וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי שבן מארח את אפרת גוש בהופעה, פלוס ארוחת שף אינטימית עם השף ברק יחזקאלי בדן כרמל

וואלה! תיירות בשיתוף רשת מלונות דן

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 10:27

ארוחת טעימות עם השף ברק יחזקאלי, הופעת לייב של שלומי שבן מארח את אפרת גוש, הרצאה של גיל חובב על מאחורי הקלעים של עולם המסעדות וכמובן, האווירה המדהימה שרק חיפה יודעת להציע. בדן כרמל מכינים לכם סוף שבוע מהאגדות

פעם, כשהיינו מדמיינים חופשה, המחשבה הראשונה שלנו הייתה כנראה ים, בטן, גב ושמש, וזהו בערך. אלא שבשנים האחרונות התחולל שינוי של ממש בתחום וכיום, יותר ויותר אנשים בוחרים בחופשות שמספקות חוויה מלאה בתוכן, תרבותי, קולינרי, חברתי ועוד, כל זאת לצד הפינוקים הרגילים של חופשה טובה. היום, כשאנחנו מבלים סוף שבוע במלון, אנחנו מחפשים את האקסטרה, משהו מעבר, שיהפוך את החופשה לאירוע שלם וישאיר לנו זיכרון מתוק ומיוחד.

אם גם אתם חלק מהטרנד הסוחף הזה, כדאי שתדעו שזה בדיוק מה שמציע סוף השבוע מלא החוויות במלון דן כרמל בראש חיפה, בין ה-28 ל-30 באוקטובר. זקוקים לרגע של שקט וכיף אחרי החגים ולפני שהחורף מסתער? זה בדיוק הסופ"ש יוצא הדופן שחיפשתם.

כבר בחמישי בערב מחכה לכם משהו אחר, יוצא דופן - מופע של שלומי שבן והפסנתר מארח את אפרת גוש. כל אחד משני האמנים הנהדרים הללו מספק מוזיקה ייחודית והחיבור החדש ביניהם מבטיח מאוד.

עוד קודם לכן תוכלו לפתוח את הנופש שלכם בשיא הסטייל, עם ארוחת טעימות של השף ברק יחזקאלי, מהתוכנית "אנחנו על המפית" וממסעדת "בורק" התל אביבית והמצוינת, יחד עם שף המלון, נתן בן שטרית. חלק מהארוחה יורכב בלייב מול עיניי האורחים וכולה תוכן מחומרי הגלם הכי טריים - מיטב פרי הארץ, ירקות ודגים. בעזרת חיבורי טעמים מיוחדים תהנו מארוחה מעולה, כזו ששונה מכל מה שהכרתם ותוכלו כמובן גם לדבר עם השף, שיסתובב בין האורחים לאורך הערב.

חולמים על סופ"ש שכולו חוויה?>>

שלומי שבן. ראובן קסטרו
ארוחת ערב מיוחדת ואז - שלומי שבן ואפרת גוש בהופעה יוצאת דופן/ראובן קסטרו

בשישי תוכלו לצאת עם פנקס הטעימות שתקבלו מהמלון (פנקס מיוחד שהרכיבו ברשת מלונות דן עם איש הקולינריה דוד קישקה), להגיע לאזור השוק המפורסם בוואדי ניסנאס וליהנות מכל טוב. הפנקס מכיל את כתובות החנויות השונות ואתם יכולים לדלג ביניהן בדרך לטעימה הבאה.

בנוסף, אפשר כמובן ליהנות מהמיקום הנהדר של המלון היוקרתי, על פסגת הכרמל, עם נוף לים, למפרץ ולחוף הכרמל, במרחק הליכה על הטיילת ממקדש הבאהים ומהמוזיאון היפני המרתק - ממש הרגשה של חו"ל.

אחרי מנוחה ופינוק בחדרים הגדולים והמרווחים של המלון (שם גם תמתין לכל אורח מתנה מיוחדת, ברוח סוף השבוע החוויתי הזה), אתם מוזמנים להצטרף לארוחת הערב המסורתית של יום שישי, אותה מוביל השף של מלון דן כרמל. בכל בוקר תוכלו כמובן גם ליהנות מארוחות הבוקר המפנקות במסגרת החבילה, על בסיס חצי פנסיון.

ל"קינוח", מחכה לכם בשבת הרצאה של גיל חובב, מראשוני מבקרי המסעדות בארץ. מי שהתאהב בסגנון ובהומור המיוחד שלו עוד בימי התוכנית המיתולוגית "שום, פלפל ושמן זית" בוודאי יהנה מסיפורים מאחורי הקלעים מעולמו של מבקר המסעדות.

* כל האירועים והכניסה למלון נעשים בהתאם להוראות משרד הבריאות.

מוכנים לסופ"ש יוצא דופן בדן כרמל? היכנסו והזמינו>>

וואלה! תיירות בשיתוף רשת מלונות דן
  • עוד באותו נושא:
  • מלונות דן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully