וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאונה או קטנונית? אישה הבריחה משתזפים מהחוף בשיטה שנויה במחלוקת

13.10.2022 / 0:05

אישה שבילתה בים התעצבנה כשזוג החליט לשבת ממש מולה על החוף - ולחסום לה ולמשפחתה את הנוף. היא החליטה לנקום בהם בשיטה מפתיעה שיצרה חילוקי דעות ברשת

נקמה בזוג שהתיישב לפניה בים/@madison3gooch

כמה זה מעצבן כשזוג מחליט לשבת מולכם על החוף ולהסתיר לכם את הנוף לים? זה אפילו יותר מעצבן כשחוף הים כמעט ריק והשניים עדיין בחרו לשבת מולכם. זה בדיוק מה שקרה לתושבת מדיסון גוץ', ארה"ב, שהגיעה עם משפחתה לים ולפתע זוג מבוגרים התיישב ממש מולה והרס לה את החוויה. במקום לפנות ולבקש מהם לזוז מעט הצידה - או לעשות זאת בעצמה - היא החליטה להפעיל את הנשק הסודי שלה.

בסרטון ששיתפה בתה בטיקטוק היא מראה לצופים כיצד החוף כמעט ריק לגמרי כשהזוג המוזר החליט להתיישב ממש מולה. אז היא הציגה את הטריק המתוחכם שלה להיפטר מהמתרחצים המעצבנים: לזרוק פירורי צ'יפס מאחורי כיסאות הנוח של הזוג כדי למשוך לשם ציפורים ולאלץ אותם לזוז. זה בדיוק מה שקרה אז: קבוצה של עורבים הגיעה למקום כדי ליהנות מהחטיפים שהושלכו לחוף והשניים שלא הבינו מה הם רוצים מהם - לקחו את הדברים שלהם והסתלקו משם.

צפו בשיטה שלה להבריח חוסמי נוף:

מה אתם אומרים: קטנוני או גאוני?

קטנוני
גאוני
5343 משתתפים

הסרטון צבר יותר מ-7 מיליון צפיות ו-14 אלף תגובות חלוקות. בעוד חלק פרגנו לאמא על התכנית הגאונית, אחרים טענו שהיא הגזימה ופעלה בקטנוניות. "זה קטנוני, יכולתן פשוט לבקש מהם לזוז", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "זה עצוב. הם לא הפריעו לאף אחד". אחרים הבינו לליבה: "לעולם לא אבין למה אנשים בוחרים לשבת כל כך קרוב לאחרים כשיש חוף שלם פנוי", כתב אחד ואחר הוסיף: "הלוואי שהייתי יודע על הטריק הזה לפני. הייתי משתמש בו כל כך הרבה פעמים".

הגולשים התלהבו בעיקר מכמה אמא שלה שווה

התגובה שלה

מדיסון לא הגיבה לביקורת על אימא שלה ומאוחר יותר שיתפה סרטון נוסף בתגובה לשאלה "למה אף אחד לא מדבר על זה שהופיעו שם קבוצת עורבים ולא שחפים?" - בו היא נראית מאכילה שחפים על החוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully