וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבהיל: מטוס נוחת ממש מעל לראשי הנופשים באי היווני

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 14:32

רבים מגיעים לנקודת התצפית הסמוכה לשדה התעופה באי סקיאתוס, אך הפעם הם לא ציפו שמטוס של וויזאייר כמעט ייגע בראשיהם. יש מי שסבורים שהטייס פשוט השתעשע יותר מדי

נחיתה של מטוס באי היווני סקיאתוס/emetris Gregoriou/YouTube

"הנחיתה הנמוכה ביותר אי פעם", כך כינו צופים את אותו רגע עוצר נשימה, שבו מטוס נוסעים חלף ממש מעל ראשיהם של נופשים בחוף הים, בסמוך לשדה התעופה של האי סקיאתוס שביוון.

ה-SUN מדווח כי תושבי האי ותיירים שנופשים בו נאספו על החוף כדי לצפות על מטוסים העושים את דרכם לנחיתה, אך טיסה ספיציפית במיוחד, של חברת התעופה ווייזאייר, תיחרט היטב בזיכרונם.

בתצלומים ובסרטון שהועלו לרשתות החברתיות, נראה מטוס האיירבוס A321neo מתקרב למסלול הנחיתה. בהתחלה הכל נראה כשורה, אך במהרה מסתבר כי כלי הטיס מצוי בגובה נמוך באופן מבהיל, חולף מעל הצופים וכמעט נוגע בגדר התוחמת של שדה התעופה אלכסנדרוס פאפאדיאמנטיס (Alexandros Papadiamantis)

נחיתה של מטוס איירבוס באי היווני סקיאתוס. emetris Gregoriou/YouTube, צילום מסך
בהתחלה הכל נראה כשורה. הנחיתה של מטוס וויזאייר בסקיאתוס/צילום מסך, emetris Gregoriou/YouTube

אנשים מתכופפים מתחת למטוס

קריאות הפליאה של חובבי התעופה נטמעו ברעש האדיר של מנועי הסילון הקרובים, וניתן גם להבחין באבק העולה מהדרך, כמו גם במספר אנשים שמתכופפים. "כמה מהצופים האלה זקוקים כעת למכנסיים חדשים?" שאל אחד המגיבים לסרטון, ואחר ציין כי לדעתו הטייס פשוט השתעשע עם האנשים שעל הקרקע. אחר ענה לו כי "לפני שאתה קופץ למסקנות, בוא נגיד שאף אחד מאיתנו לא יודע מדוע המטוס הנמיך כך, כאשר ביצע נחיתה כה שגרתית. אני בספק אם זה היה מכוון או בכדי להשוויץ. עם זאת, האנשים שעמדו שם, עשו זאת במטרה מכוונת, למרות שלטי האזהרה. אם אתה לא נמצא שם, גם לא תוכל להיפגע. אני שמח שבסופו של דבר המטוס נחת ללא כל בעיה".

יש לציין כי בשל צורתו של האי, לשדה התעופה של סקיאתוס יש מסלול המראה קצר במיוחד, מה שאומר שעל הטייסים לרדת נמוך במיוחד לקראת הנחיתה, לעומת מקומות שבהם המסלולים ארוכים יותר. מסיבה זו, חובבי תעופה רבים אוהבים במיוחד את נקודת התצפית המרגשת הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully