וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אם ובתה נזרקו מטיסה כי צרחו על הנוסעים שיתנו להן לשבת במעבר

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 13:42

השתיים השתוללו ודרשו מנוסעים אחרים בטיסת סאות'ווסט איירליינס לתת להן את מקומם במעבר. כשהן הוצאו מהמטוס, הנוסעים מחאו כפיים

אם ובתה נזרקו מהמטוס לאחר שלכאורה צעקו על נוסעים אחרים ואיימו לחטוף אנשים במהלך הטיסה. סרטון ששותף ברשת מציג את הצמד עולה על מטוס של חברת התעופה האמריקנית סאות'ווסט איירליינס משדה תעופה בעיר סקרמנטו שבקליפורניה.

משתמשת טיק טוק שפרסמה את הסרטון בחשבון שלה @official_norcal_mom סיפרה כי השתיים עלו למטוס משער העלייה, למרות שלא נותרו בו כבר מושבים פנויים. בכיתוב לסרטון היא הוסיפה כי "הן חשבו שכולם צריכים לזוז כדי שיהיו להם מקומות במעבר".

יש לציין כי לחברת התעופה יש מדיניות שנויה במחלקות: היא אינה מקצה לנוסעים שלה מושב תוך כדי תהליך הצ'ק-אין, ואלו מוזמנים לבחור כל מושב פנוי לאחר העלייה למטוס.

"הדיילת ביקשה מהן בנימוס לחדול מבקשתן להקים נוסעים במטוס שכבר התמלא בשיטת 'כל הקודם זוכה'", הוסיפה אלי. בסרטון נראית דיילת משוחחת עם השתיים: "יש לנו (פה) משפחות, יש לנו ילדים קטנים. לא נרשה שאנשים יצרחו. אתן צורחות וצועקות."

@officialvegasgirl Southwest flight Karen encounter passengers removed. #passengerremoval #karen ♬ original sound - officialvegasgirl

"תבכה ותצרח בכל המטוס"

"פשוט נלך לשבת", עונה לה הבת בעודה אומרת בציניות שאמה "רק תתפוס אותך ותבכה ותצרח בכל המטוס". כאשר דיילת אחרת מבקשת להעלות אותם למטוס אחר, השתיים מתעלמות וממשיכות לחפש מושבים במעבר.

אלי אמרה כי הטיסה גם כך התעכבה במשך שעתיים, והם נאלצו לשבת במטוס שעה נוספת כדי להמתין לצוות שדה התעופה שיוצא את האם ובתה מהמטוס. "הדיילת חשה שהנוסעים לא בטוחים לאור ההתנהגות הזו", כתבה. "סביר להניח שהם לא יורשו לטוס שוב בסאות'-ווסט איירליינס. כל המטוס מחא כפיים כשהם הוצאו החוצה".

הדיילי סטאר מדווח כי על אף מדיניות "כל הקודם זוכה", סאות'ווסט נוהגת להעלות נוסעים למטוס באופן קפדני על פי קטגוריות קבוצתיות שונות. כך למשל, נוסעים ששילמו תוספת למחיר כרטיס הטיסה, כדי להיות בקבוצה שעולה ראשונה למטוס. מהחברה עדיין לא התקבלה תגובה למקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully