וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס לכם מערים אדומות? בואו לפסטיבל "בקעה ירוקה", ובחינם

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 13:27

בקעת הירדן הפכה ירוקה ופורחת אחרי הגשמים האחרונים, ומציעה פסטיבל תיירותי ראשון בשם "בקעה ירוקה, שבו טיולים מודרכים, תצפיות ופעילויות תיירותיות במשך 3 ימי שישי בחודש מרץ. והכל בחינם

עינות פצאל. איל שפירא, מערכת וואלה! NEWS
אחת הנקודות היפות בבקעה. עינות פצאל/מערכת וואלה! NEWS, איל שפירא

בין פסטיבלי סוף החורף, סוף הסגר ותחילת האביב, מגיע פסיבל ראשון מסוגו - פסטיבל "בקעה ירוקה" - שיתקיים במשך שלושה ימי שישי של חודש מרץ (5/12/19.3) בבקעת הירדן, וללא תשלום.

בימים אלה בקעת הירדן ירוקה, פורחת ומתכסה במרבדים ירוקים, ולאור קשיי הקורונה, ארגון 'קדמה- התיישבות צעירים', בשיתוף עם "פורום ארגוני צעירים בקעת הירדן", יצאו ביוזמה חדשה שהיא פסטיבל שיסייע לתושבי הבקעה ולתיירות הישראלית בתקופה מורכבת זו.

מטרת הפסטיבל, בהשראת "דרום אדום", היא להוציא את הציבור מהבתים ולחשוף אותם לאזור הירוק של בקעת הירדן. בפסטיבל תוכלו ליהנות משלל אטרקציות מקומיות כגון: מעיינות, סיורים, מסלולים, יצירות וחקלאות ישראלית ופיקניק מהנה לכל המשפחה.

בקעת הירדן. רות בן יוסף,
הזמן הירוק. בקעת הירדן/רות בן יוסף

מגוון טיולים למטיבי לכת ומשפחות

בפסטיבל יופעלו שני אזורים עיקריים בהם יתקיימו פעילויות שונות:
1. אום זוקא - תלכיד פיראן, עין סוכות, מאגר תרצה וסרטבה.
2. חורשת אנדרטת הבקעה - עינות פצאל, וואדי זמור, אנדרטת המערה ומעיין הרעות.

ומגוון טיולים למטיבי לכת ומשפחות:
1. טיול קצר למטיבי לכת (כולל ילדים מיטבי לכת, גם קטנים) בואדי תלכיד -פיראן, מסלול מעגלי 2-4 שעות עם פריחה מרהיבה.
2. תצפית בפסגת אום -זוקא. וטיול רכוב (לרכב משפחתי רגיל) בציר מעלה שי.
3. סיור רכוב (רכב משפחתי רגיל) למאגר תרצה - האתר נפתח באופן מיוחד וחריג בתיאום עם צה"ל, בשעות 10:00, 11:00, 12:00. יש להירשם לסיור מראש באתר הפסטיבל.

תמר, מארגון "קדמה התיישבות צעירים" ומיזמיות הפסטיבל, מספרת: "אזור בקעת הירדן הוא אזור שפשוט מרחיב את הלב במרחבים הירוקים שלו, אך לצערי רוב הציבור אינו חשוף אליו. חשבנו איך אנחנו יכולים להנגיש את הבקעה לציבור, וכך קם הרעיון של 'פסטיבל בקעה ירוקה'. לאחר מכן, החלטנו ליצור שיתוף פעולה עם ארגונים נוספים בבקעה על מנת לחזק את החקלאות והתיירות באזור ואת תושבי הבקעה. אנו מזמינים את הציבור הרחב לעבור מאדום לירוק וליהנות מבקעת הירדן בתקופה היפה ביותר בשנה".

את המיזם מפעילים "פורום ארגוני צעירים בקעת הירדן" המאגד ארגוני צעירים שונים הפועלים בבקעת הירדן כמו: דרך הלב, ארגון 'קדמה - התיישבות צעירים', מכינת "בני גד", בני דוד - מכינת מעלה אפרים וארגון 'השומר החדש'.

עוד בוואלה!

נושמים אביב ירושלמי: שלושה סופ"שים של פסטיבל טבע עירוני בבירה

לכתבה המלאה
seperator

פסטיבל "בקעה ירוקה" מתקיים שלושה ימי שישי 5/12/19.3 בחודש מרץ וביום הבחירות ה-23.3. יש להירשם מראש באתר הפסטיבל כדי לקבל נקודת ציון עם כל פרטי הפסטיבל המלאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully