וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי מחיר מינימום: האי הפרטי שיימכר החודש במכירה פומבית

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 9:17

האי הטרופי סנט אנדרוז, השוכן בבהאמה, מציע חופים מדהימים, מעיינות, אלפי עצי קוקוס ואפילו מנחת מטוסים. יותר ריחוק חברתי מזה לא תמצאו. כדי להירשם למכירה יש לספק פיקדון של 100,000 דולר

האי סנט אנדרוז בבהאמה/צילום: Concierge Auctions

חופים לבנים ארוכים, מעיינות עם מים מתוקים, שטחי מרעה, אלפי עצי קוקוס ומנחת מטוסים ממתינים למי שירכוש את סנט אנדרוז (St Andrews), אי פרטי עוצר נשימה בבהאמה. האי, המכונה גם Little Ragged Island ("האי המרופט הקטן"), הוא האי הפרטי הגדול ביותר שנרשם עד כה למכירה.

שטחו של האי כ-3,000 דונמים והוא אינו מפותח כלל. כדי להירשם למכירה הפומבית, שתיפתח ב-26 למרץ, יש צורך לתת פיקדון של 100,000 דולר.

לפי פרסומים בעולם, אין כל צורך בהצעת פתיחה מינימלית. עם זאת, גורמים שונים מעריכים כי ההצעות יחלו בכ-19.5 מיליון דולר. נכון לעכשיו, זהותו של בעל האי נשמרת בסוד.

האי סנט אנדרוז בבהאמה. Concierge Auctions, אתר רשמי
המכירה הפומבית תיפתח ב-26 למרץ. סנט אנדרוז/אתר רשמי, Concierge Auctions
האי סנט אנדרוז בבהאמה. Concierge Auctions, אתר רשמי
מעריכים כי ההצעות לקניית האי יחלו בכ-19.5 מיליון דולר/אתר רשמי, Concierge Auctions

קפיצה קטנה לקובה

עוד נמסר כי מצדו המזרחי של האי, מי האוקיינוס עמוקים יחסית, כך שישנה גישה נוחה לכלי שיט גדולים. "זהו אי מושלם לפיתוח או למגורים פרטיים", מסר מבית המכירות הפומביות Concierge Auctions. "הוא גם מעולה לפעילויות כמו שנורקלינג, שיט, דיג ועוד. בין השוניות שוחים דגים ממינים רבים, בהם דקרים, לוטיניים, ברקודות, דגי מקרל המלך ועוד. בבריכות המים הרדודות בפאתי האי, ניתן גם להבחין בפלמינגואים ורודים.

וכאמור, הקונה בר המזל יוכל להתענג גם על מנחת מטוסים פרטי. האי עצמו מרוחק כ-8 ק"מ מהעיירה דאנקן טאון (Duncan Town), שהיא מקום היישוב הסמוך ביותר שבו יש מנחת מטוסים נוסף. כמו כן, הוא מרוחק כ-225 ק"מ מקובה וכ-600 ק"מ ממיאמי שבארצות הברית.

מומחי חברת הנדל"ן Mansion Global מציינים כי מגפת הקורונה הביאה לתחיית שוק האיים הפרטיים. "בשנה האחרונה, אנו עדים לגידול משמעותי בקרב רוכשי נכסים ביעדים טרופיים. זה בדיוק הזמן למצוא את גן העדן האישי שלכם, ואפילו להקים אותו בעצמכם".

האי סנט אנדרוז בבהאמה. Concierge Auctions, אתר רשמי
רק 225 ק"מ מקובה וכ-600 ק"מ ממיאמי. סנט אנדרוז/אתר רשמי, Concierge Auctions
האי סנט אנדרוז בבהאמה. Concierge Auctions, אתר רשמי
הקורונה הביאה לתחיית שוק האיים הפרטיים/אתר רשמי, Concierge Auctions
האי סנט אנדרוז בבהאמה. Concierge Auctions, אתר רשמי
אל האי קיימת גישה נוחה לכלי שיט גדולים/אתר רשמי, Concierge Auctions

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully