וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה המלונות האגדיים שצפויים להיפתח בדובאי בשנה הקרובה

עודכן לאחרונה: 25.8.2022 / 16:14

החל ממלון קוביות עם 90 בריכות שחייה ועד לריזורט שצף על המים - בדובאי ממש לא עוצרים ופותחים מלונות יותר מפוארים ממה שאתם יכולים בכלל לדמיין. הנה מה שמחכה לתיירים הישראלים באמירות הכי פופולרית

בווידאו: דובאי איחוד האמירויות הערביות/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה מעולה: ניר חן וירדנה עבודי פוקס

אם חשבתם שכבר ראיתם הכול בדובאי - אז יש לנו חדשות בשבילכם: אתרי הלינה האלו עומדים להיפתח בדובאי ממש בקרוב, והם הולכים לטרוף את כל הקלפים. הנה הצצה לריזורטים והמלונות הכי מפוארים בדובאי שיפתח השנה ובשנת 2023 באמירות הכי אהובה על הישראלים.

מלון אטלנטיס דה רויאל

אם תהיתם איך נראה אתר הנופש החוויתי האולטרה-יוקרתי ביותר בעולם - מצאנו אותו עבורכם, והוא עומד להיפתח בנובמבר הקרוב. רשת המלונות היוקרתית "אטלנטיס" כבר מוכרת עם המלון, "אטלנטיס דה פאלם" בדובאי, הנמצא באי הדקל המפורסם. כעת, הרשת פותחת מלון שתגדיר מחדש את נקודת המבט של כולנו על יוקרה. "אטלנטיס דה רויאל" נוצר ועוצב על ידי המעצבים, אדריכלים והאמנים המובילים בעולם - זהו יעד שבו הכול תוכנן כדי לאתגר את גבולות הדמיון. המלון מתכנן לקחת את אורחיו למסע של יצירות מופת אמנותיות ורמת שירות גבוהה ביותר, שתקבע סטנדרט חדש למצוינות.

אטלנטיס המלכותי יכלול 231 דירות יוקרה, 693 חדרי מלון ו-102 סוויטות ופנטהאוזים אלגנטיים, שנועדו לטבול אתכם בנוחות ויוקרה מכל כיוון. המלון מתנשא לגובה של 43 קומות, הנדמות למגדל קוביות, אל מול נופים אינסופיים של הים ואי הדקל. בנוסף, המלון יכלול גם 90 בריכות שחייה (כן, קראתם נכון), כולל, איך לא, בריכת אינסוף הנמצאת על גג המלון בגובה 96 מטרים. אם כל זה לא מספיק, המלון יארח באופן בלעדי מסעדות עם שפים מפורסמים בינלאומיים.

אתר המלון

מלון אטלנטיס דה רויאל בדובאי. אתר המלון,
מלון אטלנטיס דה רויאל/אתר המלון

מלון Cote d'Azur - נשיקה צרפתית בלב דובאי

המקום בו דובאי פוגשת את הריביירה הצרפתית: אתר הנופש היוקרתי קוט ד'אזור, הנמצא בלב האי "אירופה", כ-4 קילומטר מהעיר דובאי, אמור להיות ה"איט גירל" החדש עליו כולם מדברים. מקושט בלא פחות מ-60 גווני קשת בענן, אתר הנופש יישקף את ערי הנמל התוססות של הריביירה הצרפתית, כאשר כל מלון בו מכיל 220 חדרים ונקרא על כל אחת מהערים: מונקו, ניס, קאן וסנט טרופז, כולם מחוברים באמצעות בריכת שחייה אחת ענקית. המלון הראשון באתר הנופש, קוט ד'אזור מונקו, ייפתח בספטמבר הקרוב.

מה יחכה לכם בתוך החדרים? כל חדר הוא למעשה סוויטה גדולה ומפנקת, עם מרפסת נוף המשקיפה אל הים, חוף באורך של 800 מטרים ובריכת שחייה, הגדולה ביותר במזרח התיכון.

אתר המלון

מלון Cote d'Azur בדובאי. אתר המלון,
מלון Cote d'Azur/אתר המלון

מלון טרה סוליס - פסטיבל המוזיקה האגדי בגרסת מלון

מכירים את פסטיבל המוזיקה האייקוני טומורוולנד (Tomorrowland)? אז בהשראת אותו פסטיבל בינלאומי, תיפתח חוויית גלמפינג יוקרתית בשם טרה סוליס (Terra Solis), כבר באוקטובר הקרוב. מדובר בחוויית לינה מדברית ראשונה מסוגה בדובאי, שבה תהיה בריכת שחייה מפנקת, אוכל מדהים ושלוש סוגי לינה ייחודיים המשתרעים על פני 371,000 מ"ר, כולם נקראים על שם כוכבים, מטר מטאורים וקבוצות כוכבים. הגלמפינג יכלול 48 אוהלים מרווחים, מעוצבים להפליא, או לוד'זים המשלבים נוחות וסגנון. בנוסף, במקום יהיו שש אכסניות (יוקרתיות), כאשר כל אחת מהן תכלול בריכה פרטית, מיטת קינג סייז מפנקת, שירותים ומקלחת פרטיים, ביתן חיצוני ומרפסת פרטית גדולה, להשלמת חוויית ה-VIP של הגלמפינג.

כיאה לחוויית לינה של פסטיבל Tomorrowland, במקום תהיה התמקדות גדולה במוזיקה, ורשימת האירועים שהמקום ייארח צפויה להיות חלומית.

אתר המלון

מלון טרה סוליס בדובאי. אתר המלון,
מלון טרה סוליס/אתר המלון

אוהדי כדורגל? הכירו את מלון NH דובאי דה פאלם

מתכננים עצירה בדובאי בדרך למונדיאל בקטאר? הכירו את מלון NH דובאי דה פאלם (NH Dubai the Palm), חלק מאותה קבוצה של Anantara Hotels, שאמור להיפתח בזמן למונדיאל 2022, ואם לשפוט לפי איך שהוא נראה כרגע - זה הולך להיות מדהים. המלון, בן 533 החדרים, נמצא על אי הדקל. המלון מעוצב במראה עתידני וכולל בר ספורט מטורף, בר נוסף על גג המלון וטרקלין לצד בריכת האינסוף, שמטרתה להפוך לנקודת התצפית האולטימטיבית על השקיעה, לצד נופים של הים הערבי, המרינה, בורג' אל ערב האייקוני והעין של דובאי.

אתר המלון

מלון NH דובאי דה פאלם בדובאי. אתר המלון,
מלון NH דובאי דה פאלם/אתר המלון

בתיאבון: החדש של הילטון - מלון הילטון דובאי פאלם ג'ומיירה

רשת היוקרה "הילטון" תפתח מלון חוף חדש בדובאי, בפאלם ווסט ביץ', פאלם ג'ומיירה, כבר ב-31 באוגוסט (כן, החודש). המלון ייקרא "הילטון דובאי פאלם ג'ומיירה" (Hilton Dubai Palm Jumeirah) ויכלול חדרים עם נוף מרהיב של המפרץ הערבי ומרינת דובאי, אך סימן ההיכר של המלון יהיה דווקא המסעדות הפופולריות שייפתחו בו. בנוסף, המלון יכלול חוף פרטי, ספא מפנק ובריכה עם נוף אין-סוף לאוקיינוס.

אתר המלון

מלון הילטון דובאי פאלם ג'ומיירה בדובאי. אתר המלון,
מלון הילטון דובאי פאלם ג'ומיירה/אתר המלון

זה חללית? זו יאכטה מהעתיד? לא, זה מלון ג'ומיירה מרסה אל ערב

המלון השלישי בטרילוגיה של ג'ומיירה, ייפתח בשנת 2023 לצד בורג' אל ערב ומלון ג'ומיירה ביץ', ויהווה אתר נופש אולטרה יוקרתי, עם עיצוב אדריכלי מטורף בסגנון עתידני (כאשר המוטיב המלווה הוא יאכטות). ג'ומיירה מרסה אל ערב (Jumeirah Marsa Al Arab), השוכן בקצה חצי האי בלב החוף הפרטי הגדול ביותר של דובאי, יכלול 386 חדרים וסוויטות, ארבעה פנטהאוזים, כמו גם 83 דירות יוקרה. האתר יכלול מקומות בילוי, בריאות ופנאי, כולל קונספט חדש של ארבע מסעדות באחת - בדובאי לא יהיה לכם משעמם, זה בטוח.

אתר המלון

מלון ג'ומיירה מרסה אל ערב בדובאי. אתר המלון,
מלון ג'ומיירה מרסה אל ערב/אתר המלון

מלדיביים פינת דובאי - מלון קמפינסקי "הארמון הצף"

אתר הנופש הצף הראשון בעולם, הנקרא "הארמון הצף", של הרשת המצליחה "קמפינסקי", ימוקם ליד חופי ג'ומיירה והוא יכלול לא פחות מ-156 חדרים וסוויטות, 12 וילות צפות פרטיות דו-קומתיות, עם מרפסת גג ובריכה עם שפת אינסוף, 16 יאכטות ומנחת מסוקים צף המחובר למלון. אתר הנופש הזה בדרגת 5 כוכבים, ואליו מתווספים מסעדות הגורמה שייפתחו במקום, ספא, מספר בריכות, חנויות בוטיק, ברים, אזורי נשפים ועוד.

הארמון הצף של קמפינסקי הוא לחלוטין תוספת מיוחדת לעולם המלונאות בדובאי, האמירות שאין שני לה בתיירות העולמית, אז היו מוכנים להפתעות נוספות, כמו הפלגות ישירות מהווילה שלכם לטיול בים הערבי.

אתר המלון

מלון קמפינסקי "הארמון הצף" בדובאי. אתר המלון,
קמפינסקי "הארמון הצף" (הדמיה)/אתר המלון

האייקון החדש של דובאי: ריזורט זאביל, one&only

אתר הנופש מבית הרשת היוקרתית one&only, עוצב על ידי האדריכלים הנודעים בעולם וימוקם בשכונה הכי אקסקלוסיבית בעיר, זאביל (Za'abeel). המקום צפוי להיות הלב הפועם של העיר, ויכלול מתחם שמיים פנורמי עם מסעדות גורמה ברמה עולמית, חנויות ידועות, בריכת שחייה מדהימה בקומה ה-25, מתקני בריאות וספא מפנק וענק - ובמשפט מסכם: יצירת מופת עוצרת נשימה של עיצוב מהפכני. זה יהיה המקום להיראות ולבלות בו, כאשר אתם מוקפים 360 מעלות בגורדי שחקים נוצצים, מרחבים ירוקים ושקיעות פוטוגניות - כולם כבר מדברים על "הבניין הארוך עם הזרועות הארוכות בעולם" שהולך להיות הסמל החדש של דובאי.

אתר המלון

ריזורט זאביל, one&only בדובאי. אתר המלון,
ריזורט זאביל מרשת one&only/אתר המלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully