וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלוננה שהנוסע לידה צופה בפורנו - ושודרגה למחלקה ראשונה

20.3.2022 / 8:19

מלאני שולפילד בת ה-19 העלתה סרטון שסיפר על התקרית שלה, וזכתה גם לתגובות מלגלגות. "למה בכלל הצצת לו בטלפון", היא נשאלה. לדבריה, היה מדובר ב"פורנו מטוסים"

תפסה גבר צופה בפורנו בטיסה ליד חברתו הישנה/TIKTOK

כאשר מלאני שולפילד בת ה-19 עלתה לטיסה שלה, היא לא ידעה להיכן הדברים יתגלגלו. לדבריה, היא התיישבה במושב שלה במטוס, כאשר לצדה נוסע מבוגר. בשלב מסוים הנוסע "השתלט" על שתי משענות היד שבין המושבים - מה שגרם לה לחוסר נוחות. בהמשך, הוא החל לצפות בסרטוני פורנו באמצעות הטלפון הנייד שלו. לדבריה, היה מדובר ב"פורנו מטוסים".

הדיילי סטאר מדווח כי במהלך הטיסה פנתה מלאני לאנשי צוות האוויר והתריעה בפניהם על העניין. לדבריה, מעבר לצפייה בפורנו, "הנוסע חיפש סקס במטוס". בשל כך, הוחלט לשדרגה למושב במחלקה הראשונה. עד כה, לא פורסמו פרטי הטיסה, יעדה ושם חברת התעופה שבה התרחשה התקרית.

צפו במלאני בטיסה המדוברת

@a1iengir1

only cried for like ten minutes so we're gucci

♬ Material Girl (Bass Boosted) - Saucy Santana

"אני לא חושבת שהשרץ הורד מהטיסה"

מלאני, שבעמוד האינסטגרם שלה מגדירה את עצמה כ"שחקנית, זמרת, דוגמנית ואמנית", שיתפה מאוחר יותר ברשתות החברתיות סרטון שבו היא מביטה הישר על המצלמה, בעודה חובשת מסכת פנים, ומציגה את האזור היוקרתי במטוס שבו היא נמצאת. בכיתוב שהוסיפה לסרטון, ציינה מלאני כי "כשהזקן שיושב לידך במטוס מתחיל לראות פורנו, את מספרת את זה לדיילות ועכשיו את יושבת במחלקה ראשונה".

בהמשך, אמרה לכתבים שראיינו אותה כי "במשך כל זמן הטיסה הייתי מוטרדת ומפוחדת. אבל אני אסירת תודה שהדיילות עזרו לי ושהצלחתי לצאת ממצב לא בטוח". עוד היא הוסיפה כי "אני לא חושבת שהשרץ הזה הורד מהטיסה. אני כלל לא בטוחה שהוא קיבל עונש כלשהו".

כצפוי, התגובות לסרטון החלו לזרום במהרה. אחד הגולשים כתב "זה מגעיל. אני מצטער שחווית את זה", ואחר ציין "הקטע הוא שהוא חשב שזה בסדר לעשות את זה במטוס".

מצד שני, היו גם כאלו שטענו כי מלאני כלל לא היתה צריכה לבהות במכשיר הטלפון של הנוסע שיושב לידה, והיו גם מי שהתלוצצו על כך שהיא לא באמת שודרגה למחלקה הראשונה. "זה בסך הכל מושב ליד דלת החירום של המטוס. ברור שזו אינה מחלקה ראשונה", כתב מישהו. ומישהי נוספת כתבה: "למה בכלל הצצת לו לטלפון?" גולש שלישי ציין שהאיש כלל לא חיפש סקס במטוס אלא הוא "חנון תעופתי שצופה בסרטונים במטוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully