וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באימה: תנין ענק הרים באוויר תנין אחר, והרג אותו

עודכן לאחרונה: 18.8.2022 / 11:58

אליגטורים הם סכנה ללא מעט יצורים, כולל לבני מינם, ומטיילים ששטו בקיאק בפארק בפלורידה צפו לפתע בתנין ענק תופס את חברו הקטן, מניף אותו באוויר ומטיח אותו על הקרקע עד שהפסיק לזוז. צפו ברגעים המבעיתים

תנין בפלורידה הורג תנין אחר/צילום: Kayla Jane's Crystal Kayaks

סרטון מבעית, שתועד בפארק סילבר ספרינגס שורס בפלורידה, מראה אליגטור שתפס בין שיניו אליגטור קטן יותר ומבצע בו מתקפה קטלנית ומניף אותו באוויר, בעודו נושם את נשימותיו האחרונות.

בסרטון רואים את לסתות התנין המסיביות נצמדות בחוזקה על גופו של התנין הקטן יותר, בזמן שהמים נשמעים ניתזים לכל עבר, כשהגדול יותר מוודא הריגה ומסובב אותו באוויר.

את הסרטון פירסמה חברת להשכרת קיאקים בפארק בשם "קריסטל ג'יין", ובדף הפייסבוק שלה כתבה: פרד הגדול עושה זאת שוב ואוכל אליגטור נוסף". קשה להאמין, אבל החברה הזו מוציאה סיורי קיאקים מודרכים היכן שחיים התנינים ושאר בעלי חיים ימיים שלא תמיד סמפטיים.

תנין בפלורידה מרים באוויר תנין אחר, והורג אותו. Kayla Jane's Crystal Kayaks, צילום מסך
התנין הגדול מוודא הריגה ומסובב את הקטן יותר באוויר/צילום מסך, Kayla Jane's Crystal Kayaks

שנת 2022 עלייה בהתקפות תנינים

לפי הדיווח באתר ה-"סאן" הבריטי, השנה נרשה עלייה בהתקפות תנינים, כשבחודש יולי האחרון הותקפה אישה מבוגרת שנהרגה בבריכה שורצת תנינים ליד ביתה בקאנטרי קלאב בפלורידה. האישה נראתה נופלת לתוך מקור מים בקאנטרי קלאב שליד ביתה, כשהיא נאבקת להישאר מעל המים, כך לפי משרד השריף של מחוז סרסוטה (Sarasota), שם נערכה התקיפה.

עדי ראייה סיפרו ששני תנינים נצפו שוחים לעברה ותופסים אותה בזמן שהייתה במים. מותה של האישה, שזהותה לאינה ידועה, נקבע במקום. התקפות נוספות התרחשו בתחילת השנה. ב-31 במאי גבר בן 47, שזוהה מאוחר יותר כשון תומס מק'גינס, נמצא מת בפארק ג'ון ס. טיילור בלרגו, פלורידה, כשזרוע אחת שלו קרועה. לפי ה"ניו יורק טיימס" הוא מת כתוצאה מהתקפת תנין, שסימנה את מתקפת התנינים הקטלנית הראשונה של פלורידה מאז 2018. "נראה שהוא נכנס לפני שהפארק נפתח - למרבה הצער לא זמן טוב להיות באף אגם, אבל במיוחד בעונת ההזדווגות של התנינים", נכתב בטיימס.

כמה שבועות לאחר מכן, ב-26 ביוני, דיווחה רשת פוקס ניוז כי אדם מדרום קרוליינה נהרג לאחר שתנין באורך של כמעט 3.5 מטרים תקף אותו ומשך אותו לביצה מקומית. שלושת המקרים הללו מציינים את ההתקפות הראשונות של השנה, אבל נרשמו כמה התקפות נוספות ביניהן. בעוד המספר המדויק אינו ברור, היו לפחות חמש התקפות שבהן אנשים שרדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully