וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק אחרי 14,500 ק"מ באוויר: נוסעת גילתה נחש פיתון בנעל שלה

רק לאחר שחזרה מחופשה באוסטרליה לביתה אשר בסקוטלנד, גילתה נוסעת סקוטית את האורח הלא צפוי שהתנחל במזוודתה והתחבא באחת מנעליה. הנחש האוסטרלי לא הסתפק ב"מושב" ואף השיל חלק מעורו במהלך הטיסה הארוכה

נוסעת מצאה נחש פיתון בנעל שלה בטיסה. Courtesy Paul Airlie, צילום מסך
הפיתון שהסתתר בתוך נעל הנוסעת/צילום מסך, Courtesy Paul Airlie

נוסעת סקוטית גילתה לתדהמתה כי במשך טיסה שלמה של כ-14,500 קילומטרים, שהמריאה מאוסטרליה, היה תחוב בתוך נעליה נחש ממין פיתון מנומר. מוריה בוקסול (Boxall) גילתה את העובדה המפתיעה הזו רק לאחר שטיסתה, שיצאה מקווינסלנד שבאוסטרליה, הגיעה ליעדה, בגלזגו שבסקוטלנד.

הנחש האוסטרלי "אימץ" את אחת מנעליה בתוך מזוודתה, ואף השיל חלק מעורו במהלך הטיסה הארוכה. המקרה זכה לכותרות בשל הדמיון לעלילת סרט המתח "נחשים על המטוס", משנת 2006, בכיכובו של סמואל ג'קסון. בסרט, שהפך לקאלט, מגלם ג'קסון סוכן FBI הנאבק בנחשים קטלניים המתגלים במטוס.

כך או אחרת, ברגע שגילתה את הנחש, יצרה בוקסול קשר עם ארגון צער בעלי חיים בסקוטלנד, ששלח אליה מומחה, אסף את הנחש ושם אותו בבידוד. "עניתי לשיחת טלפון מאישה שסיפרה כי ברגעים אלו שבה מחופשה באוסטרליה, וגילתה נחש בתוך אחת מנעליה", מספרת אחת מאנשי צוות הארגון, טיילור ג'והנסטון. "כאשר הגעתי אליה, בדקתי אותו וזיהיתי כי מדובר בפיתון מנומר, שאינו ארסי. כעת הוא מוחזק בבידוד, עד אשר נמצא לו בית הולם במרכז להצלת בעלי חיים, כאן באדינבורו".

נוסעת מצאה נחש פיתון בנעל שלה בטיסה. Scottish SPCA, צילום מסך
הנחש מוחזק עתה בבידוד, עד אשר נמצא לו בית הולם/צילום מסך, Scottish SPCA

רשת CNN מדווחת כי אין זו הפעם הראשונה שבה הצליחו נחשים לחמוק מהבידוק הביטחוני בנמלי תעופה ומצאו את עמם במטוסי נוסעים. בשנת 2016 למשל, הצליח נוסע בטיסה של חברת התעופה אאירומקסיקו, לצלם במצלמתו את רגעי הפחד שעורר נחש שזחל לאטו בתא הנוסעים בטיסת פנים במקסיקו.

במקרה אחר, בשנת 2012, נאלץ קברניט מטוס נוסעים של חברת איג'יפט-אייר לבצע נחיתת חירום, לאחר שנוסע ירדני הוכש על ידי נחש שאותו ניסה להבריח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully