וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב השנה: מכר את בנו והשתמש בכסף כדי לצאת לחופשה

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 16:02

הורה סיני מכר את בנו בן השנתיים לבני זוג ללא ילדים, קיבל 24 אלף דולר ויצא לטייל ברחבי סין ביחד עם אשתו החדשה. בני הזוג ש"קנו" את הפעוט ניצבים בפני אישום פלילי, אולם לא נמסר מה יעלה בגורל האב

אנשי עסקים סינים. ShutterStock
האב עשה עסקה: הבן תמורת 24 אלף דולר (אילוסטרציה)/ShutterStock

שוטרי מחוז ג'ג'יאנג (Zhejiang) שבמזרח סין, עצרו אדם המואשם בכך שמכר את בנו בן השנתיים, והשתמש בכסף כדי לצאת לטיול ברחבי המדינה.

כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי האיש, שמוזכר רק בשם משפחתו, שיי, מסוכסך מזה שנים עם אשתו לשעבר, וכעת מכר, כאמור, את הפעוט, המכונה ג'יאג'יה. זאת במטרה להקל על העול הכספי הכרוך בגידול הילד. עוד צויין, כי שיי קיבל משמורת מלאה על הילד, לאחר הגירושין.

בת אחרת של בני הזוג נותרה עם אימה, ושתי בנות נוספות נמסרו בעבר למשפחות אחרות. מאחר ששיי עבד בעיר אחרת, הוא השאיר רוב הזמן את בנו הקטן אצל אחיו.

אישה סופרת שטרות של מאה יואן סיני. AP
האב מכר את ילדו ב-158,000 יואן (כ-24,000 דולר)/AP

בני הזוג ש"רכשו" את הפעוט ניצבים בפני אישום פלילי

אתר החדשות הסיני SCMP מדווח כי בשבוע שעבר, אסף האב את בנו מאחיו, אך לאחר שלא החזירו בזמן המיועד, פנה האח אל המשטרה המקומית. שיי עצמו לא ענה לשיחות הטלפון מבני המשפחה.

במהרה גילתה המשטרה כי שיי מכר את הילד לבני זוג ללא ילדים מהעיר צ'אנגשו (Changshu), תמורת 158,000 יואן (כ-24,000 דולר). את הכסף ניצל לנופש במדינה, יחד עם אשתו החדשה.

כעת, שני בני הזוג ש"רכשו" את הפעוט ניצבים בפני אישום פלילי, והפעוט עצמו הוחזר לדודו. לא נמסר מה יעלה בגורל האב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully