וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חינם ולאורך כל השנה: האטרקציה החדשה של אשדוד שאתם חייבים לראות

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 20:49

מיצג "אורות אשדוד" הוא מסלול טיול אור-קולי שאורכו כ-800 מטרים, המשלב וידאו ארט, תאורת לייזר, מסכי מים והולוגרמות שייספרו את סיפורה של העיר ופועלה, ויתקיים לאורך כל השנה וללא תשלום

מיצג אור-קולי אורות אשדוד/צילום: מייק אדרי

העיר אשדוד ספגה לא מעט בחודש שעבר, ובכלל בשנים האחרונות, אבל בהחלט יכולה לשמוח עם התחלתה של האטרקציה החדשה בעיר - "אורות אשדוד" - מסלול טיול אור-קולי שאורכו כ-800 מטרים, המשלב הקרנות וידאו ארט, אפקטים של תאורה, לייזר, מסכי מים והולוגרמות על-אודות העיר ופועלה, ויתקיים לאורך כל השנה וללא תשלום.

המסלול, שעל הפקתו עמלו למעלה משנה וחצי, מתחיל במוזיאון מונארט, שם יוקרן המיצג על קירות המבנה, של צלילה אל מעמקי הים. משם, אפקטים של אור יובילו את הקהל אל התחנה הבאה בבניין העירייה, שם יחל מיצג על גבי המבנה. סיפור אמנותי בדרכו המיוחדת, על העיר אשדוד, הים, הנמל והרב גוניות.

מיצג אור-קולי אורות אשדוד. מייק אדרי,
בניין העירייה. אחת מתחנות המסלול במיצג "אורות אשדוד"/מייק אדרי

חגיגת וידאו ארט ומזרקת מים

הקהל יטייל לכיוון פארק ים אשדוד, כשהוא מלווה באפקטים של תאורה שמכוונים את דרכו, ושם לסיום הטיול כולו, ועל גדת האגם בפארק, יחווה הציבור את אחד משיאי המיצג - חגיגת וידאו ארט על מסך מים ענק, שבמהלך חודש יוני ישולב גם עם מזרקת מים משודרגת.

תחנה נוספת שמתוכננת ותושלם בהמשך, בתום המיצג במוזיאון, היא בבניין הפסגה בקרבת המשכן לאמנויות, שם מיצג לייזר קופצני על המבנה יהווה נקודת מעבר אל עבר המשך המסלול - פארק אשדוד ים.

מיצג אורות אשדוד יפעל בשעה 20:30 בימים א'-ה' ובמוצ"ש ברחבת העירייה. הפרויקט במימון החברה לתיירות אשדוד, משרד התיירות, החברה הממשלתית לתיירות ועיריית אשדוד.

עוד בוואלה!

אין תיירים? ענף המלונאות באשדוד גילה קהל יעד חדש

לכתבה המלאה
מיצג אור-קולי אורות אשדוד. מייק אדרי,
המסלול מלווה באפקטים של תאורה שמכוונים את הקהל/מייק אדרי

לא רק "אורות אשדוד" מאירים את שמי הלילה בעיר. לאחרונה הושק מיצג אורקולי נוסף, במצודת אשדוד ים, שבה הסתיים לאחרונה פרוייקט רחב היקף של שימור ופיתוח, בהובלת תיירות אשדוד, עיריית אשדוד, רשות העתיקות ומשרד התיירות.

העבודות במצודה כללו את חיזוק הקירות התומכים, הוצאת חולות וסינונם, יציקת רצפה וסלילת שבילים המנגישים את המצודה למבקרים ולבעלי מוגבלויות. מעל מבנה המצודה הוקמה מרפסת דק "מרחפת" המשקיפה על האתר ועל קו החוף הסמוך - חולות זהב ומי טורקיז בחוף שאינו מוכרז ונהנה משקט וטבע בתולי.

המיצג העשיר באפקטים, נע בין קירותיה העתיקים המקוריים של המצודה, ומספר את סיפורה של אשדוד - החל מימי האדם הקדמון, דרך הפלישתים ועד ימינו. אורך המופע כ-10 דקות.
מחיר: 10 שקלים לאדם.
שעות הפעילות והרשמה למיצג, באתר תיירות אשדוד.

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully