וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמינו צימר בצפון ב-6,000 שקל, וקיבלו צואת יונים וג'קוזי נוזל

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 12:26

משפחה ששילמה אלפי שקלים ללילה בווילה בצפת, קיבלה מתחם מלוכלך עם ג'קוזי נוזל ובריכה עם נוצות וצואת יונים, שכנראה גרמה לכולם דלקות אוזניים חריפות ופצעים בפנים. בעל הווילה הציע פיצוי זעיר, ורק אחרי פניית וואלה! תיירות הסכים לזכות את המשפחה

וילה לה פרלה בצפת/צילום: ש'

הנה ההוכחה הניצחת שכסף לא קונה אושר. משפחה אחת מהישוב שילה שבשומרון החליטה "להתפרע" ולהזמין וילה בצפת ב-6,000 שקלים ללילה בשם "לה פרלה". "ללא כל ספק מדובר במחיר מטורף גם עבור משפחה המגיעה לנופש כזה בהרכב מלא של אמא-אבא ועוד 9 ילדים, אבל התמונות היו נפלאות, ונראה היה שהחופשה שלנו אחרי עבודה מאוד קשה במהלך הקיץ תהיה מהנה מהרגיל", מספר ש', אבי המשפחה, לוואלה! תיירות. "בריכה, ג'קוזי מול קיץ ועומס, הכל הצטרף להגיון שאולי זה מצדיק. למרות שלא חיפשנו פאר, החלטנו לסגור". המשפחה עשתה הזמנה טלפונית, שילמה בהעברה בנקאית לפני ההגעה ויצאה לצפון עם ציפיות רבות, בוודאי על רקע הסכום ששילמו.

צימר המדובר הוא צימר שנראה בתמונות ברמה מאוד גבוהה אך בפועל הייתה אכזבה רצינית ביותר", הוא אומר ומתנצל על שהוא מעדיף ששמו לא יפורסם: "מתבייש שבכלל שילמתי סכום כזה".

הסיוט שלהם החל מיד כשהגיעו למקום. "חשכו עינינו, ממש", משחזר ש', "קרקעית הבריכה הייתה מטונפת, עם נוצות מסביב; הג'קוזי לא עבד, חשמל חשוף, והייתה בו נזילה מלמטה כך שכדי למלא אותו היה צורך להזרים מים באופן קבוע; המתחם היה מלוכלך מאוד והמקום היה מלא בעובש, כולל המקלחות".

וילה לה פרלה בצפת. ש', תמונות גולשים
הגג מעל לבריכה בווילה לה פרלה בצפת, מלא בלשלשת יונים ושאר זוהמה/תמונות גולשים, ש'
וילה לה פרלה בצפת. ש', תמונות גולשים
מתחת לשטיח שמונע החלקה הסתתרו מראות קשים/תמונות גולשים, ש'
וילה לה פרלה בצפת. ש', תמונות גולשים
תיכנסו לרחצה? זה הג'קוזי בווילה לה פרלה בצפת/תמונות גולשים, ש'
וילה לה פרלה בצפת. ש', תמונות גולשים
צואה במתחם הווילה/תמונות גולשים, ש'

"מילא, תחושת הגועל, אבל אז התחלנו לחוש כאבי אוזניים"

לעזוב לא ממש הייתה אופציה ריאלית: "כשביקשנו לעזוב את המקום באופן מידי לאור זאת, אמרו לנו שאין אפשרות לכן נשארנו", ממשיך ש', "מילא, תחושת הגועל, אבל אז אחד אחד התחלנו לחוש כאבי אוזניים וכולנו חלינו בדלקות אוזניים חריפות. ביום השני כל הילדים החלו להתלונן על כאבי אוזניים, כשפנינו לטיפול רפואי נודע לנו שיש לכולם דלקות אוזניים שהתפתחו כתוצאה מזיהום. לאחת הילדות התפתח בפנים פצע זיהומי ואנחנו מעריכים שזה כתוצאה מצואה של יונים שנחשפנו אליה בכמויות בכל מקום בצימר".

ש' אומר כי אחרי דין ודברים מצידם, חזר אליהם מנכ"ל החברה שאמר שהכול יסודר והם יקבלו פיצוי. "אנחנו ביקשנו לעזוב ולקבל זיכוי מלא. הוא שכנע אותנו להישאר ושנדבר בבוקר", הוא מסביר. "בבוקר אמר שיזכו אותנו ב-2,000 שקלים ובכל מקרה שאם נעזוב לא נזוכה. הוא ביקש פרטי חשבון ואמר כי רק לאחר העזיבה יעביר הכסף, וחזר על כך שקודם עלינו לחתום שאין לנו תלונות נגדם ורק אז נפוצה. לא חתמנו כמובן".

"לצערי, החברה שמפעילה את הצימר מתנערת מאחריות ומציעה לנו פיצוי של זוטות ביחס לסבל ולעוגמת הנפש שעברנו. הסתבר עוד שהחברה שעמה עמדנו בקשר רק מפעילה וילות וצימרים והם לא הסכימו לקשר אותנו לבעלי הבית. לא בדיוק מקבלים את זה, אבל ככה זה עובד שם", אומר ש' ומוסיף כי הוא "מנסה להיות הכי מדויק ובעיקר לא לפעול מתוך נקמה. מצד שני, המחיר ההזוי ששילמנו ודלקות האוזניים של הילדים והפריחה של הילדה מצריכים טיפול. לא מבינים איפה משרד הבריאות ואיפה הרשויות בכלל".

פצעי פנים שכנראה קרו עקב בריכה מזוהמת בצימר. ש', תמונות גולשים
פצעי פנים שכנראה התפתחו לאחת הילדים עקב צואת יונים בווילה/תמונות גולשים, ש'
וילה לה פרלה בצפת. ש', תמונות גולשים
נוצות יונים גם בבריכה/תמונות גולשים, ש'
וילה לה פרלה בצפת. ש', תמונות גולשים
חוטי חשמל וכבלים את הטלוויזיה פזורים על השולחן בסלון/תמונות גולשים, ש'
וילה לה פרלה בצפת. ש', תמונות גולשים
כסאות מלוכלכים בפינת הישיבה/תמונות גולשים, ש'

המלצות לצד ביקורות קשות ביותר

סריקה ברשת מעלה שבאתרים שונים יש מצד אחד המלצות חמות על "מקום אדיר" ו"אני ממליצה בחום", שכותבת אחת, וגם "הווילה הייתה מאובזרת בכל טוב. בחצר יש בריכה מחוממת, ג'קוזי, סנוקר, סאונה ופינת ברביקיו. החדרים מרווחים והכי חשוב המקום מבריק עם ריח טוב כמו בבית". עוד אחד המסכם באופן דומה כתב, "מומלץ בחום", "המקום מתוחזק ונקי, יפה והווילה מהממת אפילו יותר מהתמונות".

קשה כמובן לדעת כמה אותנטיות הביקורות האלה. באותה מטבע יש שרשמו ברשת, גם הרבה לפני שש' ומשפחתו הגיעו למקום, דברים הפוכים לגמרי, כמו "הייתה במקום בעיית יונים, לא יכולנו להשתמש במתחם החיצוני ובבריכה הכול מלא צואת יונים. לא הצלחנו לישון בגלל הרעש, לא יכולנו לפתוח את החלונות בחדרים כיוון שהרשתות היו קרועות. יש במתחם דבורים. התחזוקה במטבח לא טובה, הארונות שבורים וחסר אבזור". וגם: "ציפיתי שנגיע לווילה מפוארת ומפנקת והגענו לווילה ישנה ועייפה, קירות מקולפים וחדרים ישנים, ברזים דולפים ומטבח ישן", כותבת אחת יוליה בביקורת מלפני שנה, "הווילה חייבת לעבור שיפוץ יסודי. שילמנו הרבה ולא הרגשתי שהצדיק את זה. ברגע שתשפצו, אשמח לחזור ולשנות את הפידבק שלי לחמש כוכבים (כך במקור, י.א.). במצב הקיים לא אחזור".

"פשוט מזעזע לא להתקרב!!! לא דומה למה שנראה בתמונות הכל מלוכלך ברמה מסכנת יש טחב בקירות הכל מאובק כאילו לא ניקו שנים את המקום, המקלחות מעופשות והמטבח שבור ומלוכלך בהגזמה, הכל דביק, הברזים שבורים - פשוט לא ראוי!!! הייתה נזילה מהקיר שהציפה לנו את כל החדר, לא קיבלנו מענה מבעל המקום - פשוט עבודה בעיניים ואכזבה גדולה!!"

"המקום זקוק לשיפוץ מידי, ברזים שבורים מקלחת לא ראויה. בקיצור לא מומלץ למחיר ששילמנו", כותב אחד משה לפני שנה. גם אחת אלה כתבה לפני שנה "הקשר בין התמונות למציאות מקרי. תחזוקה גרועה, חפצים ישנים ורהיטים שבורים ומלא מחדלים בטיחותיים".

וילה לה פרלה בצפת. ש', תמונות גולשים
נוצות יונים על הדשא הסינטטי בווילה לה פרלה בצפת/תמונות גולשים, ש'
וילה לה פרלה בצפת. ש', תמונות גולשים
מזרן מעופש בווילה/תמונות גולשים, ש'

תגובת "וי קלאב": "האורח מוזמן לפנות ולציין את חוסר שביעות רצונו"

ש' מכה על חטא שלא בדק באינטרנט לפני שסגר עם "לה פרלה צפת" (יש צימרים בשם זהה גם במקומות אחרים, הם אינם קשורים לכתבה זו). ובכל מקרה, הוא רוצה את כספו בחזרה.

תגובת "לה פרלה צפת": "כל אורח שמגיע לאחת הווילות שלנו ולא מרוצה מכל סיבה שהיא, זוכה להתייחסות וכך היה גם במקרה הזה", אומר בתגובה יאיר אריאל, מנכ"ל "וי קלאב" המציגה את עצמה כ"רשת הוילות והצימרים המובילה בישראל" והמפעילה את הווילה הזו מאז אוקטובר אשתקד, ומוסיף, "הוצעו לו 2,000 שקלים פיצוי על חוסר שביעות רצון מכל סיבה שהיא. אחרי הפיצוי לא התבצעה פנייה נוספת שהפיצוי לא מרצה את הלקוח ובטח אם היה מקרה רפואי נלווה לעניין שאותו אין לי דרך לבדוק. לאורח זה כמו לכל אורח יש את כתובת הדוא"ל של החברה ואת הטלפון של מרכז ההזמנות, והאורח מוזמן לפנות ולציין את חוסר שביעות רצונו מהפיצוי שניתן לו והוא ייקבל התייחסות מיידית. בתקווה שזו אכן תרצה אותו".

seperator

לאחר פניית וואלה! תיירות ללמנכ"ל "וי קלאב", הוחלט לזכות את ש' בסכום של לילה אחד מתוך שניים ששילם - 6,000 שקלים - תמורת כתב ויתור וסילוק שאין לו או למשפחתו תביעות נוספות או עתידיות. חבל שרק לאחר פניית וואלה! תיירות, הוחלט לפצות את הלקוח כפי שצריך, ולא מבעוד מועד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully