וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה? אומיקרון? עונת הסקי בוואל טורנס נפתחת בסערה

שמעון כהן

30.12.2021 / 16:30

בזמן שהשמיים נסגרים, אתרי הסקי באירופה נפתחים ומושכים אליהם חובבי אקסטרים שדבר לא יעצור אותם - גם לא זן האומיקרון. שמעון כהן יצא למסיבת פתיחת העונה של סקי דיל בעיירה ואל טורנס שבצרפת, וחזר עם המלצות לחוויית גלישה קולינרית ומקפיצה במיוחד

עונת הסקי בוואל טורנס נפתחה בסערה/שמעון כהן

איך זה לטוס לחופשת סקי בתקופת הקורונה, אתם שואלים? כל חובב אקסטרים יודע שזו מנת האדרנלין שלו וכשהשלגים באירופה מתחילים לרדת ואתרי הסקי נפתחים - דבר לא יעצור מבעדו וגם לא מבעדי להגיע לאתרי סקי. אם בשנה שעברה הקורונה הצליחה להרתיע את חובבי הסקי, הפעם כולם כבר הבינו: צריך להתחיל להתרגל לסקי לצד הנגיף.

את עונת הסקי פתחתי עם סקי דיל בעיירת הסקי הגבוהה והמבוקש ביותר באירופה, ואל טורנס שבצרפת. והרשמים? מתאים מאוד למי שאוהב מגוון רחב של מסלולים בכל הרמות, מגוון רחב של מסעדות מעולות ובהן מסעדה עם כוכב מישלן, הופעות והפתעות לא צפויות.

סופת שלגים, ואל טורנס. שמעון כהן, מערכת וואלה!
ואל טורנס מכוסה שלג/מערכת וואלה!, שמעון כהן

חיידק הסקי מנצח את חיידק הקורונה

השנה פתחנו את עונת הגלישה חכמים יותר והבנו שבתקופה הקרובה הקורונה לא תיעלם מן העולם. הבנו שהגיע הזמן שוב לגלוש והפעם על ההרים המושלגים ופחות בים. אם בשנה שעברה רוב אתרי הסקי היו סגורים, השנה לא רק שאתרי הסקי חזרו והביקוש גבוה במיוחד, גם רוב המלונות בתפוסה מלאה. מכיוון שההגבלות משתנות תדיר בהתאם לגלים ולמדינה, חשוב מאוד לעקוב ולהתאים את עצמכם. והכי חשוב: להשאיר את הצרות ואת הקורונה מאחור וליהנות מהסקי.

הצטרפנו למסיבת פתיחת העונה של סקי דיל, גלשנו עם DJ שמביאים את האנרגיה שלהם למסלולים, צחקנו בערבים עם בני ברוכים ודניאל חן ונהנינו מאוד מהאחיות כרקוקלי ואלישע בנאי שהרימו את האנרגיות בהופעות מחשמלות.

נחתנו בדיוק לקראת סיומה של הסופה החזקה ביותר ב-15 השנים האחרונות בפתיחת עונת השלגים של ואל טורנס וביומיים קיבלנו שלג טרי של יותר ממטר. אחרי יום אחד של תנאים מאתגרים עם מינוס של 21 מעלות, קיבלנו ימים של שמש עם מינוס 3 מעלות בממוצע ויצאנו ליהנות ולהשתולל על המסלולים. קורונה? חובבי הסקי לא רואים אותה ממטר.

עוד בוואלה!

אתר החרמון בן 50 שנה: צילומים מדהימים מהימים הראשונים

לכתבה המלאה
האחיות כרקוקלי, DJ דלית רצ'שטר, המוזיקאי עידו בן ארצי. שמעון כהן, מערכת וואלה!
האחיות כרקוקלי עם דלית רצ'שטר ועידו בן ארצי/מערכת וואלה!, שמעון כהן
הזמר אלישע בנאי. שמעון כהן, מערכת וואלה!
אלישע בנאי בהופעה/מערכת וואלה!, שמעון כהן

ואל טורנס: אחד מאתרי הסקי הטובים בעולם ובצדק

ואל טורנס (Val Thorens) נמצאת באחד ממתחמי הגלישה הגדולים והטובים בעולם מהסיבה הפשוטה שהעיירה היא הגבוהה באירופה ושוכנת בגובה של 2,300 מ', מה שמאפשר עונה ארוכה של גלישה עד אמצע מאי. העיירה מחברת את אזורי הגלישה של לה מנוייר ומריבל המתאימים מאוד למשפחות וגם את קורשבל שאותה מכירים בעיקר בעלי הממון. מרחב הגלישה נקרא גם Les Trois Valles שלושת העמקים וכולל כ-600 קילומטרים של מסלולים המותאמים לכל הרמות.

במרחב הגלישה תמצאו כ-180 מעליות, 184 מסלולים כחולים לגולשי סקי מתחילים ומתקדמים וכ-118 מסלולים אדומים מפנקים, וכמובן 20 מסלולים שחורים למקצוענים שבינינו.

יתרון חשוב ומשמעותי בוואל טורנס הוא המסלולים שעוברים בתוך העיירה ומאפשרים גלישת Ski-In\Ski-Out. מאוד נח להתחיל את היום בגלישה ולא בתור העמוס לרכבל. גם חובבי הפארקים ייהנו מאוד ממגוון רחב, כולל מרחבי אוף פיסט מושלמים בין המסלולים.

הסטנדאפיסט בני ברוכים. שמעון כהן, מערכת וואלה!
הסטנדאפיסט בני ברוכים/מערכת וואלה!, שמעון כהן
הסטנדאפיסט דניאל חן. שמעון כהן, מערכת וואלה!
הסטנדאפיסט דניאל חן/מערכת וואלה!, שמעון כהן

הופעות בנוף הכי יפה בעולם

תנאי השלג מעולים בתחילת דצמבר: המרחב הענק, המסלולים הרחבים ומסלולי האוף פיסט האדירים הפכו את חוויית הגלישה למושלמת, אבל לא רק. אם בדרך כלל אנחנו רגילים אחרי יום גלישה להתפנק ב'דרינק' קצר על המדרונות עם מוזיקה טובה ומשם להמשיך לספא, הפעם סקי דיל הפתיעו עם הופעות סטנד אפ של בני ברוכים ודניאל חן שגרמו לשרירי הבטן שלנו להשתחרר מיד אחרי הסקי.

אחרי הספא וארוחת הערב דאגו לנו להופעות חיות של האחיות כרקוקלי עם ליווי של DJ עמרי קרסו והמוזיקאי עידו בן ארצי על הסקסופון. לסיום, עלתה דלית רצ'שטר לעמדה לרמיקס של "פרפרים" שהפיקה לאחיות ויחד הן נתנו ביצוע מחשמל של השיר. את רצ'שטר הגולשים ראו גם גולשת ורוקדת על המסלולים ונותנת הופעות כאילו היא על הבמה.

את ההפתעה שהאחיות קרקוקלי וגל ברעם עשו לתום חיימוב, הבחור שנבחר לגבר הסקסי לשנת 2021 של Pplus, הוא לא ישכח הרבה זמן, כשבאמצע ההופעה עצרו ושרו לו עם קהל הגולשים "יום הולדת שמח". תום, שכנראה לא אוהב הפתעות, קיבל בספורטיביות את ההפתעה ונראה מרוגש מאוד.

צ'ייסר חימום לפני גלישה, ואל טורנס. שמעון כהן, מערכת וואלה!
צייסר חימום לפני הגלישה/מערכת וואלה!, שמעון כהן

ואיזו עוד הפתעה שלפו סקי דיל? ובכן, הפעם הגולשים זכו ליהנות גם מהופעה אינטימית ומושלמת של אלישע בנאי שריגש וסחף בהופעה אינטימית ב-LIVE. חשוב להדגיש שהופעה מרשימה נוספת אלישע נתן על המסלולים של ואל טורנס וסחט קריאות התפעלות ומחיאות כפיים גם ממדריכי הסקי המנוסים באתר.

אמרתי כפיים? כפיים לכל הגולשים שלא מוותרים על האקסטרים, גם לא בשיא עונת הקורונה.

הכותב היה אורח של חברת סקי דיל בוואל טורנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully