וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחרים לכייף: כל ההמלצות והפעילויות הכי שוות ליום הבחירות

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 20:35

לפני או אחרי הקלפי, זה הזמן שלכם לנצל כל רגע מיום השבתון - ולצאת לטיולים מודרכים בטבע, אטרקציות מיוחדות ליום הבחירות ושאר הפתעות לכל המשפחה

תערוכת משבר האקלים במוזיאון הטבע בת"א/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: ניר חן

כל הארץ

טיולי החברה להגנת הטבע
ביום הבחירות מוזמנים לאחד משבע הטיולים המודרכים שתציע החברה להגנת הטבע. הטיולים מתאימים לעונת הסתיו, ברמות קושי שונות ובאזורים שונים בארץ, כדי שתוכלו לבחור בטיול המתאים לכם ביותר: מטיול בכפר דייגים על שפת המים, דרך פריחת סתיו מיוחדת ועד צפייה בציפורים נודדות.
מתי: במהלך יום הבחירות
כמה: בהתאם לטיול
איפה: רחבי הארץ
לפרטים: הרשמה, https://www.teva.org.il/2022-elections

בוחרים בשמורות הטבע והגנים הלאומיים
רשות הטבע והגנים מציעה ביום הבחירות מגוון חוויות ופעילויות לכל המשפחה, כולל החוויה הרב חושית בחזיון האור קולי בגן לאומי מצדה (בלילה שלפני יום הבחירות), מיצג חדש על קירות המצודה מהתקופה הצלבנית בגן לאומי מגדל צדק, סיור טבע חווייתי בשמורת עינות צוקים, סודות עתיקים במוזיאון השומרוני הטוב וגם הדרכות מקצועיות של מורי דרך בשיתוף משרד התיירות במגוון גנים לאומיים ושמורות טבע.
מתי: במועדים שונים במשך יום הבחירות
כמה: בהתאם לפעילות
איפה: מוקדים שונים בארץ
לפרטים: https://www.parks.org.il

יום הבחירות בקניוני BIG FASHION
ביום הבחירות מוזמנים לקניוני BIG FASHION שמציעים מגוון פעילויות ובחינם: מתחמי עולם הדימיון, פעילויות עולם הדימיון, מתנפחים, סדנאות יצירה, אמני רחוב ועוד.
מתי: במהלך יום הבחירות
כמה: הכניסה חופשית והפעילות ללא תשלום
איפה: קניוני BIG FASHION ברחבי הארץ

חגיגות יום העצמאות העינות צוקים 9 במאי 2019. ערן קרוזאל, רשות הטבע והגנים, אתר רשמי
עינות צוקים/אתר רשמי, ערן קרוזאל, רשות הטבע והגנים

צפון

סיור מוזיקלי בסמטאות צפת
במסגרת הסיור שיימשך כשעתיים, תצעדו עם המדריך מול נופי הגליל אל תוך הסיפורים שהפכו את צפת לעיר כה מיוחדת. תטיילו בסמטאות צפת העתיקה ותכירו סיפורי מקום ודמויות מעולם עתיק, עם ניגונים שיחברו אתכם אל הרוח של צפת הקסומה. הסיור כולל כיבוד.
מתי: בשעות 11:00 ו-16:00
כמה: 50 ש"ח
איפה: הסיור יוצא ממרכז התיירות אסנט צפת
לפרטים: הרשמה בקישור

פסטיבל בחירות בקריית אתא
היום ייפתח במגוון מתחמים: מתחם מתנפחים, מתחם יופי, מתחם גיימינג עם עמדות סוני ופלייסטיישן לילדים ועמדות משחקי רטרו נוסטלגיים למבוגרים, מתחם חדר כושר לקטנטנים, עמדת ג'סט דאנס בליווי והנחיית רקדנית שתלמד את הילדים איך לרקוד כמו בפורטנייט ומתחם VR עם משחקי מציאות מדומה. בנוסף, משחק בינגו נושא פרסים (12:00), מופע בידורי ועוד.
מתי: בשעות 18:00-11:00
כמה: חינם
איפה: קניון שער צפון, קריית אתא

בוחרים בחוצות המפרץ
מתחם חוצות המפרץ OUTLET יציע יום קסום לילדים הכולל מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות. בשעה 12:00 המופע "אופק - קסם של ילד", במופע במה חדש כולל רקדניות ושירים, המבוסס על סדרת הטלוויזיה בבימויו של אבי דור. כמו כן, מתחמי מתנפחים, פינת ציור, פינת צביעה שיפעלו משעה: 11:00 בבוקר ועד השעה: 19.00 פתוח לקהל הרחב - ללא תשלום.
מתי: בשעות 19:00-11:00. מופע ב-12:00
כמה: חינם
איפה: חוצות המפרץ OUTLET - רח' החרושת 10, חיפה
לפרטים: 04-8723261

מסיבת צהריים ביקב רמת הגולן
יקב רמת הגולן מזמין ביום הבחירות למסיבת צהריים חגיגית עם אוויר צלול של חודש נובמבר ברמת הגולן, הכולל יין ללא תחתית, דוכני אוכל ומוזיקה מבית היוצר של DJ תומר מייזנר. מגיל 21.
מתי: בשעות 18:00-13:00
כמה: 155-139 ש"ח לאדם
איפה: יקב רמת הגולן, גינת מרכז המבקרים
לפרטים: הרשמה, https://eventbuzz.co.il/lp/event/novemberparty

בוחרים בקניון עופר לב חדרה
לראשונה, הילדים בוחרים את ההצגה. קניון עופר לב חדרה יציע מגוון פעילויות לילדים סביב נושא הבחירות. בין האירועים: סדנת בחירות לילדים (12:45-11:00), כולל צלם שיצלם את המשתתפים לתמונות פספורט ודמות שטח שתערוך בחירות. ב-12:45 תיערך ספירת הקולות עם דמות השטח על הבמה. ב-13:00 הילדים יצפו בהצגה שנבחרה על-ידם.
מתי: במהלך יום הבחירות
כמה: חינם
איפה: קניון עופר לב חדרה

בוחרים בבית יגאל אלון
תערוכות, היסטוריה, עתיקות והרבה כנרת: בית יגאל אלון בקיבוץ גינוסר מקיים פעילות מיוחדת ליום הבחירות: סיורים מודרכים בין המוצגים מימי בית שני, המשנה והתלמוד, ימים מקדימים להקמת המדינה, היכרות עם דמותו של יגאל אלון ומורשתו, למידה על ערכים כמו הגנה והתיישבות, היחס לאדם ולסביבה, הקשר למסורת ולתרבות, והכול בליווי סיפורים מרתקים.
מתי: הסיורים בשעות 10:00, 11:00, 12:00
כמה: 35 ש"ח למבוגר, 20 ש"ח לילד (18-6)
איפה: בית יגאל אלון, גינוסר
לפרטים: https://yigal-allon-centre.org.il/

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בית יגאל אלון, 2 באפריל 2021. ראובן קסטרו
בית יגאל אלון/ראובן קסטרו

תל אביב והמרכז

להיות ראש ממשלה ליום אחד בדיזינגוף סנטר
דיזנגוף סנטר יאפשר למבקריו להשמיע את קולם בכל נושא שעל לבם: הנהלת הסנטר תבנה רפליקה של סט התפאורה מחדר התדריכים המקורי של ראש הממשלה, עם פודיום, מסך המצגות ודגל המדינה. ניתן יהיה לעלות לפודיום, לנאום, להצטלם ולנסות לשכנע את ציבור המאזינים. וגם: יריד אופנה יפנית (בשעות 20:00-12:00), עשרות דוכני שוק האוכל שיפעלו באופן מיוחד במהלך יום הבחירות ועוד.
מתי: במהלך יום הבחירות
כמה: חינם
איפה: דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50 תל אביב

לבחור זה בטבע שלנו
מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט בת"א מציע ביום הבחירות סיורים מודרכים בתערוכה "זה מתחמם - האקלים, המשבר ואנחנו", בו תגלו כיצד משפיע משבר האקלים על חיינו ומה כל אחד ואחת מאיתנו יכול לעשות. בתום הסיור, או לפניו, המבקרים מוזמנים לביקור חופשי בתערוכות המוזיאון ולהתרשם ממגוון האוספים השונים, בהתאם לשעות הפעילות.
מתי: סיורים ב-14:00 ו-16:00, סיורים בגן הבוטני בשעות 9:45, 11:30
כמה: 40-50 ש"ח ילדים עד גיל 5 ללא עלות
איפה: מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט קלאוזנר 12, תל אביב
לפרטים: https://smnh.tau.ac.il/

יום הבחירות בתל אביב
עיר עולם ותיירות של עיריית תל אביב יפו מזמינה את הציבור להגיע לסיור "שביל העצמאות" ברחבי העיר תל אביב. במסגרת הסיור יעברו המטיילים בשביל העצמאות בעיר המקשר בין האתרים והמקומות שנשזרו בבניית המפעל הציוני וכינון מדינת ישראל. הסיור יתחיל בייסוד העיר תל אביב ב-1909 ויסתיים בהכרזת העצמאות ב-1948.
סיור עם ערך מוסף במיוחד ביום הבחירות.
מתי: יום הבחירות, 11:00
עלות: 60 ש"ח
לפרטים נוספים: באתר

פסטיבל קיבוץ גלויות מוזיקלי בנתניה
הפסטיבל יתחלק לשני מתחמים: מתחם הקומה העליונה שבו ימוקמו דוכני אוכל אטרקטיביים ומתחם הקומה התחתונה שבו יתקיים יריד אומנים עם עמדות מוזיקליות שונות. בנוסף, במהלך היום תתקיים פעילות פעלולנים הולכי קביים יחד עם בלונאי לעיצוב בלונים חופשי לילדים.
מתי: בשעות 18:00-12:00
כמה: כניסה חינם
איפה: קניון עיר ימים, נתניה

בחירות בהרצליה: גרסת הילדים
בקניון שבעת הכוכבים יוצעו לילדים ביום הבחירות סדנאות ייחודיות כגון סדנת בישול, סדנת "אזרח ישראלי" שבה יעצבו תעודת זהות ייחודית עם הפרטים האישיים שלהם וסדנת הכנת בובות בהתאמה אישית עם כלי יצירה מגוונים.
מתי: בשעות 14:00-11:00 ו-19:00-16:00
כמה: חינם
איפה: קניון שבעת הכוכבים, הרצליה
לפרטים: https://7star.co.il

חגיגה במוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס
מוזמנים להגיע למוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס ולבלות עם כל המשפחה ביום הבחירות, הזדמנות נהדרת לחוות את המוזיאון וליהנות מסיורים מודרכים בתערוכות "אסף חנוכה - האסטרונאוט המזרחי הראשון", "אזהרת צפייה", "גברים, גברים".
מתי: הסיורים בשעות 10:30 ו-12:30
כמה: 15 ש"ח לאדם
איפה: מוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס, חיים ויצמן 61, חולון
לפרטים: https://cartoon.org.il/

עפיפוניאדה בפארק כפר סבא
הפנינג עפיפונים ביום הבחירות הכולל מופע עפיפוני ענק, מתחם בועות סבון, מתחם הכנת עפיפונים ומתחם תיפוף. כל משתתף מקבל ערכה לבניית עפיפון, יבנה אותו ולאחר מכן יפריח אותו.
מתי: משעה 11:00
כמה: 10 ש"ח לילד (מלווה ללא תשלום)
איפה: פארק כפר סבא
לפרטים: הרשמה בקישור

פסטיבל אקסטרים בפתח תקווה
פסטיבל אקסטרים לכל המשפחה שבו הילדים יוכלו להוציא מרץ במתקן אתגרי ייעודי עבורם (לגילי 12-5) ובמקום יוצבו גם 3 מתקנים לבוגרים. בין המכשולים: טבעות תלייה, מעברי טרפזים, דלתות, מאחזים, אומגה, גלגלים, מחטים והפתעות נוספות. בשעה 17:30: מופע ראווה של לוחם הנינג'ה אדם ברוטמן. מגיל 5.
מתי: בשעות 19:00-11:00
כמה: 10 ש"ח למשתתף ללא הגבלה
איפה: מתחם הקניות עמי דן טאון, רחוב תוצרת הארץ 3, פתח תקווה

יום הבחירות בעופר קניותר
קניון עופר קניותר יציע מגוון פעילויות לילדים סביב נושא הבחירות. בין האירועים: סדנת בחירות לילדים (12:45-11:00), כולל צלם שיצלם את המשתתפים לתמונות פספורט ודמות שטח שתערוך בחירות. ב-12:45 תיערך ספירת הקולות עם דמות השטח על הבמה. ב-13:00 הילדים יצפו בהצגה שנבחרה על-ידם.
מתי: במהלך יום הבחירות
כמה: חינם
איפה: קניון עופר קניותר, נס ציונה

חגיגת האלווין במוז"א
מוז"א מציע יום מיוחד הכולל תחפושות, סדנאות, סיורים, כישופים, תעלולים וממתקים. בין הפעילויות: סיורים מודרכים בתערוכת אמנות מכשפת, סדנת יצירה מיוחדת להאלווין, מסע מכשף לכל המשפחה ועוד.
מתי: הפעילות לכל המשפחה בשעות 14:00-10:00. המוזיאון פתוח ברציפות עד 20:00
כמה: בהתאם לפעילות הנבחרת. הטבה מיוחדת ליום הבחירות: הכניסה 1+1 למבוגרים, ילדים עד גיל 18 - כניסה חינם
איפה: מוז"א - מוזיאון ארץ-ישראל, רח' חיים לבנון 2, רמת אביב, תל אביב
לפרטים: https://www.eretzmuseum.org.il/

בוחרים חבר על ארבע
עמותת 'בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם' בשיתוף חברת 'רויאל קנין' ישראל, יערכו יום אימוץ לכלבים, שבו יציעו לאימוץ כ-20 גורים וכלבים בוגרים שמחפשים בית חם לקראת החורף. כל מי שיגיע לאמץ יקבל כל מי שיגיע לאמץ כלב/ה ביום זה, יקבל ערכת אימוץ מלאה מ'רויאל קנין' הכוללת שק מזון, קערת שתייה ורצועה.
מתי: 12:00-16:00
כמה: חינם
איפה: בר גגרין, קיבוץ גלויות 13 תל אביב

הפנינג בחירות בראשל"צ
עיריית ראשון לציון מעמידה ביום הבחירות הפנינג ללא עלות במספר מוקדים ברחבי השכונות בעיר. במהלך ההפנינג יהיו הפעלות לילדים, מתנפחים, דוכנים לילדים, עמדות יצירה, מתחם ג'ימבורי ונינג'ה ועוד. גם במדרחוב ברחוב רוטשילד יתקיים הפנינג עם דמויות שטח, סדנאות יציאה והופעות מוזיקליות.
מתי: 14:00-10:00
כמה: חינם. כמו כן, הכניסה לחי-כייף חינם לתושבי העיר בהצגת תעודת זהות
לפרטים: https://did.li/ib7YH

חגיגת האלווין במוז"א. אורית שאשא,
חגיגת האלווין במוז"א/אורית שאשא

ירושלים והסביבה

חוויות בעיר דוד במחיר מיוחד
ביום הבחירות מציעה עיר דוד מגוון סיורים במחיר מיוחד של 18 שקלים בלבד לילד. בין החוויות: הליכה לאור פנסים בבטן האדמה במימי נקבת השילוח, תעלומות מרתקות מן העבר ותצפית פנורמית אל ירושלים הקדומה. ובנוסף, מיצג המעיין החדש (הכניסה אליו כלולה במחיר הכרטיס). בין הסיורים המוצעים בהנחה: עיר דוד פינת הכותל, עיר דוד המקראית ועוד.
מתי: במהלך היום
כמה: כרטיס לילד ב-18 ש"ח (מחיר רגיל למבוגר)
איפה: עיר דוד, ירושלים
לפרטים: הרשמה מראש בחלק הרלוונטי באתר, https://www.cityofdavid.org.il/

מוזיאון ידידי ישראל
ביקור חווייתי בין חללי המוזיאון במחיר כניסה מיוחד של 25 ש"ח בלבד. המוזיאון הוא מרכז חוויתי בנושא ציונות ומספר את סיפורי הגבורה והחסד של הלא יהודים אשר פעלו בכל דרך שרק יכלו, להשבת העם היהודי לארצו המיועדת בציון. במוזיאון סיור בין 7 מיצגי מולטימדיה או-קוליים מתקדמים בטכנולוגיות ואפקטים ייחודיים המפגישים את המבקרים עם דמויות וגיבורים מההיסטוריה של עם ישראל. לאחרונה נפתחה במוזיאון תערוכת ציורים "ירושלים אהבתי" פרי יצירתו של האמן יורם זמוש ובה 16 ציורים המספרים את סיפורה של ירושלים.
מתי? יום הבחירות, 10:00-18:00
כמה: 25 ש"ח, כרטיסייה משפחתית - 100 ש"ח.
איפה: יוסף ריבלין 20, נחלת שבעה, ירושלים
לפרטים נוספים: 02-5329401 ובאתר

יום הבוחר (בכלב)
עיריית ירושלים תקיים ביום הבחירות יום אימוץ כלבים וחתולים במתחם השירות הווטרינרי בעיר. בין היתר, יינתן במקום יעוץ מקצועי, ואף ליווי של מאלף גם לאחר האימוץ.
מתי: 10:00-15:00
כמה: בחינם
איפה: השירות הווטרינרי, רחוב ד"ר גבי אשכר 2 ירושלים, או ב -WAZE: "השירות הווטרינרי ירושלים".

קלפי לילדים במרכז בגין
מרכז מורשת מנחם בגין בירושלים פותח את שעריו לקהל הרחב, ללא עלות. מוזמנים לחוויה אורקולית המציגה את מסע חייו המרתק של מנחם בגין, מפקד האצ"ל, ראש הממשלה ה-6 של מדינת ישראל, חתן פרס נובל לשלום, מנהיג שהקדיש את כל חייו לתקומת המדינה. הסיורים מתאימים לבני ובנות 8 ומעלה. בנוסף תחכה לכם עמדת צילום עם קלפי שבה כל ילד וילדה יוכלו לבחור ולהשפיע.
מתי: 17:30-09:00
כמה: בחינם
איפה: רחוב ש.א נכון ירושלים
לפרטים: הרשמה מראש באתר https://begincenter.smarticket.co.il, או בטלפון: 02-5652020

עיר דוד. אליהו ינאי,
עיר דוד/אליהו ינאי

דרום

באר שבע בוחרת בקניון עזריאלי הנגב
תושבי באר שבע ואזור הדרום מוזמנים להגיע לקניון עזריאלי הנגב לחגוג את יום בחירות עם הפנינג לכל המשפחה: הופעה של משפחת ספיר בשעה 17:30 ולאורך כל שעות היום יופעלו ג'ימבורי ומתחם יצירה מגוון ועשיר לילדים.
מתי: בשעות 19:00-10:00
כמה: חינם
איפה: קניון עזריאלי הנגב, באר שבע

יום הבחירות בערבה הדרומית
יוצאים לקלפי ולאחר מכן בוחרים ממגוון הפעילויות והאטרקציות המוצעות ב-10 שקלים בלבד: סיור נדידה בפארק הצפרות, טיול עצמאי בפארק תמנע, מבחר מוצרים ב-10 שקלים בפונדק יטבתה, סיור מודרך בפארק יטבתה, ביקור בחממת 5 החושים, סיור באקו כיף בקיבוץ לוטן, מנות ב-10 שקלים בסופר פוד טראק בקיבוץ לוטן, ביקור בבית האמנויות ויקב נאות סמדר.
מתי: בשעות שונות במהלך היום
כמה: 10 שקלים לאדם לכל פעילות או אטרקציה
איפה: מוקדים שונים בערבה הדרומית
לפרטים: https://aravadesert.co.il/

יום הבחירות בצריף בן-גוריון
המבקרים בצריף בן-גוריון יוכלו לקחת חלק בחגיגה הדמוקרטית ולהצביע ולהשפיע בקלפי מיוחדת שתוצב בצריף. הילדות והילדים יכינו לעצמם תעודות זהות מיוחדות, יצפו בתצוגות ובסוף הביקור יצביעו בקלפי שתוצב במקום על החפץ האהוב עליהם בצריף. מכאן ניתן להמשיך למכון למורשת בן-גוריון הסמוך, וליהנות מפעילויות נוספות ליום הבחירות.
מתי: בשעות 16:00-8:30
כמה: 15 ש"ח לילד, 20 ש"ח למבוגר. הפעילויות במכון למורשת בן-גוריון בתשלום נוסף
איפה: צריף בן-גוריון בשדה בוקר והמכון למורשת בן-גוריון, מדרשת בן-גוריון
לפרטים: https://ben-gurion.co.il/

חגיגה בכחול לבן בפארק קרסו למדע
ביום הבחירות פארק קרסו למדע באר שבע מציע מגוון פעילות, מופעים וסדנאות לכל המשפחה: מופע מדעי "מסע קסום בממלכת הקרח", פעילות פאבלאב עם מדפסת שוקולד בסימן הבחירות: מגן דוד, דגל ישראל, סמלי מדינת ישראל וצבעי כחול-לבן. בנוסף, סדנת המצאות ישראליות מרתקות וסדנת סופות חורף.
מתי: בשעות 19:00-10:00
כמה: 30 ש"ח למשתתף
איפה: פארק קרסו למדע, באר שבע
לפרטים: 08-6252600

פעילויות ביטבתה בדרך לאילת
ביום הבחירות, מוצעים ברחבי הערבה הדרומית מגוון סיורים, פעילויות, אטרקציות ומאכלים ב-10 ש"ח בלבד. ביטבתה בדרך לאילת יציעו מגוון רחב של מוצרים בעשרה שקלים בלבד! לדוגמא: סיור מודרך בפארק יטבתה , לחמניית בריוש במילוי עגבניות מיובשות, פרמז'ן רוקט או במילוי חציל, ביצה קשה, טחינה ועגבנייה, נקניקיה בלחמנייה עם סלטים, קפה הפוך (בינוני), גלידה (מנה קטנה) ועוד
מתי: במהלך היום
כמה: 10 ש"ח לכל פעילויות
איפה: יטבתה בדרך לאילת
לפרטים: פונדק יטבתה, טלפון: 053-4768290

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully