וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום: תיירים יכולים להיכנס לארץ; ישראל ברשימה האדומה של גרמניה

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 16:06

ישראל חצתה את קו 20 אלף המאומתים, מה שגרם לגרמניה להכניס אותנו לרשימה האדומה שלה. בתוך כך, תיירים מחוסנים/מחלימים יוכלו להיכנס מהיום לישראל תחת מגבלות שונות. יש לכם משפחה/חברים שרוצים לבוא לארץ? הנה מה שעליהם לעשות

בווידאו: הקלות לשבים מחו"ל - הבידוד למחוסנים יקוצר/צילום: רויטרס

בעוד ישראל ביטלה את רשימת המדינות האדומות שאסור לטוס אליהן, יתכן ויהיו מדינות בעולם שיכניסו את ישראל לרשימה האדומה שלהן, זאת בעקבות העלייה החדה במספר המאומתים בארץ (22,398 אתמול, 8 בינואר).

כך למשל, גרמניה כבר הכניסה את ישראל לרשימת היעדים עם הסיכון הגבוה ביותר לתחלואה בקורונה, שעדכנה ביום שישי האחרון, ביחד עם עוד 38 מדינות בעולם. ישראלים שאינם מחוסנים/מחלימים, יאלצו להציג בדיקת PCR שלילית 48 שעות טרום הגעתם לגרמניה, ולאחר מכן להיכנס לבידוד של 10 ימים, שאותו יוכלו לקצר לאחר חמישה ימים, לאחר ביצוע בדיקה נוספת.

תיירים שהגיעו ב-1 בנובמבר 2021 עם פתיחת ישראל לתיירים. מומנטום,
נחזור לראות אותם בהמוניהם? תיירים שהגיעו בנובמבר לארץ/מומנטום

ישראל פתוחה לכוווול התיירים (המחוסנים/מחלימים)

כזכור, היום (ראשון) יוכלו תיירים מחוסנים ומחלימים להיכנס לישראל, ועליהם יהיה למלא טופס מקוון, לערוך בדיקת PCR או אנטיגן לפני עלייתם למטוס ולערוך בדיקת PCR נוספת עם נחיתתם בארץ בשדה התעופה. לאחר הבדיקה, על התיירים להיכנס לבידוד עד לקבלת תוצאה שלילית או עד 24 שעות מאז נחתו בארץ (המוקדם מביניהם). תיירים שאינם מחוסנים לא יוכלו להיכנס לארץ.

עוד בוואלה!

בלי המוני תיירים או חולים: יעדים באירופה שאתם לא מכירים

לכתבה המלאה

יש לכם קרובים/חברים שרוצים לבוא לארץ? זה מה שעליהם לעשות:

  • כל הזרים הנכנסים לארץ חייבים להיות מחוסנים (לפחות שתי זריקות) או מחלימים מקורונה במהלך החצי השנה האחרונה. החיסון חייב להתבצע לפחות 14 ימים לפני הטיסה לארץ.
  • החיסונים המוכרים על ידי משרד הבריאות הם: פייזר, מודרנה, אסטרהזניקה, ג'ונסון אנד ג'ונסון (זריקה אחת), סינופארם, ספוטניק 5 (מחייב בדיקה סרולוגית בארץ) ו-קובישילד. על הנכנסים להציג תעודה/אישור לחיסון.
  • לגבי מחלימים, כרגע ישראל מכירה רק בתעודות החלמה של האיחוד האירופי, על סמך בדיקת NAAT חיובית. תיירים מחלימים שאינם מחוסנים ממדינות אחרות לא יוכלו להיכנס לארץ בשלב זה.
  • על הנכנסים להציג בדיקת PCR שלילית שנערכה 72 שעות טרום הטיסה. בנוסף, הם צריכים למלא טופס הרשמה מקוון.
  • על הנכנסים לערוך בדיקת PCR שנייה בשדה התעופה נתב"ג עם ההגעה. לאחר מכן עליהם להיכנס לבידוד עד קבלת תוצאה שלילית או עד שיחלפו 24 שעות, המוקדם מביניהם.
  • לבירורים נוספים ניתן להתקשר למשרד הבריות בטלפון מספר: 972-8-6241010+ (השירות באנגלית).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully