וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התעופה שטסה לארץ ונותנת לכם להתקלח באוויר

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 14:23

בסרטון מעורר קנאה שהועלה לטיק-טוק, מספרת נוסעת על החוויה המפנקת בטיסת אמירייטס, שלפני חודש החלה לטוס לישראל. בין הפינוקים: חימום המים, חימום הרצפה במקלחת וקבלת ערכות טיפוח מהממות

מקלחת בטיסה במחלקה הראשונה של אמירייטס/צילום: טיקטוק

בעוד שמספר הטיסות בקיץ הזה הולך ועולה בקצב אדיר, כך גם הולכים ונערמים סיפורים מוזרים, מצחיקים ומשונים על מה שמתרחש בטיסות. חלק מהסיפורים האלו חיוביים להפליא - מה שמביא אותנו לקבל סופסוף את התשובה לשאלה: אז איך זה באמת להשתמש באחת ממקלחות היוקרה בטיסה של חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות?

אמנדה, נוסעת במחלקה הראשונה של חברת התעופה אמירייטס (Emirates) שרק החלה את טיסותיה לישראל בחודש שעבר, חלקה לאחרונה את חוויותיה בסרטון שפרסמה החשבון הטיק-טוק שלה (@glambyamanda). הסרטון כבר זכה לכמעט 4 מיליוני צפיות ולאלפי שיתופים, תיאר בפירוט את מה שמוצע למי שמתקלחים בגובה של יותר מ-10,000 מטרים.

מקלחת בטיסה במחלקה הראשונה של אמירייטס. טיקטוק, צילום מסך
הסרטון זכה לכמעט 4 מיליוני צפיות ולאלפי שיתופים. אמנדה במקלחת של אמירייטס/צילום מסך, טיקטוק

ויש אפילו רצפה מחוממת ופיז'מה

כידוע, המושבים במחלקה ראשונה של חברת התעופה נחשבים לדבר הכי קרוב לטיסה במטוס פרטי. מעבר לנוחות הרבה של המושבים, ההופכים למיטות נוחות, נוסעי המחלקה הראשונה זוכים לסעודות משובחות, מערכות שמע מתקדמות, ערכות טיפוח מפנקות ועוד. אבל מעבר לכל אלו, ישנה כמובן גם המקלחת. אתר In The Know מציין כי נוסעי המחלקה הראשונה המבקשים להשתמש בחדר הרחצה מתבקשים להזמין זאת מראש, כדי שצוות האוויר יוכל להכין אותם למרב הפינוק, כולל חימום המים וחימום הרצפה עצמה. רק קחו בחשבון שניתן להתקלח למשך חמש דקות בלבד. עם זאת, כפי שמציינת הטיק-טוקרית, "זה באמת כל מה שאתם צריכים". עוד היא סיפרה כי הנוסעים מקבלים מגבות ואפילו פיז'מות שיוכלו ללבוש אחרי המקלחת.

כצפוי, הסרטון זכה למגוון עצום של תגובות, כאשר רבים מהמגיבים הביעו רצון לנסות זאת בעצמם. "אני חייב לחוות כזה דבר", כתב אחד. "אני רוצה לחיות את החיים האלה", הוסיף מגיב אחר.

לא מעט מהמגיבים "התלוננו" על זמן המקלחת הקצר, ואחרים הביעו את צערם שלעולם לא יוכלו לעצמם לחוות את החוויה הזו. ואכן, מחירי כרטיסי הטיסה למחלקה הראשונה באמירייטס גבוהים למדי (אם כי הטווח עשוי לנוע מפה לשם), אך בחלק מהטיסות, תיאלצו להיפרד מעשרות אלפי דולרים לכרטיס. עם זאת, בהחלט אפשר להשיג כרטיס גם בכמה אלפי דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully