וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השיטה המדליקה של הזוג הזה לבחור יעד לחופשה

עודכן לאחרונה: 21.10.2022 / 0:12

6 מיליון צפיות ויותר מ-900 אלף לייקים לסרטון המשעשע של בני זוג, ששיתפו בטיק-טוק את השיטה שלהם לבחור יעד לחופשה. מומלץ לאמץ בחום

זוג בוחר יעד לחופשה בהגרלה/צילום: טיקטוק

בני זוג שיתפו בחשבון הטיק-טוק שלהם שיטה מפתיעה במיוחד לבחירת יעד החופשה שלהם. "כל אחד מאיתנו בוחר שלושה מקומות וכותב אותם על פתקים נפרדים", הסבירה אווה מצ'אדו, אחות אמריקנית, את תהליך התכנון שלה ושל בעלה. "אחד צריך להיות בטווח של שש שעות נסיעה מהבית שלנו, השני צריך להיות בתוך ארה"ב או קנדה, והשלישי חייב להיות בינלאומי. את כל השישה שמנו בכובע".

לאחר מכן, הבחירות מוכנסות אל כובע, מעורבבות היטב ומוצאות אחת-אחת. הבחירה האחרונה היא המנצחת. בסרטון שהעלתה אווה, היעד הראשון שעלה בגורל היה סן דייגו, והתברר כי שני בני הזוג הציעו אותו. לאחר מכן הופיעה מונטריאול שבקנדה, ואחריה ריצ'מונד שבמדינת וירג'יניה. לאחר מכן עלתה בגורל קרואטיה, שלא הצליחה להגיע לסיבוב האחרון. בהמשך עלתה שוב סן דייגו ולבסוף - ספרד.

זוג בוחר יעד לחופשה בהגרלה. טיקטוק, צילום מסך
בסוף נשאר היעד המנצח - ספרד. אווה מצ'אדו ובעלה ברגע הבחירה/צילום מסך, טיקטוק

אלפי תגובות נלהבות

אתר Travel and Leisure מדווח כי עד כה, הסרטון גרף יותר מ-6 מיליון צפיות, למעלה מ-900 אלף לייקים ויותר מ-4,000 תגובות, כאשר רבים מהמגיבים שיבחו את בני הזוג על האופי הידידותי וההוגן של בחירת יעד לחופשה. "אני לא יכולה לחכות ולעשות את זה עם בן זוגי", כתבה אחת המגיבות. "הראיתי את הסרטון הזה לחברה שלי, ועכשיו אנחנו משחקים במשחק הזה לקראת טיול יום ההולדת ה-40 שלי", הוסיף מגיב אחר.

כמה מגיבים ציינו שמכיוון ששניהם בחרו בסן דייגו כמקום חובה, היה עליהם לסיים את המשחק מוקדם ופשוט לנסוע לשם. מצד שני, תמיד אפשר לשחק שוב במשחק החופשה הזה...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully