וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מדצמבר: אמירייטס משיקה קו טיסות יומי מדובאי לתל אביב

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 12:45

חברת התעופה הלאומית של דובאי תחל לטוס באופן יומי בין תל אביב לאמירות הפופולרית כבר מהחודש הבא. לצערכם, הטיסה מתל אביב תמריא רק ב-18:25 ותנחת לקראת חצות, כלומר בזבוז של לילה במלון

בווידאו: דובאי איחוד האמירויות הערביות/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה מעולה: ניר חן וירדנה עבודי פוקס

חברת התעופה אמירייטס (Emirates), מודיעה היום (חמישי) כי תחל להפעיל קו טיסות יומי בין דובאי לתל-אביב החל מה-6 בדצמבר.

הטיסות יופעלו במטוס בואינג 777-300ER בתצורה של שלוש מחלקות, ויציע תאים פרטיים במחלקה הראשונה, מחלקת עסקים עם מושבי מיטה שטוחה ומחלקת תיירים המציעה מושבים מרווחים. הטיסה היומית שמספרה EK931 תמריא מדובאי בשעה 14:50 ותנחת בנמל התעופה בן-גוריון ב-16:25 (שעון ישראל). טיסת החזרה, EK932, תמריא מתל-אביב בשעה 18:25 ותנחת בדובאי ב-23:25 (שעון איחוד האמירויות).

המחיר: החל מ-427 דולרים לאדם במחלקת תיירים.

הקו היומי החדש יאפשר לנוסעים ישראלים להגיע לדובאי וליותר מ-120 יעדים ברחבי העולם, בהם תאילנד, איי האוקיינוס ההודי ודרום אפריקה, כמו גם לב כ-30 מדינות בהן אוסטרליה, ארה"ב, ברזיל, מקסיקו, הודו ודרום אפריקה, המשמשות כביתן של חלק מהקהילות היהודיות הגדולות בעולם.

מטוס חברת התעופה אמרייטס. רויטרס
טיסה יומית לתל אביב. אמירייטס/רויטרס

טיסות אמירייטס צפויות גם לחזק את הקשרים בין הקהילות העסקיות בשתי המדינות, ולפתוח ערוצים חדשים ליצירת קשרים והזדמנויות השקעה נוספות, במיוחד לאור הסכם הפטור מאשרות כניסה בין ישראל ואיחוד האמירויות. אמירייטס חזרה להפעיל את כל קווי הטיסות שלה באזור המזרח התיכון ומפעילה כיום טיסות ל-12 ערים.

נוסעים מארה"ב המעוניינים לעצור בדובאי לפני שימשיכו במסעם לתל-אביב, יוכלו ליהנות מחבילת ה-Stop Over בדובאי, המציעה שהייה במלונות ברמה בינלאומית, סיורים בעיר ופעילויות נוספות.

עדנאן קאזים, המנהל המסחרי הראשי של חברת התעופה אמירייטס: "אמירייטס נרגשת להכריז על תל-אביב, אחד היעדים המרכזיים באזור, כיעד החדש שלה. השקת הקו החדש בעוד מספר שבועות תאפשר לאמירייטס להציע לנוסעים אפשרויות טיסה טובות יותר לטיסה לתל-אביב וממנה דרך דובאי. אנו מצפים גם להטיס נוסעים עסקיים ותיירים מישראל לדובאי, כמו גם לאפשר להם לטוס בטיסות המשך ברשת הנתיבים שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • דובאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully