וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהטות לעונה הקרה: וילות מפנקות עם בריכות מחוממות בארץ

קורן דור

19.12.2019 / 9:36

בריכות מקורות, ג'קוזי חם מבעבע, סאונות פיניות ואפילו בריכת דגים לפדיקור - החורף היא עונה נהדרת לעזוב את הקור והגשם בחוץ - ולחזור לבגד הים בווילה מפוארת עם כל הפינוקים האפשריים. מצאנו 5 וילות מדהימות שישאירו אתכם רטובים וחמים

צימר וילה אחוזת יוסף בחצור. אתר weekend, אתר רשמי
ג'קוזי ספא, סאונה פינית ובריכת דגים לפדיקור. וילה אחוזת יוסף בחצור/אתר רשמי, אתר weekend

החיים הטובים זה כאן. דמיינו לעצמכם שאתם יכולים לברוח מהקור בחוץ ולחזור לבגד הים בווילה מפוארת עם כל הפינוקים והריגושים, כמו בריכה מחוממת, ג'קוזי מבעבע ונוף עוצר נשימה. חלום ליל קיץ בשיא החורף לסופ"ש רומנטי או חופשה משפחתית בסטייל במתחם יוקרתי.

אז הנה המלצות על חמש וילות בצפון ועוד אחת קסומה במיוחד הממוקמת בין נופי המדבר - כולן יהפכו את החורף לחם יותר.

ניצוץ בדרום - וילה קדם

הבריחה המושלמת מהשגרה מחכה לכם בוילה קדם האקסקלוסיבית במצפה רמון. המקום מעוצב עד הפרט האחרון ומתאים לעד 15 אורחים, שמעוניינים לפרגן לעצמם ב-5 חדרי שינה מסוגננים, סלון רחב ידיים ומטבח מאובזר בכל מה שצריך לחופשה - כולל מכונת קפה עם קפסולות ומדיח כלים. גולת הכותרת היא הבריכה הגדולה המחוממת בימים הקרים וסביבה דק עץ מבריק עם פינות ישיבה נעימות וערסל לרגיעה טוטאלית. כמו כן, מטבח חיצוני עם מנגל. כל זה מרחק קצר ממצפה הכוכבים וחוות האלפקות, בקרבת מסעדות ופאבים.
אסור לפספס: ג'קוזי ספא ענק באוויר הפתוח לעד 10 איש עם קונסטרוקציית עץ. כשבחוץ קר - בפנים רותח!
מחיר התענוג: החל מ-3,750 שקלים ל-15 איש.
טלפון: 053-9415313.

צימר וילה קדם במצפה רמון. אתר weekend, אתר רשמי
דק עץ מבריק עם פינות ישיבה נעימות. וילה קדם/אתר רשמי, אתר weekend

בין פסטורליות ללוקסוס - שילובים בטבע

מהווילה הזאת לא תרצו לצאת...שילובים בטבע במושב שתולה, הוא מתחם נופש בו גם וילה מפוארת עם חמישה חדרי שינה מרווחים עם מיטה זוגית ומזרן אורטופדי. בסלון מערכת קולנוע איכותית לחוויית צפייה מרגשת, והמטבח נראה כאילו יצא מקטלוג. המתחם הפרטי כולל בריכת שחייה מקורה ומחוממת הבנויה מאבני פסיפס ושיש אלגנטי ועטופה במרחבי שיזוף, ריהוט גן ופרגולה עם שולחן אוכל ושולחן פינג פונג - וכל היופי הזה מקושט בעצי פרי ומרבדי דשא ירוקים.
אסור לפספס: ג'קוזי ספא גדול במיוחד ממוקם סמוך לבריכה וכן מתקן ברביקיו בחצר. הוןילה מתוחמת ומגודרת להשגת פרטיות מוחלטת.
מחיר התענוג: 3,000 שקלים באמצ"ש ו-4,500 בסופ"ש עד 15 איש
טלפון: 052-7333540

צימר וילה שילובים בטבע במושב שתולה. אתר weekend, אתר רשמי
פרטיות מוחלטת. וילה שילובים בטבע/אתר רשמי, אתר weekend

וילה אחוזת יוסף

בווילה שבחצור הגלילית, מחכה לכם פינוק חורפי מלא אפשרויות במתחם יוקרתי שמתאים במיוחד לקבוצות, משפחות ובימי אמצע השבוע גם זוגות מוזמנים לחוויה רומנטית. ארבע הסוויטות מעוצבות בסטייל משגע וכוללות ג'קוזי זרמים ומרפסת צמודה באווירה גלילית שלווה. ברחבי הווילה שפע של הנאות - שתי בריכות: כשאחת מחוממת ומקורה על הגג, ג'קוזי ספא, סאונה פינית, בריכת דגים לפדיקור ומגוון פינוקי אמבט.
אסור לפספס: הטרקלין של המקום מושלם לחורף וכולל שולחן אבירים לארוחות משותפות, מטבח חיצוני, קמין, שולחנות כדורגל, סנוקר ופוקר מקצועיים ופינות ישיבה אלגנטיות.
מחיר התענוג: 3,490 שקלים ללילה לאירוח עד 15 איש (בהזמנות 2 לילות בסופ"ש).
טלפון: 053-9425765.

צימר וילה אחוזת יוסף בחצור. אתר weekend, אתר רשמי
שתי בריכות, כשאחת מחוממת ומקורה על הגג. וילה אחוזת יוסף/אתר רשמי, אתר weekend

להתעורר בסיפור אגדה - אגדה בכנרת

הסטייל הנוסטלגי ששואב השראה מאירופה הקלאסית, יכבוש את ליבכם מהרגע שתפסעו לאגדה בכנרת שבישוב פוריה עלית בגליל התחתון, דקות נסיעה ספורות מחופי הכנרת. הווילה מתאימה לעד 18 אורחים ומונה שישה חדרי שינה בעיצוב אצילי, וכן סלון רחב ידיים המתמזג עם המטבח בעיצוב כפרי חמים. תוכלו לשבת מול הנוף או לרקוח מטעמים במנגל האבן הייחודי בחצר.
אסור לפספס: לטבול בבריכה המחוממת המגודרת בקונסטרוקציית עץ ולהתענג מג'קוזי ספא הפונה לנוף הציורי.
מחיר התענוג: 1,500 שקלים בימים א'-ד' באירוח עד 10 איש, בסופי שבוע 3,000 שקלים ללילה בהזמנת שני לילות (המחירים לא תקפים בחופשות וחגים).
טלפון: 053-8095056.

צימר וילה אגדה בכנרת. אתר weekend, אתר רשמי
לשבת מול הנוף של הגליל התחתון. וילה אגדה בכנרת/אתר רשמי, אתר weekend

עם כל המשפחה - אחוזת דוד בגליל

בקרבת חופי הכנרת מסתתרת אחוזת דוד בגליל, ששוכנת בישוב הזורעים ומתאימה גם לציבור הדתי. המתחם המפנק ויכול לארח עד 24 נפשות והוא כולל חדרי שינה נעימים, סלון מרווח ומטבח מצויד היטב כמו גם מכונת כביסה ויחידת נופש נוספת, עם שני חדרי שינה מלבד ארבעה חדרי השינה בווילה עצמה. אבל אין ספק שהדובדבן שבקצפת היא החצר היפה הצופה אל בקעת יבניאל.
אסור לפספס: בריכת שחייה מחוממת בחורף מוקפת מיטות שיזוף וארבעה כיווני אוויר, ואפשרות להזמין ארוחות מוזמנות וסידורי פרחים לשדרוג החוויה.
מחיר התענוג: 3,000 שקלים ל-15 איש בסופ"ש
טלפון: 053-9349499

צימר אחוזת דוד בגליל במושב הזורעים. אתר weekend, אתר רשמי
מוקפת מיטות שיזוף וארבעה כיווני אוויר. אחוזת דוד בגליל/אתר רשמי, אתר weekend

אווירה גלילית יוקרתית - יוקרה בגליל דרנה

החורף זה הזמן לחגוג בגדול בנופש גלילי מהסרטים. דרנה במושב אבן מנחם בגליל המערבי, היא מקום האולטימטיבי לפינוק לחברים או לבני משפחה עם שבעה חדרי שינה, שלושה סלונים עד 30 נופשים תחת קורת גג אחת. הווילה מציעה חדרי שינה ייחודיים עם פלייסטיישן ומטבח מאובזר, ובמתחם החיצוני בריכת שחייה מגודרת מחוממת וג'קוזי ספא עצום.
אסור לפספס: תגלו בווילה בקבוק יין, מכונת אספרסו, שוקולדים ופירות טריים, שולחן סנוקר ופינג פונג ועוד פרטים קטנים שתגלו במהלך שהותכם, כולל מערכת הגברה ומערכת תאורה ליצירת אווירה מיוחדת בכל עונה.
מחיר התענוג: 3,500 שקלים באמצ"ש ו-4,000 ש"ח בסופ"ש עד 15 איש.
טלפון: 053-9349410.

צימר וילה דרנה באבן מנחם. אתר weekend, אתר רשמי
בריכת שחייה מגודרת מחוממת וג'קוזי ספא עצום. וילה דרנה/אתר רשמי, אתר weekend

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully