס באחד ממטוסיה.

האישה הגבוהה בעולם טסה לראשונה, בטורקיש איירליינס. אינסטגרם, צילום מסך
האישה הגבוהה בעולם טסה לראשונה. רומייסה גלגי בדרך לסן פרנסיסקו/צילום מסך, אינסטגרם

"זו היתה טיסה מושלמת"

בחברה הסירו שישה מושבים, והמקום שהתפנה שימש להכנסת אלונקה ארוכה שנבנתה במיוחד לצורך העניין, ואיפרה לגלגי להעביר את הטיסה הארוכה בנוחות.

לאחר נחיתתה בקליפורניה, היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "זו היתה טיסה מושלמת, מתחילתה ועד סופה... זו הייתה הטיסה הראשונה שלי אבל היא בהחלט לא תהיה האחרונה... תודה מעומק הלב לכל מי שלקח בכך חלק".

הדיילי מייל מדווח כי הצעירה טסה לסן פרנסיסקו בכדי לקדם את הקריירה שלה בתחום פיתוח תוכנה, אך היא גם אמורה לשתף פעולה עם "גינס שיאי עולם", במטרה לקדם אירועים שונים.

הדיילי מייל מדווח כי בתחילת השנה, עם קבלת השיא העולמי הרשמי של גינס, אמרה גלגי: "כל חיסרון יכול להפוך ליתרון, אז קבלו את עצמכם כמו שאתם, היו מודעים לפוטנציאל שלכם ועשו כמיטב יכולתכם". זוהי הפעם השנייה שגלגי משיגה שיא עולמי. הפעם שעברה היתה בשנת 2014, בזמן שקיבלה את התואר "הנערה הגבוהה בעולם". מאז, היא נוהגת להשתמש בפרסום לו זכתה, במטרה לתמוך במי שלקו בתסמונות נדירות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
האישה הגבוהה בעולם טסה לראשונה, בטורקיש איירליינס. אינסטגרם, צילום מסך
במקום 6 מושבים, הכניסו אלונקה ארוכה שנבנתה במיוחד לצורך הטיסה/צילום מסך, אינסטגרם

"להיות שונה זה לא נורא כמו שאתם חושבים"

"להיות שונה זה לא נורא כמו שאתם חושבים. זה יכול להביא לכם הצלחה בלתי צפויה", אמרה גלגי לכתבים בחודש שעבר. "אני אישית סבורה שאם רוצים זאת ומתאמצים לצורך כך, אפשר להפוך הבדלים ותכונות מסוימות שנראות כחסרונות, ליתרונות. זה בדיוק מה שאני עשיתי".

קרייג גלנדיי, עורך ראשי בגינס, אמר: "זה כבוד לקבל את רומייסה בחזרה אל ספרי השיאים. עוז רוחה ויכולתה לבלוט מהווים השראה. הקטגוריה של 'האישה החיה הגבוהה בעולם' היא לא כזו שמתחלפת לעתים קרובות, לכן אני נרגש לחלוק את החדשות הללו".

האישה הגבוהה בעולם לפי ספר גינס 2023

יש לה גם את הידיים הארוכות בעולם

הגבר הגבוה בעולם, סולטן קוסן, אף הוא טורקי - מתנשא לגובה 2.51 מטר. גלגי אומרת כי היא מקווה לפגוש אותו באופן אישי. לפני גלגלי, החזיקה בתואר זנג ג'ינליאן מסין, שגובהה היה 246.3. היא נפטרה בשנת 1982.

גלגי גם שברה את השיאים של האישה עם האצבעות הארוכות בעולם, הידיים הארוכות בעולם והגב הארוך בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully