וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת המחלקה הראשונה ירקה, קיללה, תקפה - ותישלח לכלא

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 11:46

הנוסעת ירקה וקיללה נוסע שהעיר לה ולחברתה על שפתן הבוטה והגזענית, תקפה דיילת וגרמה לטייסים להסיט את הטיסה. היא תישלח לכלא ותחויב לשלם פיצויים לחברת התעופה אמריקן איירליינס

נוסעת הביאה מיקרופון לטיסה והחלה להטיף לנוסעים/@jawny

אמריקנית המתגוררת בניו יורק נידונה לארבעה חודשי מאסר על ידי שופט באריזונה, לאחר שהודתה באשמה של הפרעה לאנשי הצוות בטיסה של חברת התעופה אמריקן איירליינס. הטיסה נערכה בפברואר השנה, מדאלאס ללוס אנג'לס.

קלי פיצ'רדו בת ה-32 הודתה - יחד עם נתבעת נוספת, ליזה רודריגז, בת 30 - כי גרמה להפרעה בטיסה. לפי הדיווח בתקשורת האמריקנית, הטייסים היו כה מוטרדים מהתנהגותן של שתי הנשים, עד שהחליטו לבצע הסטת חירום של המטוס ולנחות בפניקס שבאריזונה, שם הן נמסרו לידי רשויות החוק.

נוסעת שירקה על נוסע נידונה ל-4 חודשי מאסר. Leeza S. Rodriguez | Kelly Pichardo, צילום מסך
הטייסים היו מוטרדים מהתנהגותן של שתי הנשים. פיצ'רדו ורודריגז/צילום מסך, Leeza S. Rodriguez | Kelly Pichardo

ניסה לצלם - והותקף

פיצ'רדו ורודריגז ישבו יחדיו במחלקה הראשונה, בעת שנוסע אחר פנה אליהן והזהיר אותן על כך שהן השתמשו לכאורה במילים פוגעניות וגזעניות במהלך שיחה קולנית שהן ניהלו. פיצ'רדו הגיבה ביריקה ובקללות קולניות וגזעניות לעבר האיש, ולאחר מכן הפילה את הטלפון הסלולרי שלו מידו כאשר שניסה לתעד את חילופי הדברים ביניהם.

בשלב זה הדיילות ניסו להתערב, ובסופו של דבר אחת מהן הותקפה פיזית, מה שהוביל כאמור להסטת הטיסה אל שדה התעופה פניקס סקיי הרבור (Phoenix Sky Harbor). חברת אמריקן איירליינס תיארה את התנהגותן של הנשים כ"מטרידה ובלתי מתקבלת על הדעת" וציינה כי עד אשר יתקבלו תוצאות חקירת המקרה, שתיהן הוכנסו אל "הרשימה השחורה" שלא תאפשר להן לטוס בחברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אמריקן איירליינס. יחצ,
אמריקן איירליינס/יחצ

"נוסעי מחלקה ראשונה אינם חסינים מהעמדה לדין"

"יש גבול בין התנהגות בוטה במטוס לבין פעילות פלילית, והנאשמת חצתה אותו בבירור", הגיב גארי רסטינו, התובע מטעם המדינה בעקבות גזר הדין של פיצ'רדו. "נוסעי מחלקה ראשונה אינם חסינים מהעמדה לדין: הפחדה מילולית ופיזית של הנאשמת שיבשה את מהלך הטיסה בעבור הנוסעים והצוות כאחד".

פיצ'רדו עומדת גם בפני 36 חודשי מאסר על תנאי, והיא חויבה לשלם 9,123 דולר כפיצוי לחברת אמריקן איירליינס. חברתה, ליזה רודריגז, הודתה אף היא באשמה של הפרעה לאנשי הצוות, אך גזר דינה יינתן לקראת חודש נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully