וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לכי תז*** אייר פראנס": שילמה 12 אלף דולר, ושונמכה למחלקת תיירים

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 11:11

נוסעת ששילמה 12 אלף דולר כדי לטוס במחלקת פרימיום עם בעלה והתינוקת מברזיל לבריטניה עם אייר פראנס, שונמכה ביחד עם משפחתה למחלקת תיירים, וזכתה לפיצוי של 50 אירו. ואז היא העלתה את הסרטון הזה. צפו

נוסעת ששונמכה בטיסה: "פאק יו אייר פראנס"/צילום: טיקטוק

נוסעת של חברת אייר פראנס הצרפתית, שטסה הביתה לבריטניה מברזיל דרך צרפת, לא תחזור שוב, כנראה, לטוס עמה. הנוסעת עם שם משתמש הטיקטוק @dwell_nicely, העלתה סרטון לרשת החברתית (שזכה כבר ל-680 אלף צפיות) וסיפרה על-אודות הטיסות שרכשה לה, לבעלה ולתינוקת שלה, כדי לשוב לבריטניה במחלקת פרימיום, אבל זכו לשנמוך וטסו במחלקת תיירים.

"אני כרגע בשדה התעופה של ריו די ז'נרו ואני כל כך מנסה לא לבכות", מספרת הנוסעת בסרטון בן דקה שהעלתה. "שילמנו עבור מושבי פרימיום כי אנחנו טסים עם תינוקת ובעלי שגובהו 1.95 מטר. שילמנו 12 אלף דולר, שאנחנו כל כך לא יכולים להרשות לעצמנו והלכנו לעשות צ'ק אין והם אמרו לנו, 'אוי סליחה שלא נשארו לנו מושבי פרימיום, תצטרכו לשבת במחלקת תיירים".

הנוסעת המשיכה לתאר את שעבר עליה במשך דקה שלמה, והוסיפה: "בדרך כלל אין לי בעיה לשבת בתיירים אם אני נוסעת לבד, אבל - ראשית - שילמתי 12 אלף דולר כדי שלא אצטרך לשבת בתיירים עם התינוק שלי על הברכיים במשך 17-15 שעות טיסה. בעלי אפילו לא נכנס במושב המז*** במחלקת תיירים, ואנחנו צריכים לטוס שלוש טיסות היום כי אנחנו טסים חזרה ללונדון... שילמנו לטוס במחלקת פרימיום עבור שתי טיסות מהשלוש... ואנחנו בתיירים בשתיהן".

נוסעת נגד אייר פראנס. טיקטוק, צילום מסך
"אמרו לנו, אוי סליחה שלא נשארו לנו מושבי פרימיום". הנוסעת מתוך הסרטון/צילום מסך, טיקטוק

"פיצוי של 50 אירו"

התגובות בטיקטוק לא איחרו לבוא, ואפילו יצאו נגד הנוסעת המסכנה. משתמש אחד כתבה לה: "אני די בטוח שתקבלי את כספך בחזרה". אחר כתב: "למה שתשלמי 12 אלף דולר אם את לא יכולה להרשות זאת לעצמך?"

עם זאת, הייתה מעט אמפתיה מצד כמה משתמשים אחרים, כאשר אחד אמר שהוא מצטער לשמוע על החוויה והמליץ לה לא לקבל פיצוי בדמות שוברי נסיעות: "לעולם לעולם, לעולם לא!!!!!!! אני כל כך מצטער שאת עוברת את זה". אחרים שאלו בנוגע לחישוב הוצאות הטיסה שלה, ואמרו שאין סיכוי שהמושבים היו כל כך יקרים.

בסרטון המשך מסבירה הנוסעת את מצבה, וטוענת שהטיסה הייתה למעשה 10 שעות, לא 15, ואומרת את הדברים הבאים ביחס למחיר: "12 אלף היה עבור שלושת המושבים + תינוקת. הם נתנו לנו את המושב בסופו של דבר, אז לא יחזירו לנו אבל הציעו פיצוי של 50 אירו על המושב השבור".

לגבי אופן הפעולה של שמנוך נוסעים בטיסה, כדאי לדעת כי לחברות תעופה ישנה רשימת עדיפות, כאשר אלו ששילמו עבור הטיסה שלהם באמצעות נקודות נמצאים בראשה. הבאים שישונמכו הם אלה ששילמו במזומן, אך אינם חברים במועדון הלקוחות בחברת התעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully