וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם חשבתם שכבר ראיתם הכל: היאכטה המטורפת שיש בה 5 בריכות ענק

עודכן לאחרונה: 5.9.2021 / 8:19

ספא מאובזר, קולנוע תחת כיפת השמים, טרקליני אירוח מעוצבים, בריכת אינסוף שקופה ומערכת הנעה היברידית חדשנית. הכירו את SEE, סופר יאכטה יוקרתית במיוחד

יאכטה Flying Fox/Imperial

אם אתם חושבים שראיתם כבר הכל בעולם הסופר-יאכטות היוקרתיות והחדשניות, יש מצב שתהיו מופתעים כאשר תפגשו את יאכטת הקונספט החדשה, העונה לשם SEE. אורכה 65 מטרים והיא עוטה על עצמה קירות מראה מזכוכית. יש בה חמש בריכות שחייה, כולל בריכת אינסוף (אינפיניטי) שקרקעיתה שקופה, וכן קולנוע הפועל תחת כיפת השמים.

עד 14 אורחים ו-17 אנשי צוות

כלי השיט המרשים והמתקדם, שפותח בידי הסטודיו לעיצוב Gill Schmid Design בניו יורק, אף יהיה מצויד במערכת הנעה היברידית פורצת דרך. ככזה, מקור הכוח העיקרי של היאכטה טמון בסוללות החשמליות שהוטמעו בה.

חללי הפנים של היאכטה כוללים מרחבים רחבי ידיים, כמו גם חללים שניתן לשנותם בקלות באופן מודולרי, מה שמאפשר ללקוחות חופש וגמישות בכל הקשור לעיצוב הפנים. רשת CNN מדווחת כי היאכטה מסוגלת לאכלס 14 אורחים ועד 17 אנשי צוות.

דלפק סושי, סטודיו ליוגה

הטרקלין הקדמי של היאכטה, הממוקם מתחת לבריכת האינסוף, כולל את הקולנוע החיצוני, המתהדר במערכת הקרנה בתלת-ממד. במרחב זה מצוי אלמנט גדול מזכוכית המסוגל להיפתח ולהיסגר, ובכך ליצור מעיין מרפסת ענקית אל מול הים. פינוקים נוספים ביאכטה כוללים אזור ספא ובו סאונה וג'קוזי, סטודיו ליוגה, דלפק להכנת סושי, בר מיצים וקפה וכן לאונג' שבו מגישים קוקטיילים.

"העיצוב מבוסס על יצירת תחושה של קהילה - בעבור משפחה או קבוצת חברים שרוצים ליהנות מהשיט ולחוות את הטבע והסביבה באווירה נינוחה", אומרים בצוות מתכנני היאכטה.

היאכטה תהיה מסוגלת להגיע למהירות של כ-30 קמ"ש וטווח השיט שלה יגיע לכ-7,000 ק"מ. ההנעה משלבת כאמור סוללות שמסוגלות לפעול 8-6 שעות בין טעינה לטעינה, לצד מנועי דיזל, שישמשו גם לטעינת הסוללות עצמן. מתכנני היאכטה מסרו כי עד כה הם זכו להתעניינות רבה מצד מספנות מצד אחד ורוכשים פוטנציאליים מצד שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully