וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התעופה הפתיעה: הנוסעים זכו לשיעור גיטרה בדרך להוואי

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 14:23

קפה? תה? בוטנים? ואולי שיעור ביוקולילי? לנוסעי חברת התעופה האמריקנית סאות'ווסט איירליינס המתינו מורים למוזיקה וכלי נגינה - והשמחה היתה רבה

נוסעת ששונמכה בטיסה: "פאק יו אייר פראנס"/צילום: טיקטוק

שיתוף פעולה יוצא דופן בין חברת התעופה האמריקנית סאות'ווסט איירליינס (Southwest Airlines) לבין מרכז המוזיקה הקליפורני Guitar Center, הניב הפתעה מרגשת במיוחד עבור הנוסעים מלונג ביץ' אל הוואי: שיעור נגינה ביוקולילי, כלי מיתר הנראה כגיטרה מוקטנת, שמוצאו מהוואי.

אתר Music Radar מציין כי אל הטיסה שנערכה ביום שישי האחרון, הצטרפו מורים למוזיקה, שסיפקו לנוסעים את כלי הנגינה. כל מה שנותר היה לזמזם את ברכת ה"אלוהה" (Aloha) של הוואי.

"הכלי מושלם למתחילים"

אין ספק ששיעור המוזיקה האווירי סיפק ללא מעט נוסעים מיומנות שימושית לקראת ההגעה ליעד. זו מיומנות שבהחלט תתאים לישיבה מול השקיעה באחד ממפרצי הוואי, עם כוס משקה ביד. עם זאת, יש להניח כי חלק מהנוסעים לא בדיוק התחבר לפסקול שליווה חלקים ניכרים מהטיסה.

מה שבטוח הוא שבזכות ממדיו הצנועים, קל ובטוח יותר לטוס עם יוקולילי מאשר עם גיטרה.
"לימדתי תלמידים מאז 2014, אבל אף פעם לא במטוס", אמרה אלכסנדרה ווינדזור, אחת ממורות המוזיקה שהצטרפה לטיסה. "זה היה מעורר השראה לראות באיזו מהירות נוסעים בכל הגילים, רובם ללא כל רקע מוזיקלי, הסתדרו היטב עם היוקולילי. זהו הכלי המושלם למתחילים, והוא מצליח להדגים עד כמה כיף וקל ללמוד משהו חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully