וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת חושפת: הסודות (המגעילים) משירותי המטוס

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 9:04

דיילת אנונימית פרסמה פוסט בטוויטר, שבו היא חושפת משהו שנוסעים רבים עושים בשירותי המטוס, ולא בטוח שאתם מודעים אליו. וכן, זה מה שאתם חושבים

דיילת מסבירה מדוע חשוב להעביר טלפונים למצב טיסה/tiktok/cierra_mistt

טלטלה נרשמה לאחרונה בטוויטר, לאחר שדיילת אנונימית המליצה בחום לנוסעים שלא לחלוץ את נעליהם כאשר הם פוקדים את שירותי המטוס. הסיבה: ה"מים" על רצפת תא השירותים אינם מים. הם שתן.

כידוע, לטוס במטוס זה לא רק להתפנק במושב שלכם, עם משקה טוב וסרט נחמד על המסך האישי. זה גם להיות דחוס בתוך גליל מתכת מעופף, יחד עם בני אדם רבים, ובעיקר - קרובים אליכם מבחינה פיזית. זה אומר שלעתים אתם "לכודים" בסיטואציות שקשורות בהעדפותיהם של נוסעים אחרים - מבושם בעל ריח עז במיוחד ועד למוזיקה שבוקעת בווליום גבוה מדי מהאוזניות של השכן שלכם למושב.

תביאו כפכפים

אבל יש עוד כמה הרגלים, מעצבנים הרבה יותר, שחלקם ממש מגעילים, כפי שסיפרה אותה דיילת בחשבון הטוויטר שלה, מבלי לחסוך בפרטים. אותה דיילת פרסמה תמונה של גבר הפוסע במעבר בין המושבים, ללא נעליים, לרגליו רק גרביים. המלל שליווה את התמונה ציין "זה 'לא-לא' גדול. אתם באמת חושבים שהרצפה בשירותים נקייה? ויותר מזה, אתם חושבים שמה שיש על הרצפה בשירותים זה מים?". הדיילת המשיכה וכתבה "בתור התחלה, בואו נדבר על השטיח. הוא לא נקי".

לכן, עבור כל מי שמנסים להרגיש בנוח בזמן הטיסה ולהסתובב ברחבי המטוס בגרביים (או אפילו בלעדיהם), מומלץ מאוד להצטייד מראש בכפכפים.

אתר "דיילי סטאר" שפרסם את הידיעה, מציין כי בהמשך התלוננה הדיילת גם על נוסעים שאינם עוטים את המסכות שלהם כמו שצריך וגם כאלו שאינם יושבים כאשר הקברניט מבקש לעשות זאת. בנוסף, היא כתבה "אם קנית כרטיס טיסה למחלקת התיירים, אל תנסה להתיישב במושב משודרג אם לא שילמת עליו. זוהי גניבה, ואני לא שמה ?%^& אם המושב הזה ריק. לא שילמת, ואתה לא הולך לשבת שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully