וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עוד סיכוי לנורמליות: ייצוג מכובד לישראל ברשימת המלונות הטובים במזה"ת

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 12:29

בתוך הטירוף השלנו, מתפרסם הדירוג השנתי של אתר התיירות Trip Advisor ומציג את המלונות הטובים ביותר בעולם השנה. עיון בקטגוריה המזרח-תיכונית מספק תחושה של אופטימיות עם 3 מלונות ישראליים שנכנסו לעשירייה הראשונה

מלון הרברט סמואל הריף אילת. אתר המלון,
מקום 6 במזרח התיכון. מלון הרברט סמואל הריף אילת/אתר המלון

כמדי שנה, גם באביב הזה מפרסם אתר התיירות הפופולרי Trip Advisor את רשימת ה"הכי טובים" שלו - הכוללת עשרות קטגוריות של בתי מלון, מסעדות, חברות תעופה, שמורות טבע, אטרקציות ועוד. באופן טבעי, קטגוריית המלונות זוכה להתעניינות רבה במיוחד, וגם אלו מחולקים לקטגוריות (ראו בהמשך).

הדירוג נעשה לאחר בדיקה של דירוגי גולשים מהעולם כולו, ואלו נכתבו במהלך שנת 2020. למרות הדי הפיצוצים והמהומות שאופפים את חיינו בימים האחרונים, לרגע הכל נראה נורמלי, כמעט פסטורלי, כשקוראים את תיאור בתי המלון הטובים ביותר במזרח התיכון, בהם כמה מלונות מישראל לצד מלונות אצל שכנותינו, כמו מצרים, ירדן, איראן וקטאר.

מלון מרקט האוס ביפו. נתן דביר,
מקום 4 בקטגוריית המידל איסט. מלון מרקט האוס ביפו/נתן דביר

מלונות במקום 6-4 - מישראל

שלושה מלונות ישראלים נכנסו לעשירייה הראשונה בקטגוריית ה"מידל איסט" - שניים בתל אביב-יפו ואחד באילת. במקום הרביעי מלון מרקט האוס ביפו, של רשת אטלס. "תמורה מצוינת לכסף ובריחה נהדרת של 24 שעות ביממה", כתב אחד המדרגים. בתיאור המלון המופיע באתר הדירוג, נכתב כי "עיצובו קיבל את השראתו בהשפעת אווירת שוק הפשפשים הסמוך והרוח הייחודית של העיר. עיצוב המלון כולל יצירות אמנות המבטאות את התחושה הקסומה של העיר".

במקום החמישי מלון The Vera בתל אביב. "אני בהחלט ממליץ על החוויה הזו לכל זוג שרוצה פשוט לבלות יחד בלב העיר הנהדרת הזו, שנקראת תל אביב", נכתב בדירוג. התיאור ממשיך ומספר כי מדובר במלון בוטיק המציע חוויית אירוח תל אביבית, לצד חדרים מפוארים, בר שוקק ושירות מותאם אישית.

במקום השישי מלון הרברט סמואל הריף אילת, שזכה בתיאור "קטן ומושלם". כאן מציעים עורכי האתר "חופשה חלומית במלון הבוטיק הראשון והייחודי באילת, הממוקמת ליד שמורת חוף האלמוגים".

מבין 25 המלונות ברשימת המזרח התיכון, דורג במקום ה-20 מלון 65 רוטשילד תל-אביב, במקום ה-21 מלון דריסקו גם הוא בעיר וסוגר את הרשימה במקום ה-25 מלון בוטיק שלום ורילקס אף הוא בתל אביב.

קטגוריית המלונות הטובים במזרח התיכון כללה בתי מלון רבים מאיחוד האמירויות, בהם בקטאר ובדובאי, כמו גם ממצרים ואפילו מאיראן. את המקום הראשון בקטגוריה זו קטף מלון Royal Savoy Hotel and Villas בשארם א-שייח' שבסיני.

מלון The Vera בתל אביב. אסף פינצ'וק,
חדרים מפוארים, בר שוקק ושירות מותאם אישית. מלון The Vera בתל אביב/אסף פינצ'וק

דווקא ברזיל מוכת הקורונה עם בחירה מפתיעה

ועם כל הכבוד לאזורנו, טריפ אדווייזר דירג את המלונות הטובים בעולם, שקיבלו מעט יותר מקום של כבוד בסיקור. היילי קולמן דוברת Trip Advisor אומרת, כי "חגיגת (דירוג) זו של מיטב המלונות בעולם, צריכה לשמש כמדריך המושלם לגילוי מקומות אירוח במתאימים לטיול של פעם בחיים".

במקום הראשון בעולם ניצב מלון Hotel Colline de France בגרמאדו (Gramado) שבברזיל, שעליו כתב אחד המדרגים: "בין אם מדובר בירח דבש או בחופשה משפחתית - אתם תתאהבו במלון הזה. כאן תאהבו לא רק את עיצוב הפנים היוקרתי אלא במיוחד את אנשי הצוות".

במקום השני מלון THE OMNIA בצרמט (Zermatt), שווייץ. "הכל בו מושלם", כתב המדרג. "הנוף מהמרפסת, הספא, השירות היוצא מן הכלל, אוסף בקבוקי הוויסקי וגם השניצל הבלתי ייאמן".

במקום השלישי מלון Sani Dunes בסאני יוון. "אהבנו במיוחד את האווירה - היא מתוחכמת ויומיומית בעת ובעונה אחת".

כאמור, מעבר לקטגוריית המלונות הטובים ביותר, פורסמו גם קטגוריות משנה מעניינות, בהן המלון עם הרופ-טופ הכי טוב (Hanoi La Siesta Diamond, ווייטנאם), המלון הכי פוטוגני (Emerald Maldives, המלדיביים), המלון הטוב הכי קטן (Luxury Villa Excelsior Parco, איטליה) המלון הכי רומנטי (Narrows Escape Rainforest Retreat, אוסטרליה) ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully