וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים וטעים: מצאנו חופשה ישראלית עם טוויסט מפתיע

בשיתוף רשת מלונות דן

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 12:30

חופשה מדהימה מתחילה במלון איכותי ומלא בפינוקים, אבל עכשיו רשת מלונות דן מביאה לכם משהו מעבר. יחד עם איש הקולינריה דוד קישקה, הרכיבו ברשת דן לאורחים פנקס טעימות מיוחד לשווקים הכי טובים בארץ, כדי שתוכלו ליהנות מהשילוב המיוחד בין הרוגע, הכיף והטעם

טעימות - מלונות דן. ShutterStock
להכיר את הערים, באמת/ShutterStock

בשנים האחרונות, אחד הטרנדים הכי חזקים בעולם התיירות והנופש הוא "טיולים בעקבות הטעם". יותר ויותר אנשים בוחרים את היעדים שלהם גם לפי ההזדמנות לחופשה מפנקת, וגם לפי המטעמים והמאכלים הייחודים, שהם יוכלו לגלות וליהנות מהם באותו אזור.

זה נכון לפריס וגם לרומא, וזה נכון כמובן גם לשלוש הערים הגדולות בישראל: ירושלים, תל אביב וחיפה, שלכל אחת מהן יש סגנון משלה ותרבות אוכל קסומה, שבאה לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר בשווקים המפורסמים - מחנה יהודה בירושלים, שוק הכרמל בתל אביב ו-ואדי ניסנס בחיפה.

שם, בשוק, אפשר להכיר את העיר "האמיתית", עם הצבעים, הריחות וכמובן, הטעמים שעושים אותה. תשלבו את זה עם נופש איכותי וקיבלתם את החופשה האידיאלית, לנפש ולבטן. חוויה הוליסטית שמשלבת את כל מה שכיף בחיים.

בדיוק בשל כך, רשת מלונות דן מציע פינוק של ממש: כל מי שמגיע להתארח במלונות הרשת בירושלים, תל אביב או חיפה לשני לילות ומעלה מקבל פנקס טעימות מיוחד, שיוביל אותו לשש טעימות מעולות, במקומות הכי שווים בשוק של אותה עיר.

חולמים על חופשה מפנקת בשילוב טעימות בשווקים הכי טובים בישראל? לחצו כאן>>

טעימות - מלונות דן. סיון פרג,
אין כמו השוק/סיון פרג

סביר להניח שכולכם כבר הייתם בירושלים, תל אביב או חיפה לא פעם. בטח גם ביקרתם באותם שווקים מדוברים. אבל סיבוב טעימות שכזה, כנראה שמעולם לא עשיתם וכדי לדאוג להפוך אותו למיוחד באמת, ברשת מלונות דן פנו לדוד קישקה, שהרכיב את פנקסי הטעימות השונים בכל אחד מהיעדים.

קישקה מגיע מעולם הקולינריה. במשך שנים ארוכות הוא ניהל את מסעדת "רפאל" היוקרתית, לפני שייסד את מסעדת "פאסטל". היום הוא יו"ר העמותה הישראלית לתרבות קולינרית ומתמחה בפיתוח תכנים וחוויות בתחום.

"עבור פנקסי הטעימות, בחרתי בפינצטה את המקומות שאני בעצמי תמיד חוזר לאכול בהם. המקומות הכי טובים ומובילים בכל אחד מהשווקים", הוא מסביר. "יש אפילו מקומות שאי אפשר לבוא אליהם ולקבל טעימות, אבל בזכות ההיכרות שלי עם אותם מסעדנים ולבקשתי - הרכבנו משהו יוצא דופן, בלעדי לפנקסי הטעימות".

כל הטעימות שתקבלו נדיבות מאוד וכמובן, טעימות ביותר ולסיום גם תצאו מהשוק עם מתנת מזכרת קטנה מאחד הדוכנים. בין היתר, תוכלו לעבור בחאצ'פוריה וג'חנון מפורסמים במחנה יהודה, לשתות דרינק ולאכול קינוח בקונדיטוריה נהדרת בשוק הכרמל וסביבתו, או להתרגש ממעדניה ישראלית-ערבית ומשווארמה בוואדי ניסנס והכל - באווירה הכי אותנטית שיש לעיר להציע.

טעימות - מלונות דן. סיון פרג,
חוויה אותנטית/סיון פרג

"היה לי חשוב לבנות עם מלונות דן חוויה לא גנרית, כזו שתאפשר לאורחים הטועמים לחוות באמת את המיטב של כל שוק", אומר קישקה. "אני גם רואה בזה תמיכה בעסקים הקטנים של השוק וזה חשוב מאוד, כי השווקים חייבים להחזיק מעמד בתקופה הזו".

פנקס הטעימות שתקבלו מכיל את הכתובות של כל המקומות באותו שוק, כך שתוכלו למצוא אותם בקלות. מה שאין בו זה מסלול קבוע ומוחלט מראש. אתם אדונים לעצמכם ולפי הטעם המבוקש, יכולים להחליט לאן תרצו ללכת לטעימה הבאה. זו חלק מהחוויה הססגונית ואל תופתעו אם גם ביום שאחרי סיבוב הטעימות שלכם, תמצאו את הרגליים מובילות אתכם שוב לאחד מאותם מקומות שכבשו לכם את הלב.

חופשה, עבורנו, היא קודם כל חוויה וככל שהחוויה הזו מלאה והוליסטית יותר, הרי זה משובח. החופשה האולטימטיבית מורכבת מחדר מפנק, ארוחות ברמה גבוהה, כיף במלון וגם, מה שמעבר. להכיר את המקום בו אנחנו נופשים ולהתחבר אליו באמת, כך שנרצה לחזור שוב ושוב. אז שתהיה לכם חופשה מהנה וכמובן, שיהיה בתיאבון!

* מבצע פנקסי הטעימות תקף לאורחי רשת מלונות דן בירושלים, תל אביב, הרצליה וחיפה עד סוף חודש יולי

* חלק מדוכני הטעימות הכלולים בפנקס אינם מחזיקים בתעודת כשרות

לפרטים והזמנות לחצו כאן>>

טעימות - מלונות דן. סיון פרג,
לכו לפי הטעם שלכם/סיון פרג
בשיתוף רשת מלונות דן
  • עוד באותו נושא:
  • מלונות דן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully