וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה נפשו הזוגות של "חתונה ממבט ראשון" וכמה זה יעלה לכם?

עודכן לאחרונה: 23.7.2021 / 1:54

כל מי שצופה בתכנית תהה בוודאי באיזה מלונות בישראל נפשו הזוגות הטריים של הפרקים הראשונים. ספויילר - במקומות ממש שווים, ויקרים. יצאנו לחקור וחזרנו עם תשובות

פרומו "חתונה ממבט ראשון"/קשת 12

כל מי שצפה שלשום (רביעי) בפרק של חתונה ממבט ראשון (חתונמי בשבילכם) בטוח שאל את השאלה: איך שזוג אחד בר מזל טס לאיי סיישל בעוד ששני הזוגות האחרים נשארים בארץ? התשובה לכך קשורה ככל הנראה לעובדה שהתכנית צולמה בזמן סגרי הקורונה השונים, כך שיש להניח שמעיין והלורד קראוס פשוט נפלו על תזמון טוב יותר. בכל מקרה היינו סקרנים לדעת איפה בילו קארין ואיתמר ומנור ובן. אז לכבוד ט"ו באב, הלא הוא חג האהבה שחל בסופ"ש, החלטנו לברר.

נתחיל מזוג ההייטקיסטים שנכנסו לאוטו בנתניה ונסעו כל הדרך עד לשבי ציון, או ליתר דיוק לאחוזת משכית בלימן. באתר של מלון הבוטיק מצוין כי "האחוזה ממוקמת מול חופי אכזיב, וחולשת על כ-10 דונמים של חורש, פרדסים ונוף טבעי עוצר נשימה".

מדובר על 4 סוויטות בוטיק יוקרתיות שמעוצבות כל אחת בסגנון שונה, והן כוללות מתחם ספא צמוד ,לאונג' מפואר ומסעדת שף בוטיק קטנה לאורחי המלון. בנוסף במתחם קיימות שתי בריכות - חיצונית ומקורה. עוד נכתב כי "ניתן להלין באחוזה עד 16 אורחים או לשכור את מתחם האחוזה לאירועי בוטיק אינטימיים ,סדנאות למנהלים ,מסיבת רווקות ועוד". ואת תהיתם למה לקחו את הזוג הטרי לשם? חוץ מהיופי של המקום, לא ניתן לארח בו ילדים, אלא אם כן משכירים את המתחם כולו למשפחה גרעינית או קבוצה.

אז כמה יעלה לכם לכם כל היופי הזה? נתחיל מזה שבחודשיים הקרובים (יולי ואוגוסט) אין לכם סיכוי למצוא מקום באחוזת משכית. בחודש ספטמבר יש עוד כמה מקומות בודדים פנויים. ובכל מקרה יש הגבלה לשני לילות. והמחיר? לא פשוט. מבדיקה שעשינו שני לילות לזוג, כולל ארוחת בוקר, בחודשי החגים יעלו לכם 5,000 שקלים.

עוד בוואלה!

הכל כלולות: היעדים הטובים בעולם לירח דבש

לכתבה המלאה
איתמר וקארין חתונה ממבט ראשון. קשת 12,
הרבה דומנים לרכוב בהם. איתמר וקארין/קשת 12
אחוזת משכית. אתר רשמי, צילום מסך
מלון יוקרתי ומפנק. אחוזת משכית/צילום מסך, אתר רשמי

ומהזוג הצפוני (תרתי משמע) נעבור למנור ובן שעלו לירושלים, או ליתר דיוק למלון הבוטיק אלגרה בעין כרם. המלון הוקם בשנת 2011 והוא כולל 14 סוויטות וחדרים בלבד שמעוצבים בסגנון ייחודי שמשקף את רוח השכונה ומשלב מוטיבים מזרחיים, בפיוז'ן של ישן וחדש. מחלונות שש הסוויטות הרומנטיות תמצאו נוף מיוחד ושונה של כנסיות השכונה או גינת המלון הירוקה.

המלון כולל גם ספא אינטימי עם מגוון טיפולים ומתחם ה- Rooftop בו אפשר להביט לנופי עין כרם הקסומה והרי יהודה.

בן ומנור חתונה ממבט ראשון. קשת 12,
נהנים מהגג של מלון אלגרה. מנור ובן/קשת 12
מלון אלגרה. אתר רשמי, צילום מסך
חדרים בשילוב ישן וחדש. סוויטה באלגרה/צילום מסך, אתר רשמי

כמה זה יעלה לכם? בניגוד למלון הקודם, באלגרה דווקא יש לא מעט מקומות פנויים במהלך הקיץ. שני לילות בסוויטה יעלו לכם כ-4,000 שקלים לזוג, כולל ארוחת בוקר. בנוסף, במלון תוכלו למצוא מבצעים מיוחדים, הכוללים 15 אחוזי הנחה למי שמזמין מהיום למחר, 50 אחוזים על הלילה השלישי ושני טיפולי באמצש על הזמנת שני לילות. כל המבצעים תקפים רק לאמצע שבוע.

איפה הייתם מעדיפים לנפוש עם בן/ת הזוג?

אחוזת משכית, מושב לימן
מלון אלגרה, עין כרם
איי סיישל
2133 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully