וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהצפון באהבה: אטרקציות חינם ובהנחה לתושבי המרכז והדרום

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 16:05

עוד ועוד תיירנים, בתי מלון ואזרחים נרתמים לטובת תושבי עוטף עזה, אשקלון, וגם מרכז הארץ, ומציעים לבוא להתארח, ליהנות מטיפולי ספא בהנחה, לבלות במוזיאונים ואתרי מורשת בחינם וגם לחוות את הרכבל בחרמון ללא עלות. הנה רשימת ההטבות המלאה

מלון וילה גליליי בצפת. וילה גליליי,
20% הנחה לתושבי המרכז והדרום במלון הספא וילה גליליי/וילה גליליי

אירועי ירי הרקטות על עוטף עזה, אשקלון ושאר ישובים בדרום, עוררה החל מאתמול מספר תיירנים, בתי מלון וצימרים שהציעו הנחות בלינה וכניסה חינם לאטרקציות לתושבים האזור, כדי לאפשר מעט שמחה ומנוחה למשפחות.

גם היום (רביעי) יצאו כמה ארגונים ואתרי תיירות בהטבות תיירותיות לימים הקרובים. כך למשל, המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל תפתח היום ללא תשלום עשרות אתרי מורשת ברחבי הארץ לתושבי עוטף עזה, בפרויקט משותף למועצה לשימור אתרים ולמשרד התרבות והספורט. הכניסה חינם בהרשמה מראש על פי התו הסגול ובהצגת תעודת זהות.

גם באתר הצפוני ביותר בארץ - החרמון - מעניקים לתושבי הדרום (עוטף עזה ואשקלון) כרטיס לרכבל המבקרים לפסגת החרמון ללא תשלום, שתקף עד סוף החודש (בהצגת תעודת זהות). האתר פתוח בין השעות 8:00 - 16:00 (כניסת רכבים אחרונה בשעה 15:00).

רכבל קרוניות חדש באתר החרמון. פאל נווה, אתר החרמון,
כרטיס לרכבל המבקרים לפסגת החרמון ללא תשלום לתושבי הדרום/פאל נווה, אתר החרמון

גם בירת הגליל, צפת, משנסת מותניה לטובת תושבי המרכז והדרום, ומציעה מספר חלופות לעבודה ואטרקציות בתחומה.

במרכז התיירות אסנט מארחים כבר עשרות משפחות מדרום הארץ ומזמינים משפחות נוספות להתארח באכסניית אסנט הממוקמת בצפת - ללא עלות, על בסיס מקום פנוי. בכל יום בשעה 16:00 יערכו ל\סדנאות מגוונות לכל המשפחה ללא עלות: סדנאת שופרות, סדנה להכנת נרות וכדומה. ההשתתפות בהרשמה מראש, לפרטים והרשמה: 077-3601101.

במתחם העבודה 'קליקה חצור הגלילית' מזמינים את תושבי המרכז והדרום, להגיע ולעבוד ממתחם הקליקה בחצור ללא עלות. במקום חדרי ישיבות, מתחמי עבודה, מטבחון, תשתיות אינטרנט מתקדמות וכו'. לפרטים והרשמה יש להשאיר הודעה בוואטסאפ: 052-642-9227.

עוד בוואלה!

הנחות במלונות ואטרקציות בחינם: בצפון מתגייסים למען תושבי הדרום

לכתבה המלאה
מתחם קליקה בחצור הגלילית. מועצת חצור הגלילית,
לעבוד ללא תשלום. מתחם קליקה בחצור הגלילית/מועצת חצור הגלילית

במסעדת "סומאק", ביסטרו גלילי חדשה בהר כנען שבצפת, מציעים הטבה של 20% הנחה לתושבי הדרום והמרכז על כל תפריט המסעדה הסמוכה למלון וילה גליליי. להזמנות: 04-6999563.

במרכז התיירות הגלילי מרכז הקבלה של צפת, מזמינים את תושבי הדרום והמרכז לחוויית קבלה מרעננת ומרשימה במרכז המבקרים החדש 'האור הגנוז', צפייה במייצג אור קולי ושלל פעילויות בהטבה של 50% הנחה. כמו כן, במקום השיקו תכנית ענפה של פעילות לשבועות, ממנה יוכלו תושבי המרכז והדרום ליהנות מ-25% הנחה. לפרטים והרשמה: 054-5770334.

במתחם הספא של מלון וילה גליליי בצפת מזמינים את תושבי המרכז והדרום לימי ריענון ושינוי אווירה במתחם ספא חדש וייחודי הכולל: חדרי טיפולים, סאונה, ג'קוזי, בריכת שחייה, חמאם טורקי ועוד, בהטבה של 20% הנחה לתושבי המרכז והדרום בלבד. לפרטים והזמנות: 04-6999563.

ואצל השכנה של צפת מצפון, המועצה מקומית חצור הגלילית, הודיעו שתארח תושבים מדרום הארץ ומרכזה ללא עלות. להרשמה: 04-6916999.

מלון וילה גליליי. אתר המלון, מערכת וואלה! NEWS
טיפולים וספא בהנחה. מלון וילה גליליי/מערכת וואלה! NEWS, אתר המלון

במועצה האזורית גוש עציון, בשיתוף עמותת תיירות גוש עציון, מציעים לתושבי הדרום אירוח בצימרים בחינם בקיבוץ כפר עציון עם סיורים חינם, כמו גם אירוח בצימרים של "הבית של רות" ביישוב נווה דניאל בחצי מחיר.

כמו-כן, ארוחות חינם ב"חומוס הארץ", ג'אפן ג'אפן, חומוס אליהו, יקב גוש עציון, קפה גרג, למחשה, פת במלח, סיור חופשי חינם בחוויות צומת, 10% הנחה לקבוצות, 10 שקלים עבור ביקור ב"חיות של שלמה" וכל זה לצד עסקים נוספים במרחב המועצה שיתנו הטבות לתושבי קו העימות. בנוסף: המועצה פתחה מוקד שמחבר בין מארחים לתושבי הדרום - 02-9933863. לכל ההטבות לחצו כאן.

שיפוץ מתחם האלון הבודד בגוש עציון. משה ברוס,
מתחם האלון הבודד בגוש עציון/משה ברוס

גם מלונות ישראל מחבקים את תושבי הדרום ויתנו הנחות לאורחים תושבי הדרום ועוטף עזה. ההטבה תינתן בהצגת תעודת זהות וכתובת מגורים באזור הרלוונטי ועל בסיס מקום פנוי. 30% הנחה יינתנו במלונות:

• "ניאה" בשבי ציון
• "אלדן" בירושלים
• "בית קטן בבקעה" בירושלים
• "גני ירושלים"
• "מגדלה" בטבריה
• "רמות" ברמת הגולן
• רשת מלונות סי הוטלס - המלונות ב"נווה אילן" ו"אחוזת אסיינדה" במעלות
• "בל" בתל אביב
• "נווה שלום"
• "אלמא" בזיכרון יעקב
• "שפיים"
• "גליליון" בגליל העליון
• "דייז" בטבריה
• "הגושרים" בגליל העליון
• "פרימה פארק" בירושלים
• "פוסט הוסטל" בירושלים

- כמו כן, מלון IBIS ירושלים מרכז העיר, מרשת מלונות ACCOR הבינלאומית מזמין את תושבי הדרום ועוטף עזה להתארח במלון בהנחה של 50%.
- רשת מלונות "פתאל" מציעה 20% הנחה לתושבי הדרום בכל מלונות הרשת ו-5% נוספים למזמינים באתר הרשת
- רשת מלונות "בראון" מציעים עד 50% הנחה במלונות הרשת בת"א וי-ם.
- רשת מלונות סמארט-מצפה רמון, טבריה וירושלים, 350 ₪ לזוג באמצ"ש על בסיס לינה בלבד, תוספת 50 שקלים לילד, בכל מלונות הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully