וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TUS Airways תפעיל טיסות מתל אביב למונדיאל בקטאר דרך לרנקה

עודכן לאחרונה: 6.11.2022 / 9:18

חברת התעופה הקפריסאית TUS Airways הודיעה שתפעיל בימי המונדיאל טיסות מישראל לדוחא עם עצירה בלרנקה. הטיסות לא יעברו מעל איראן. כמה תעלה טיסת הלוך ושוב? הנה כל הפרטים

קטאר/צילום: רשת 13

אם אתם בקטע של המונדיאל ומשחקי הכדורגל העולמיים שיחלו החודש בקטאר, אז דעו לכם שתוכלו לטוס מנתב"ג (דרך קפריסין) לדוחא, בירת המדינה.

חברת התעופה הקפריסאית TUS Airways הודיעה שתפעיל טיסות מישראל לדוחא עם עצירה בקפריסין, בתקופת משחקי המונדיאל שיחלו ב-20 בנובמבר השנה. TUS תפעיל שישה סבבי טיסות (סך הכל 12 טיסות) שימריאו מישראל בשעות 09:00-08:00 בבוקר, וינחתו בקטאר ב-16:00-15:00 אחר הצוהריים. סיום הפעילות ב-15 בדצמבר.

הטיסות לקטאר יופעלו על ידי מטוסי איירבוס A320 של החברה, כשמנתב"ג ימריאו הטיסות ללרנקה שבקפריסין (כ-50 דקות טיסה), ומשם, לאחר הפסקה קצרה, ימשיכו הנוסעים לדוחא באותו המטוס. זמן הטיסה מלרנקה לדוחא - כשלוש שעות ועשר דקות.

טוס איירווייז. Creative Commons
למונדיאל בקטאר דרך קפריסין. TUS Airways/Creative Commons

לא יטוסו מעל איראן

חברת TUS איירווייז פעלה לקבלת כל האישורים להפעלת קו הטיסות, והם התקבלו בסוף השבוע, מה שאיפשר את התחלת מכירת הכרטיסית לחובבי הכדורגל. מחיר הטיסות - החל מ-555 דולרים לאדם. ניתן לרכוש בחברת טיק טוק המשווקת הבלעדית של טיסות TUS למונדיאל.

לידיעת הנוסעים, הטיסות מקפריסין לקטאר לא יעבור מעל איראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully