וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספינת האדרנלין: הקרוז הראשון שמציע רכבת הרים

רכבת ההרים מתפתלת במהירות של עד 65 קמ"ש בגובה עשרות מטרים מעל פני הים, ותכנונה היה כרוך באתגרים הנדסיים ייחודיים. וגם: סוויטה בספינת קרוז שמציעה מגלשה בין החדרים, ג'קוזי במרפסת מול הנוף וחדר משחקים בלתי נשכח

מגלשת מים על קרוז/Royal Caribbean@

לאחרונה השיקה חברת הספנות "קרניבל קרוז ליין" (Carnival Cruise Line) את ספינת הקרוזים הראשונה בעולם שבה הותקנה רכבת הרים.

רכבת ההרים שנבנתה על גבי הספינה, שהושקה בנמל קנוורל (Canaveral) שבפלורידה, מתהדרת באורך כולל של 243 מטרים של עיקולים, עליות וירידות תלולות. כל זאת, בגובה שמתחיל משישה מטרים מעל הסיפון ה-18 של הספינה, כך שהרכבת חולפת מעל מגרש המיני-גולף, מסלול הריצה ומתחמים נוספים המצויים בסיפון זה. בשיאה, יימצאו הנוסעים המאושרים בגובה של לא פחות מ-57 מטרים מעל פני הים.

אתר News.com.au מדווח כי נוסף על כך, המשתמשים עצמם יכולים לשלוט במהירותם של הקרונות, כאשר המהירות המרבית מגיעה ל-65 קמ"ש. בשל המבנה הייחודי של כלי השיט, היה על מתכנני רכבת ההרים למצוא פתרונות הנדסיים יצירתיים, בכדי להפוך את האטרקציה למהנה מצד אחד, ובטיחותית מצד שני. כך למשל, המתקן - שזכה לשם Bolt - אינו עושה שימוש בכוח המשיכה באופן שבו עושות זאת רוב רכבות ההרים, אלא בכוח חשמלי.

ה"קרונות" הן בעצם מתקנים דמויי אופנוע, שעליהם יכולים לשבת שני אנשים בלבד. כאשר מסיטים את ההגאים לאחור, המהירות גוברת, בדומה למצערת. באופן זה, מי שחוששים ממהירות גבוהה מדי בגובה רב, יכולים לשלוט באופי החוויה. מי שיבחרו במהירות הגבוהה ביותר, יסיימו את הסיבוב כולו ב-20 שניות בלבד. המחיר לכל סיבוב יעמוד על 20 דולרים.

באתר החברה צוין כי נכון להיום, רכבת ההרים מותקנת על הספינה Mardi Gras, ובהמשך היא תותקן גם על ה-Carnival Celebration.

סוויטה על הים: המגלשה כלולה במחיר

ועדיין בעניין של קרוזים: זה הזמן לשכוח מתא זעיר בלי חלון, ולהתענג על סוויטה משפחתית בספינת קרוז של חברת רויאל קריביאן (Royal Caribbean), המציעה מגלשה מדהימה, ג'קוזי פרטי, חדר משחקים ועוד.

הדיילי סטאר מדווח כי הסוויטה הייחודית (ששמה Ultimate Family Suite) עוצבה בספינה Symphony of the Seas, הנחשבת לספינת הקרוזים הגדולה בעולם. הסוויטה מתפרסת על פני שתי קומות, שביניהן חולפת המגלשה - שמסתיימת בלב הסלון. הג'קוזי עצמו ממוקם במרפסת רחבת הידיים של הסוויטה.

הספינה פוקדת הקיץ את קו השיט בין פלורידה לקריביים, והסוויטה הגדולה משקיפה על רחבי הסיפון העליון, כמו גם על שאר הסוויטות בספינה. באופן טבעי, היא גם מספקת נוף פנורמי של הים.

בין השאר, היא מציעה חלונות ענק מהרצפה ועד התקרה, סלון מרווח למדי, חדר משחקים שבו קונסולות משלושה סוגים (פלייסטיישן, X-Box ונינטנדו סוויץ') ועוד. בנוסף, הסוויטה מצוידת במערכות "בית חכם" וניתן לשלוט כמעט בכל מכשיר. אפילו פתיחת וסגירת הווילונות נעשות מרחוק. מחיר השהות בסוויטה החדשה עדיין לא פורסם באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully