וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו מגיע תורה: יפן תתחיל לקבל לתיירים החל מהחודש

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 10:03

בשלב הראשון, יורשו להיכנס לארץ השמש העולה תיירים מחוסנים מארבע מדינות בלבד. בהמשך, צפויה הממשלה היפנית להרחיב את אישורי הכניסה. בינתיים, הישראלים יצטרכו לחכות

חופשה בטוקיו, יפן/צילום: זיו ריינשטיין

במהלך החודש, תחל יפן לקדם שוב בברכה תיירים שחוסנו באופן מלא. אבל לפני שאתם מזמינים כרטיסי טיסה, כדאי לדעת כי בשלב זה, תקבל ארץ השמש העולה תיירים רק מארבע מדינות: סינגפור, תאילנד, אוסטרליה וארצות הברית. זאת כחלק מתוכנית ניסיונית של המדינה לאפשר לקבוצות קטנות לבקר בה, לקראת הקלות נרחבות יותר, שיוכרזו כבר בחודש הבא (יוני).

אתר Travel Weekly Asia מדווח כי משרד התיירות היפני הוציא הבוקר (שלישי) הצהרה לפיה קבוצות קטנות של תיירים יתקבלו מאותן ארבע מדינות, במטרה לבדוק את יעילותם של האמצעים למניעת התפשטות מגפת הקורונה.

רחובות טוקיו. ShutterStock
כרגע רק תיירים מ-4 מדינות יורשו להיכנס. טוקיו, יפן/ShutterStock

טיול במסלולים מוגדרים וקבועים מראש

פרויקט הניסוי יחל בטיולים מאורגנים, שינוהלו בידי סוכנויות תיירים יפניות. בהתבסס על תוצאות הפרויקט, תיצור ממשלת יפן קווים מנחים לעסקים, באשר לקבלת מבקרים הנכנסים למדינה.

לעת עתה, הניסוי מוגבל כאמור לקבוצות קטנות, ורק למי שחוסנו באופן מלא ובעלי ביטוח רפואי. עליהם להיות מלווים בידי צוותים מקומיים של סוכנויות תיירות, ולבקר במסלולים קבועים שיוגדרו מראש. כך או אחרת, הצהרה זו של ממשלת יפן התקבלה באהדה רבה בקרב העוסקים בענף התיירות ביפן. אחד מהם הוא הונג האנג'י, מנהל סוכנות EU Holidays שהביע התרגשות רבה ואמון במהלך. "ברגע שיפן תיפתח, המדינה בהחלט תיצור עניין רב עבור אוהבי יפן. לקוחות רבים שלנו הם מעריצי יפן, וכבר עתה הם מבקשים מאיתנו מידע נוסף על המהלך", ציין האנג'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully