וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס של TAP נחת בגינאה, והרג שני רוכבי אופנוע שנסעו על המסלול

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 12:17

מטוס של חברת התעופה הפורטוגלית "טאפ", שיצא מליסבון ונחת בגינאה שבמערב אפריקה, התנגש בשני רוכבי אופנוע שנסעו על המסלול, והרגם. לפי התקשורת המקומית, היו אלה מאבטחים בשדה התעופה ש"ניסו לחצות את המסלול ונשאבו על ידי אחד ממנועי המטוס"

עובד בשדה התעופה הולך מאחורי מנוע של מטוס/AIRLIVE net

מטוס של חברת התעופה הפורטוגלית "טאפ" (TAP), שמפעילה גם טיסות מליסבון לישראל, פגע ביום שישי האחרון בשני רוכבי אופנוע שנסעו על מסלול הנחיתה שלו בגינאה שבמערב אפריקה, והרגם.

טיסת טאפ שהתקיימה במטוס A320neo של החברה, המריאה מליסבון ונחתה בשדה התעופה הבינלאומי אחמד סקו טורה (Ahmed Sékou Touré) קונאקרי, בירת גינאה.

לפי ההודעה של החברה הפורטוגלית, התאונה התרחשה בשעה 23:40 (שעון מקומי) ביום שישי, כאשר טיסה TP1492 של TAP אייר פורטוגל, שמקורה מליסבון, פגעה בשני אנשים שהסתובבו על אופנוע על המסלול. רשויות התעופה האזרחית של גינאה פתחו בחקירה.

"הנהג שזוהה היה סוכן אבטחה"

"חקירה שנערכה על ידי רשות התעופה האזרחית של גינאה (AGAC), בתמיכת משרד הביטחון וההגנה (SOGEAC), מתנהלת כדי לחקור את הסיבות והאחריות של הצדדים המעורבים", צייץ נמל התעופה של קונאקרי בטוויטר. "הנהג שזוהה היה סוכן אבטחה, עובד של חברה שאחראית על הגנה על מתקני שדה התעופה", נכתב בציוץ המביע "תנחומים כנים למשפחות השכולות".

בהודעה לעיתונות שפורסמה אתמול על ידי TAP, נכתב כי טיסה TP1492 עברה תאונה עם הנחיתה בנמל התעופה קונאקרי, כאשר אופנוע ניסה לחצות את המסלול. יושב הרכב איבד את חייו. מקור רשמי מטאפ אישר לסוכנות העיתונות הפורטוגלית "לוסה", כי היו שני קורבנות קטלניים מהתאונה.

עוד בוואלה!

מחריד: הקרקפת של עובדת המטענים נתלשה במסוע בשדה התעופה

לכתבה המלאה
מטוס של חברת התעופה הפורטוגלית טאפ TAP. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
מטוס של חברת התעופה הפורטוגלית "טאפ"/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

לפי אתר Guineenews.org מפרסם כי שני המאבטחים שהסתובבו על האופנוע "ניסו לחצות את המסלול כשהם נשאבו על ידי אחד ממנועי המטוס שזה עתה נחת".

חברת התעופה נאלצה לבטל את הטיסה חזרה לליסבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully