וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו סחתיין! הושק קו הטיסות מישראל לבחריין

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 14:44

חברת התעופה הלאומית של בחריין, "גאלף אייר", משיקה הבוקר את קו הטיסות לתל אביב. החל מהיום יפעלו שתי טיסות שבועיות מתל אביב לבחריין בימים שני וחמישי. מחיר טיסה: החל מ-199 דולר

טקס קבלת הפנים לגוף אייר בטיסת הבכורה לבחריין/צילום: ניר יהב

אחרי כמה דחיות, זה סופסוף קרה: חברת התעופה הלאומית של בחריין, "גאלף אייר", השיקה הבוקר (חמישי) את קו הטיסות לתל אביב, זאת לאחר שמטוס איירבאס A320 נחת בנתב"ג וזרנוקי מים ליוון אותו כמיטב המסורת של טיסות הבכורה.

טיסה מספר GF972 תמריא מתל אביב לבחריין בשעה 15:20, וטיסת החזור תמריא מבחריין למחרת בשעה 09:00. הקו מתל אביב לבחריין יפעל בימים שני וחמישי. המחיר מתחיל ב-199 דולרים, כולל כבודה.

לפני ההמראה מנמל התעופה הבינלאומי של בחריין לארץ, חגג צוות שדה התעופה את טיסת הבכורה בשער, וכן ייערך טקס עם הגעתו לנתב"ג בתל אביב, שם התקבל המטוס בהצדעה קלאסית של סילוני מים. סגן שר החוץ עידן רול, אמר בטקס: "ברגע זה לפיד במנאמה נפגש עם בכירים בממלכה. זו הזדמנות נהדרת להוקיר את המנהיגות של מלך בחריין וראשי המדינה. אנו יודעים שיחסים בין מדינות מובילים ליחסים בין אנשים, לקשרים תרבותיים, רפואיים, מסחריים. נמשיך לעבוד למען שלום אזורי. יצרנו היסטוריה כשחתמנו על הסכם השלום. אני פונה לכל מדינות האזור להצטרף למעגל השלום למען עתיד טוב יותר לילדינו ונכדינו".

סגן השר הבחרייני מוחמד תמיר אלכעבי, אמר: "אני שמח לחגוג שנה לשלום בינינו. היום כל הצדדים נמצאים שעתיים וחצי זה מזה. ההשקה של קו התעופה מאפשרת לנו סופסוף להכיר ולבנות עתיד טוב יותר".

מטוס גאלף אייר בטיסת הבכורה מבחריין לנתב"ג. סיון פרג', מערכת וואלה!
מטוס גאלף אייר בטיסת הבכורה מבחריין לנתב"ג, היום/מערכת וואלה!, סיון פרג'
צוות דיילי גאלף אייר בטיסת הבכורה לבחריין. ניר יהב, מערכת וואלה!
צוות דיילי גאלף אייר בטקס בנתב"ג/מערכת וואלה!, ניר יהב
טיסת הבכורה לבחריין. ניר יהב, מערכת וואלה!
דלפק הצ'ק אין לבחריין בנתב"ג/מערכת וואלה!, ניר יהב
צוות דיילי גאלף אייר בטיסת הבכורה לבחריין. ניר יהב, מערכת וואלה!
פעמיים בשבוע מנתב"ג לבחריין. צוות גאלף אייר בארץ/מערכת וואלה!, ניר יהב

"נשמח לקבל לפה תיירים מבחריין"

מנכ"ל גאלף אייר, קפטן ואליד אל-עלאווי: "היום אנחנו עושים היסטוריה על ידי חיבור ממלכת בחריין ומדינת ישראל בטיסות מסחריות סדירות. אנו מזמינים את ידידינו בישראל לבקר בבחריין ולטוס גם ליעדים מעבר לבחריין ברשת המורחבת שלנו. אני מודה לכל הרשויות כאן בישראל על שסייעו לטיסת הבכורה הזו ועל כל הסיוע שניתן לנו כדי לחגוג את הטיסה המיוחדת הזו".

מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי אמר סבאח אלחיר בערבית והוסיף: "הרגע הזה של טיסה ראשונה מבחריין הוא מאד מיוחד. אנו רואים את הפוטנציאל הגדול. אני מקווה שישראלים רבים יטוסו ויטיילו לבחריין ובעיקר למנאמה. נשמח לקבל לפה תיירים מבחריין וכמובן גם מאסיה ואוסטרליה שיבואו דרככם". הלוי הוסיף, ש"יש לנו אתרי תיירות רבים בישראל עבור המוסלמים. יש לנו 25 אחוז שמדברים ערבית. ישראל יכולה להיות יעד אטרקטיבי עבורם. הכלכלה זקוקה לזה, הסכם השלום זקוק לזה. בהצלחה לכולם".

כזכור, בדצמבר 2020 חתמה גאלף אייר על חמישה הסכמים מסחריים עם חמש חברות ישראליות שונות הקשורות לתעופה; מזכר הבנות מקיף לשיתוף פעולה משותף פוטנציאלי עם אל על, הסכם סוכן מכירות כללי עם טל תעופה, הסכם תחזוקה עם התעשייה האווירית, הסכם שרותי קרקע עם חברת Q.A.S ישראל בע"מ והסכם עם ניורסט ישראל להסעדה בטיסות.

בשבוע שעבר הודיעה ממשלת בחריין על הקלה בהנפקת הוויזות לישראלים הנכנסים למדינה ומעתה ניתן להגיש בקשה לאשרה אלקטרונית ותוך 24 שעות היא תישלח במייל חוזר. עלות הנפקה - 80 שקלים.

טיסת הבכורה לבחריין. ניר יהב, מערכת וואלה!
חגגיה בנתב"ג. עוגה לרגל הגעת גאלף אייר/מערכת וואלה!, ניר יהב
הטקס לכבוד טיסת הבכורה מבחריין לנתב"ג. סיון פרג', מערכת וואלה!
משמאל: שמואל זכאי, עידן רול ובכירים מבחריין בטקס השקת הקו/מערכת וואלה!, סיון פרג'
צוות אוויר גאלף אייר וכתב וואלה ניר יהב בטיסת הבכורה לבחריין. ניר יהב, מערכת וואלה!
דיילת וטייסת של גאלף אייר עם כתב וואלה! ניר יהב, בטקס קבלת הפנים/מערכת וואלה!, ניר יהב

אחת מחברות התעופה הראשונות במזרח התיכון

גאלף אייר, חברת התעופה הלאומית של בחריין, החלה את פעילותה ב-1950 והייתה אחת מחברות התעופה הראשונות במזרח התיכון. כיום גאלף אייר היא חברת תעופה בינלאומית מבוססת, המפעילה טיסות ל-49 יעדים ב-27 מדינות. החברה מפעילה טיסות אזוריות ברחבי המפרץ הפרסי, תת היבשת ההודית ואירופה מבסיסה בבחריין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully