וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לשמנים? באייר אינדיה ישקלו את אנשי הצוות "כדי לשפר את התדמית"

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 8:09

חברת התעופה הלאומית של הודו נמכרה לתאגיד טאטא, וכחלק מהשינויים, יתחילו בחברה לבחון את מדד מסת הגוף של כל הדיילים והדיילות. לא נמסר מה יעלה בגורלם של מי שסובלים מעודף משקל

אייר אינדיה/AIR INDIA

אייר אינדיה, חברת התעופה הלאומית של הודו, עברה לא מעט טלטלות בעת האחרונה. בשנת 2017, כאשר היא גוררת עמה חובות עתק של כ-8 מיליארד דולר, הוחלט למכור את החברה, בהתאם לתוכנית ממשלתית. לפני מספר חודשים, באוקטובר האחרון, נרכשה לבסוף אייר אינדיה על ידי קבוצת טאטא, תאגיד הודי רב-לאומי, במחיר של 2.4 מיליארד דולר.

כעת, בעת שהחברה מכינה את עצמה להשתלטות, היא מבקשת להמציא את עצמה מחדש, בזכות ההשקעה הנוכחית. אתר התעופה Simpleflying מדווח כי כחלק ממהפך זה, הוחלט כי צוותי האוויר יציגו את מה שמכונה "תדמית טובה". וכך, לצד מדים מוקפדים, ימונו "עמיתי טיפוח", שיבדקו את מדד מסת הגוף (BMI) של הדיילים והדיילות.

עוד נמסר כי ההשתלטות על אייר אינדיה, בידי התאגיד שנחשב לגדול ביותר בהודו, מתקרבת במהירות לתוצאות בשטח, וכי באייר אינדיה ממתינים בקוצר רוח לעתיד טוב יותר, תחת ההנהגה החדשה. התכנון הוא להצטייד במטוסים חדישים יותר, אך יידרש עוד זמן רב עד שאלו יגיעו. בינתיים, חברת התעופה בוחנת כאמור דרכים מידיות יותר להצגת תדמית מהודקת ואסתטית.

"המשקל לא רלוונטי למקצוע"

לצד בדיקת מדד ה-BMI של כל אחד ואחת מצוותי האוויר, ייבחנו היטב גם רמת הטיפוח והמראה הכללי שלהם. צו שהוצא בידי מנכ"ל החברה, ואסהודה צ'אנדנה, קובע כי "צוותי אוויר מטופחים ולבושים בקפידה, על פי תקנות וסטנדרטים אחידים, מציגים תדמית חיובית ומקצועית של חברת התעופה. לכן מודגש כי כל אחד מאנשי הצוות יקפיד על מילוי התקנות האחידות".

אין ספק כי לעובדים לא תהיה בעיה בכל הקשור להקפדה על הלבוש ותקינות המדים, אך מצד שני, הרעיון שהם ייאלצו להישקל, גרמה לחלקם חוסר נוחות. האיגוד המקצועי של צוותי האוויר בהודו, פנה במכתב להנהלת החברה, ובו נמסר: "הזמן שלפני טיסות מיועד לתיעוד ולסריקה של עדכוני בטיחות. בדיקת BMI מלחיצה במהלך הזמנים הללו, עלולה ליצור הפרעה, ולגרום לבעיות בטיחות במהלך הטיסה".

עדיין לא ידוע מה בדיוק מנסים בחברה לאתר בבדיקות ה-BMI, או האם יינקטו פעולות כנגד דיילים ודיילות שמסת הגוף שלהם נחשבת גבוהה. כפי שצוין במכתב שנשלח על ידי האיגוד המקצועי, צוותי האוויר מיועדים בראש ובראשונה לשמש בתפקידי בטיחות, כך שמשקלם אינו רלוונטי לביצוע עבודתם.

יש לציין כי ההשתלטות של תאגיד טאטא על אייר אינדיה ארך זמן רב מהצפוי, והתעכבד למשך מספר שבועות. אם הכל יפעל כשורה, הרי שביום חמישי הקרוב, תועבר אייר אינדיה באופן רשמי לבעלות טאטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully