וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלירט ללא הזמנה: התחיל עם נוסעת במטוס באמצעות מערכת הבידור

עודכן לאחרונה: 26.5.2022 / 8:51

אדם זר ניסה לפלרטט עם נוסעת במטוס באמצעות מערכת הצ'טים שמותקנת במטוסים מסוימים. הסרטון הועלה לטיקטיק וזכה לתגובות מעורבות

נוסעת הביאה מיקרופון לטיסה והחלה להטיף לנוסעים/@jawny

"איך לפלרטט במטוס". כך מציין הכיתוב בסרטון הטיק-טוק שתיעד אירוע מביך שאירע במטוס נוסעים. מדובר ב"הזמנה לפלירט", שקיבלה נוסעת על גבי מסך המושב שלה. בהודעה נכתב "מושב 9E שלח לך הזמנה לצ'אט". על המסך נראו האפשרויות "דחה" או "קבל צ'אט".

עד כה, לא מדובר בעניין מפתיע: חברות תעופה מסוימות מאפשרות לקיים צ'אטים אישיים בין מושב למושב. עם זאת, משתמשת הטיק-טוק @ufosteph לא האמינה כשהבחור שישב מולה השתמש בצ'אט כדי לנסות להתחיל איתה. היא לא ממש אהבה את הדרך שהוא התחיל עמה, אלא חשבה שזה מרגיז ולא נעים.

"זה היה מביך"

"כיביתי את המסך כדי להימנע מאינטראקציה", היא הסבירה. "לא קיבלתי את ההזמנה כי הוא ישב בשורה מולי. זה היה מביך". כעת הגיע זמנם של המגיבים להביע את דעתם. חלקם תמכו באפשרות הפלרטוט וחלקם דחו זאת מכל וכל.

"זה קטע עכשיו? לפחות ל-Airdropping (שירות העברת קבצים באייפון) היה אלמנט של אנונימיות", הגיב אחד. ואחרת ציינה "אני ישר רצה בספרינט למושב 9E כדי לראות אם הוא חמוד".

"אממ, אני דווקא די אוהב את הרעיון הזה," אמר מגיב נוסף, ואחר אמר, "מה, אפשר לשוחח במטוסים עכשיו?! מה זה, תוכנית ריאליטי?" ומישהו נוסף הגיב: "גם ככה אני בחרדה במטוסים, זה רק יגביר אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully