וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-120 ועד 1,600 שקלים: 3 אפשרויות לינה מעולות בגולן

עודכן לאחרונה: 1.10.2021 / 12:12

מגוון אתרי לינה נמצאים בצפון הארץ, הפעם בחרנו שלושה אתרים מצוינים בגולן ברמות שונות ובמחירים שונים. מההוסטל למטיילים בודדים, דרך היורט המשפחתי ועד הצימר הזוגי המפנק - רק תבחרו מה שמתאים לכם ולתקציב שלכם

יורט באיי גאלי חופשה בגולן/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: ירדנה עבודי פוקס

מחפשים לינה באחד הלודג'ים המפנקים של אפריקה? לא חייבים לטוס לטנזניה או קניה בשביל זה. ב"ישוב הצימרים" הצפוני חד נס שבגולן, פתחו עמליה ובני גרצר לפני 20 שנים את מתחם הצימרים שלהם "זכרונות מאפריקה", שכולל שמונה חדרים ובריכה משותפת לכולם.

השם ניתן למקום לאחר שקבוצת תיירים מדרום אפריקה התארחה במתחם ואמרה לעמליה, למה לא לקרוא למקום זכרונות מאפריקה? "זה הזכיר להם את הלודג'ים שם", היא נזכרת.

מאז החלה עמליה למלא את החדרים במוטיבים אפריקאיים. כך למשל, את המיטה מכסה כילה לבנה, הגג מצופה בקש שנותן מראה של בקתות אפריקאיות ובתוך החדרים תמצאו פריטים של אמנות מאפריקה, כמו עבודות עץ ומסכות פנים. בנוסף, המתחם עצמו מלא בצמחייה עבותה של דקלים, צמחי מים בבריכת הנוי האקולוגית ובשאר אזורים שמקנים חוויה ירוקה של ג'ונגל אפריקאי.

"התחלנו עם שלושה חדרים ועתה יש לנו שמונה, כולל בקתת זנזיבר", אומרת עמליה, ובקתת זנזיבר היא הטופ של כולן כמובן, ובה יש כל מה שתרצו. קודם כל היא נמצאת בבית עץ משלה על פני שטח של 60 מ"ר שנראה דווקא כמו פגודה יפנית. בתוכה יש בה ג'קוזי, סאונה יבשה, מכונת אספרסו, חדר שינה נוסף ומיטה ענקית.

בנוסף, לטובת האורחים יש גזיבו - מעין מתחם שירות שבו שתייה חמה ומים קרים, כולל תפוחים, עוגיות ומטבח שפתוחים כל הזמן. הלינה במתחם מתאימה למשפחה ולזוגות כאחד.

מחירים: החל מ-900 ועד 1,600 שקלים ללילה (בבקתת זנזיבר) באמצע השבוע. ארוחת בוקר זוגית בתשלום נוסף של 120 שקלים.

למידע נוסף: https://www.amalia.biz 050-2932849

צימר "זכרונות מאפריקה". אתר רשמי, אתר רשמי
עיצוב אפריקני. אחד החדרים ב"זכרונות מאפריקה"/אתר רשמי, אתר רשמי
בריכה בצימר "זכרונות מאפריקה". זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
משותפת לכל האורחים. הבריכה בצימר/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

ה"כפר האינדיאני"

לינה שיותר מתאימה למשפחות, וגם יותר צנועה כלכלית, תמצאו ב"כפר האינדיאני" במושב אבני אית"ן. מתחם היורטים הזה החל את דרכו כאתר לינה באוהלי טיפי אינדיאנים, מה שנתן לכפר את שמו. עם השנים, הוחלפו האוהלים ביורטים מונגולים מגניבים, שמתאימים ללינה משפחתית וגם זוגית.

במקום מגוון של עשרות יורטים - משפחתיים, זוגיים, קבוצתיים וגם יורטים ללינה עצמית ואפילו בקתות עץ, המחירים כמובן משתנים. בסככת עץ תשלמו 90 שקלים לאדם ללילה. ביורט משפחתי כבר 900 שקלים לזוג.

מעבר לכך, הלוקיישן של הכפר אידיאלי לטיולים - הוא ממוקם על מצוק נחל אל על, שבקיץ מציע מסלול עם טבילה מצננת במים, ואילו בחורף זרימות יפות של המפל השחור והלבן. מעבר לכך, בימי החורף הקרים יכולים האורחים ליהנות מטבילה בג'קוזי מרכזי מחומם שנמצא בין היורטים, כולל רחצה לילית.

ביורט עצמו חלוקה למספר חדרים, בהם שני חדרי שינה - להורים ולילדים - מטבח מאובזר על כל כליו, מיקרו, חדר אמבטיה ושירותים ואפילו סלון נחמד עם טלביזיה למי שחייב. בבוקר תחכה לכם ארוחת בוקר (כשרה וכלולה במחיר) שמציעה יופי של מגוון של סלטים, ג'חנון, מטבלים, לחמים ועוד.

מחירים: החל מ-800 שקלים באמצ"ש, 900 בסופ"ש, מינימום שני לילות בחלק מהתאריכים. ילד (12-2) - 135 שקלים, מבוגר נוסף - 150 שקלים.

למידע נוסף: 073-7814234, https://www.tipi.co.il/

עוד בוואלה!

3,000 שקל ללילה: ביקרנו במלון הפאר החדש של הצפון

לכתבה המלאה
מתחם הכפר האינדיאני במושב אבני אית"ן. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
האוהלים הפכו ליורטים משפחתיים. ה"כפר האינדיאני"/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין
מתחם הכפר האינדיאני במושב אבני אית"ן. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
כל מה שצריך ללינה משפחתית ועוד. היורט מבפנים/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

"הוסטל הנווד"

למצפינים ברמה ולאלו שמתכננים לצעוד בשביל הגולן, או סתם מחפשים מקום נחמד ולא יקר להניח את הראש, מחכה "הוסטל הנווד" בישוב נמרוד שעל רכס החרמון.

ההוסטל, כשמו כן הוא, מציע לינה שאינה מפוארת אבל בהחלט נעימה, נקייה ונוחה בתוך שני חדרי דורמס שיתופיים, אולם ישנו גם חדר זוגי\משפחתי למי שפחות מתאימה לו לינה עם אחרים. כל אורח מקבל מצעים, שמיכה, כרית ומגבת.

עוד במקום לשירות האורחים: סלון עם נוף לברכת רם, חצר וגינת ירק ומקום למדורה ומטבח גדול ומאובזר בכיריים, טוסטר אובן, מכונת קפה ומקרר, בנוסף לשירותים ומקלחות שיתופיים.

"הקמנו את המקום מתוך רצון לתת מענה לאוהבי הטבע והאדם באשר הם", אומרים איים ורז גולן הבעלים של ההוסטל, "ולתת הזדמנות לחופש אמיתי, עם אווירה שלרוב מוצאים רק בחו"ל. אנחנו ממוקמים על רכס החרמון המופלא, מוקפים מעיינות וטיולים".

מחירים: 120 שקלים לחדר משותף, 400 שקלים לזוגי. ניתן להוסיף עד שני אורחים/ילדים לחדר הזוגי במחיר של 120 שקלים לאדם.

למידע נוסף: 054-7505686, https://nomadhostelnimrod.com/

הוסטל הנווד בנמרוד. דודי גורדון,
סלון משותף למטיילים. הוסטל הנווד/דודי גורדון
הוסטל הנווד בנמרוד. דודי גורדון,
למי שמחפש לינה פשוטה ולא יקרה. הדורמס בהוסטל/דודי גורדון

על הדרך

מחפשים חוויה מגניבה במקום עם נוף לפנים? במתחם "לול ארט" שבמושב רמות בגולן מציעים סדנאות DIY לכל המשפחה, אבל הילדים יעופו על זה. במתחם שהיה לול תרנגולות הודו של הוריה, הקימה אור, אומנית מקומית, ביחד עם טל בעלה מקום שבו היא תוכל לעשות את הדבר שהיא הכי אוהבת -אומנות.

כל ילד/הורה בוחרים יצירה - לבנות מדף, מעמד לבקבוק יין, תבלינים או תמונות ופשוט בונה וצובע את הכל מא' ועד ת'. את היצירה האומנותית, שבסיומה לוקחים אותה הביתה, מלווים עובדי המקום שעוזרים בבנייתה ומדריכים את הקהל. להורים שרוצים לקחת הפסקה ולתת לילדים להמשיך לפעול בעצמם, מחכה חצר גדולה עם נדנדות ופוטונים מול נופה של הכנרת. ויש גם שתייה קלה, בירות ופיצות לנשנוש.

מחירים: 89 שקלים למשתתף.

למידע נוסף: פתוח כל יום מ-10 עד 18, https://www.lol-art.com/

לול ארט במושב רמות. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
כשהילדים עסוקים, אתם תנוחו פה עם בירה. מתחם לול ארט במושב רמות/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין
לול ארט במושב רמות. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
רק תבחרו יצירה ופשוט תעשו אותה וקחו הביתה/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully