וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבר מינו של גבר נרקב לאחר שהוכש בידי נחש קוברה שהסתתר באסלה

9.11.2021 / 23:45

גבר הולנדי בן 47 הוכש בידי נחש קוברה כשהתיישב על אסלה במהלך טיול בדרום אפריקה. איבר מינו נרקב לחלוטין והוא נאלץ לעבור ניתוח כואב במיוחד לשחזורו

הפתעה בחדר האמבטיה: גילתה נחש ענק על האסלה/עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

האם גם לכם קרה שישבתם על האסלה בשירותים וחשבתם לעצמכם "מה הסיכוי שאיזה יצור מבחיל מהביוב יעלה לו אל מי האסלה ויתקוף אותי?". בואו לא נכניס אתכם לסרטים: דברים כאלה, אם בכלל, קורים בעיקר במדינות שהטבע עדיין שולט בהן. פחות אצלנו בארץ. לאחרונה זה קרה לגבר הולנדי שטייל לו בדרום אפריקה וניגש לשירותים להתפנות מבלי לבחון יותר מדי את מה שאורב לו בתוך האסלה - ואלוהים ישמור מה ארב לו שם.

הגבר בן ה-47 הוכש באיבר מינו בידי נחש קוברה בזמן שישב לו על האסלה - ונאלץ לעבור ניתוח כואב במיוחד לשחזור איבר המין הנרקב שלו. כך עולה מתקיר רפואי שפורסם ב- Urology Case Reports, הקורבן סבל מנמק של שק האשכים, במה שכתב העת הרפואי תיאר כמקרה הראשון של "הרעלת קוברה חוטמנית באיבר המין". לאחר שהוכש, האיש האלמוני נאלץ להמתין שלוש שעות לפני שהוטס במסוק לטיפול נמרץ במרכז הטראומה הקרוב ביותר לספארי, הנמצא במרחק של כ-350 קילומטרים משם.

איזה סיוט - נחש קוברה בשירותים (הפעם בקמבודיה)

על פי הדו"ח הרפואי, "הפין ושק אשכיו היו נפוחים, בצבע סגול עמוק, וכואבים בעת אשפוזו בבית החולים. אובחן נמק של האשכים והוא קיבל מנות מרובות של אנטי-סרום לא-ספציפי לארס נחשים ואנטיביוטיקה רחבת טווח". האיש דיווח על הקאות ותחושת צריבה, כמו גם על כאב שעלה מהמפשעה אל עבר הבטן והחזה העליון - למרות שלא פיתח תסמינים נוירולוגיים במהלך החוויה הקשה.

הוא נזקק להמודיאליזה עקב פגיעה חריפה בכליות לפני שעבר ניתוח שיחזור מלא. לאחר 9 ימים החולה הוחזר להולנד. מנתח פלסטי השתמש ברקמה מתה ובשתל מהמפשעה כדי להחזיר את איבר מינו למצב תקין ומאז האיש החלים לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully