וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארק המים הגדול בתאילנד נפתח בפוקט

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 19:18

עוד סיבה טובה לטוס לפוקט: פארק המים הגדול במדינה "אנדמנדה" נפתח לקהל ומציע שילוב של חוויות רטובות, לצד היכרות עם התרבות והמסורת התאילנדית

פארק המים "אנדמנדה" בפוקט/צילום: אתר רשמי

הרפתקאות רטובות פוגשות את התרבות התאילנדית. זו אולי ההגדרה הקולעת ביותר ל"אנדמנדה" (Andamanda), פארק המים הגדול ביותר בתאילנד, המשתרע באזור קאטו (Kathu) שבאי הפופולרי פוקט, בדרום תאילנד. הפארק נחנך בסוף השבוע האחרון, בטקס רשמי שבו השתתף סגן ראש ממשלת תאילנד לשעבר, סוואט ליפטפאנלופ. עלות ההקמה של הפארק עמדה על 4.5 מיליארד באט (כ-450 מיליון ש"ח).

פארק השעשועים החדש ממוקם על אחד הכבישים העמוסים ביותר באי, בו עושים שימוש כל התיירים המגיעים אל או יוצאים מאזור חוף פאטונג (Patong). בשבת נערכה כאמור פתיחה במתכונת פיילוט, לבדיקה באשר ליכולת ההתמודדות עם קהל מבקרים רב שמונה אלפי אנשים במקביל.

פארק המים אנדמנדה בפוקט. Andamanda, אתר רשמי
הפארק כולל 12 מגלשות מים/אתר רשמי, Andamanda

ויש אפילו שוק צף

השם אנדמנדה לקוח מסיפורי מיתולוגיה תאילנדית, והפארק עצמו מאכלס מספר מתחמים, בהם "עולם האלמוגים", "ארמון הפנינה", "יער האזמרגד", "מפרץ אנדמן הגדול" ו"ג'ונגל נאגה".

אתר The Thaiger מדווח כי הפארק כולל 12 מגלשות מים, בריכת גלים ענקית (10,000 מ"ר) ונהר מלאכותי שאורכו כ-550 מטרים. אך זהו הרבה יותר מפארק מים - יש באנדמנדה מקומות בילוי רבים, חנויות, מסעדות, שוק צף ומלון של רשת הולידיי אין, שבו 300 חדרי אירוח.

מעבר לאלו, מצויה בפארק במה ענקית שעליה ייערכו מופעים שונים, בהם מופעי תרבות מסורתיים כתיאטרון בובות ועוד.

עוד בוואלה!

במיוחד לחג הכי רטוב בשנה: פארקי המים של ישראל

לכתבה המלאה
פארק המים אנדמנדה בפוקט. Andamanda, אתר רשמי
הפיילוט נערך בשבת האחרונה/אתר רשמי, Andamanda

המגלשות הן רק חלק מהחוויה

הפארק הושק על ידי חברת היזמות והנדל"ן התאילנדית Proud Group. "אנו סבורים כי ענף פארקי המים השתנה במהלך 7-5 השנים האחרונות", מסבירים בחברה. "בעבר הלא רחוק לא היו פארקי מים רבים בתאילנד בפרט ובאסיה בכלל. ההתמקדות בענף זה היתה בגלישות עצמן - גבוהות, ממושכות ומהירות ככל האפשר. אך ככל שהצרכנים הופכים להיות מתוחכמים יותר, כך הם מחפשים אחר חוויה אותנטית יותר, ולא רק את המגלשות עצמן".

וכך, הפארק החדש משלב בתוכו אלמנטים מהתרבות המקומית. כך למשל, סיפורי מיתולוגיה תאילנדית, "שכפול" האזור באי פוקט שהופיע באחד מסרטי ג'יימס בונד, דמויות שונות, חוויית קניות בשוק הצף ועוד. "זה לא רק פארק מים, אלא כל מה שטוב בפוקט", מוסיפים בחברה.

סגן ראש הממשלה לשעבר שנכח כאמור באירוע הפתיחה, הצהיר כי הוא מאמין שאנדמנדה תעזור לפוקט להחיות את תעשיית התיירות שלה. "פוקט מוכנה לקבל את פני התיירים מכל העולם ומקווה לקבל מיליון תיירים בשנה", אמר.

בפארק פרסמו את מחירון הכניסה והשימוש באטרקציות השונות. מחיר הכניסה עומד על 1,500-1,000 באט (150-100 ש"ח) לאדם (תלוי בגובה). לילדים בגובה של פחות מ-90 ס"מ - הכניסה ללא תשלום. באתר האינטרנט של הפארק ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully