וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל ממחר: ישראייר תפעיל טיסות ישירות לירוואן בירת ארמניה

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 15:08

קן תעופה חדש לחברת ישראייר, שתטוס החל ממחר, 1 בנובמבר, ישירות לירוואן בירת ארמניה. מחיר כרטיס טיסה החל מ-436 דולרים כולל מיסים והיטלים

בירת ארמניה ירבאן על רקע הרי אררט/צילום: פגסוס

בארמניה כבר ביקרתם? אם לא, הנה האפשרות שלכם לנצל את חופשת יום הבחירות ולטוס לארמניה. חברת התעופה ישראייר הודיעה היום (שני), כי החל ממחר, 1 בנובמבר, היא תפעיל טיסות ישירות ליעד חדש - יראוון בירת ארמניה - השוכנת באזור הקווקז.

זו הפעם הראשונה שחברת ישראייר מפעילה טיסות לנמל התעופה הבינלאומי של ארמניה, השוכן במרחק של 12 קילומטרים מירוואן. משך הטיסה כ-2.5 שעות.

ישראייר תפעיל טיסה שבועית בכל יום שלישי, במחיר של החל מ-436 דולרים.

ארמניה. ShutterStock
ארמניה. רק 2.5 שעות טיסה ואתם ביעד מקסים/ShutterStock

"ירוואן - יעד שמקדם תנועה של תיירים לישראל"

ארמניה נחשבת לאחת המדינות בעלות מגוון רחב של נופים, טיולי ג'יפים בהרים, יערות ושמורות טבע ייחודיות ,אתרים היסטוריים וכפרים ציוריים. ירוואן הינה עיר עתיקה מהמאה ה-19 הממוקמת לאורך נהר ההרזדאן. בשנות ה-2000 התחילה בניה חדשה ומודרנית בעיר והיא מציעה מלונות יוקרה, מסעדות, בארים, פאבים ומועדוני לילה הפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה, אגם הברבורים בסמוך לבית האופרה הוא אחד מאזורי חיי הלילה הגדולים של העיר עם מאות בתי קפה וברים, לצד תרבות עשירה, מוזיאונים רבים ומבנים ארכיטקטוניים.

הילה הרמולין רונן סמנכ"לית שיווק ומכירות של קבוצת ישראייר, אמרה: "ישראייר שוקדת כל העת על הרחבת המוצרים והיעדים וגיוונם עבור קהל לקוחותיה. ירוואן הינו יעד שמקדם תנועה של תיירים לישראל לצד תיירות של ישראלים היוצאים לחו"ל. ירוואן בירת ארמניה התתפחה בעשור האחרון ובה מלונות ברמה גבוהה, חיי תרבות עשירים וכן היא יעד ליציאה לטיולים בהרים לצד בילויים וחיי לילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully