וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינגל בלס: שוקי הכריסמס הכי טובים השנה לישראלים

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 12:01

באירופה, שחלק ממדינותיה חוות עלייה בחולי קורונה, כבר נפתחו שוקי חג המולד וזו הזדמנות לבדוק כמה יעלה לכם לשתות יין חם ולאכול ערמונים חמים באחד השווקים המרכזיים ביבשת. במינכן כבר ביטלו את השוק הגדול, אבל הנה הערים שבהן כן יחגגו. לעת עתה

שוק חג המולד בבזל, שווייץ/צילום: זיו ריינשטיין

בדיוק כשהישראלים חוזרים לטוס יותר לחו"ל - נמצאת אירופה בגל תחלואה רביעי של הקורונה, מה שכבר ישפיע על שוקי חג המולד הפופולריים ואירועי כריסמס ביבשת. השבוע דיווחו כלי התקשורת בגרמניה כי שוק חג המולד הפופולרי במינכן לא יתקיים השנה (התבטל גם אשתקד), עקב התחלואה הגואה במדינה, וגם ערים נוספות באירופה צפויות ללכת בעקבות העיר הבווארית.

שוקי חג המולד המרכזיים באירופה שכן יתקיימו השנה, יעשו זאת במתכונת מצומצמת ביותר תוך דרישה לתווים ירוקים לפני כניסה למתחמים. לכך יש להוסיף את הולנד שהטילה סגר חלקי על תושביה החל מהשעה 8 בערב ואת אוסטריה שהטילה סגר על הלא-מחוסנים, ואפשר להבין שהחג הנוצרי לא יהיה נוצץ כשהיה.

בימים הקרובים צפוי משרד הבריאות הישראלי לעדכן את רשימת המדינות האדומות באירופה, ובין ה"מועמדות המרכזיות" להימנות עם אותה רשימה נמצאות: אוסטריה, הולנד, בולגריה, הונגריה, רומניה ואולי גם בריטניה וגרמניה.

ועם זאת, זו תקופה יפה וקרירה של סוף השנה האזרחית שבה אפשר לנצל את היחלשות הדולר מול השקל לחופשה לא יקרה. אז למי שבכל זאת מחפש חופשה אירופית עם ערמונים, גלו ויין וארנבונים משוקולד - הנה יעדי הכריסמס הכי טובים השנה לישראלים.

בודפשט: 100 דוכנים ושווקים קטנים

החל מה-19 בנובמבר ועד סוף דצמבר יתקיים בבודפשט שוק חג המודל בכיכר וורשמרטי, שבו כמאה דוכנים שיציעו, בין היתר מרק גולאש ועבודות אומנותיות של המקומיים. כדאי גם לבקר בבזיליקת סנט סטפן ובאובודה (ÓBUDA) שבה גם ממתין לכם משטח החלקה על הקרח הגדול בעיר, קרוסלה רומנטית וקונצרטים באוויר הפתוח.

אתם בדיל?
23-26/12/21 , 3 לילות במלון 4 כוכבים LEONARDO BUDAPEST עם ארוחת בוקר וטיסות ישירות.
מחיר: החל מ-475 דולרים לאדם בחדר זוגי.

חג המולד, בודפשט. ShutterStock
קונצרטים והחלקה על הקרח. חג מולד בבודפשט/ShutterStock

רומא: החלקה על הקרח

גם רומא בבירת איטליה תפעיל את שוק חג המולד המפורסם בעיר בפיאצה נבונה החל מה-8 בדצמבר. באודיטוריום ברומא יתקיים שוק עם אומנים מקומיים שמציעים את מרכולתם ואפילו החלקה על הקרח. כדאי לפקוד גם את השוק בפיאצה די ספאניה ולא להחמיץ את עצי האשוח המוארים בפיאצה ונציה וסמוך לקולוסיאום.

אתם בדיל?
22-25/12/21, 3 לילות במלון 4 כוכבים BEST ROMA עם ארוחת בוקר וטיסות ישירות.
מחיר: החל מ-444 דולרים לאדם בחדר זוגי.

חג המולד, רומא. ShutterStock
חג המולד ברומא/ShutterStock

פראג: שוק עד ה-6 בינואר

שוק חג המולד בפראג יחל השנה מ-27 בנובמבר ועד 6 בינואר ויתקיים בכיכר העיר הישנה ובכיכר ואצלב המפורסמת, שסמוכות אחת לשנייה (5 דקות הליכה ביניהן). יתקיימו גם שווקים קטנים יותר למי שפחות מחבב התקהלויות, למשל בכיכר הרפובליקה, שוק האבל ובכיכר שלפני בזיליקת סנט ג'ורג'.

אתם בדיל?
24-27/12/21, 3 לילות במלון 4 כוכבים ROYAL COURT HOTEL עם ארוחת בוקר וטיסות ישירות.
מחיר: החל מ-434 דולרים לאדם בחדר זוגי.

חג המולד, פראג. ShutterStock
חג המולד, פראג/ShutterStock

לונדון: מבחר של ירידים

לונדון מציעה גם היא את שוקי חג המולד הססגוניים שלה, כשהשנה כדאי לפקוד את השוק שמאחורי חנות הכלבו סלפרידג'ס (Selfridges) שברחוב אוקספורד המפורסם. בתוכנית: סנטה "עצמו" שיגיע לבדר את החוגגים ושופינג מעץ המתנות המסורתי. היריד כבר נפתח ויתקיים עד ה-23 בדצמבר.

שוק נוסף שיתקיים החל ממחר (19.11.21) הוא שוק לדנהול (Leadenhall Market). מחר יגיע גם ראש עיריית לונדון להדלקת אורות החג בטקס חגיגי. ב-8 בדצמבר יתקיים ליל שופינג מיוחד, שבו תוכלו לרכוש את מה שקונים במשך היום, גם לאורך הלילה עצמו.

עוד מקום מצוין להסתובב בו הוא גריניץ' מרקט (Greenwich Market), שמציע כל מיני מוצרים ומתנות, מאומנות ועד תכשיטים ואופנה. צפו להרבה אוכל ושתייה ברוח החג והעונה הקרה. השוק פתוח שבעה ימים בשבוע, מ-10:00 עד 17:30.

אתם בדיל?
23-27/12/21, 4 לילות במלון 3 כוכבים PRESIDENT עם ארוחת בוקר וטיסות ישירות עם כבודה.
מחיר: החל מ-839 דולרים לאדם בחדר זוגי.

חג המולד, לונדון. ShutterStock
לונדון מציעה מגוון שוקי חג מולד השנה/ShutterStock

פריז: בין 15 ל-20 שוקי חג מולד

עיר האורות מציעה בין 15 ל-20 שוקי חג מולד, לא כולל את הקטנים שיתקיימו בשכונות שונות. אחד השווקים הגדולים הוא La Magie de Noël ("הקסם של חג המולד") שיתקיים בגני טילארי, לא רחוק ממוזיאון הלובר. בכל שנה רגילה הוא מושך אליו כ-13 מיליון מבקרים לאורך החג. מה בתוכנית: גלגל ענק, החלקה על הקרח, בר שמפניה, מכוניות מתנגשות לילדים, מאכלים צרפתיים ויין חם כמיטב המסורת.

אתם בדיל?
22-25/12/21, 3 לילות במלון 4 כוכבים Best Western Plus Paris Meudon Ermitage עם ארוחת בוקר וטיסות ישירות.
מחיר: החל מ-798 דולרים לאדם בחדר זוגי.

חג המולד, פריז. ShutterStock
כל כך יפה בעונה הזו. פריז/ShutterStock

בריסל: פלאי החורף

שוק Winter Wonders הוא שוק חג המולד המוביל בבלגיה, כשאחריו מגיעים השווקים בערים גנט, אנטוורפן, ברוז' וליאז'. השוק מושך אליו 2.5 מיליון מבקרים בכל שנה, ובשנה הוא יפתח ב-26 בנובמבר ויימשך עד 2 בינואר 2022.

אתם בדיל?
16-20/12/21, 3 לילות במלון 3 כוכבים DC Hotel & Restaurant Charleroi Airport וטיסות ישירות.
מחיר: החל מ-473 דולרים לאדם בחדר זוגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully