וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 נוסעים אכלו 30 ק"ג תפוזים כדי להימנע מתשלום עודף בשדה התעופה

ארבעה גברים סינים לא רצו לשלם אקסטרה (47 דולרים) על 30 ק"ג תפוזים שרכשו, אז בתוך פחות מ-30 דקות, הם טרפו את הכל. בטיסה הם כבר סבלו מפצעים בפה. "פשוט עמדנו שם ואכלנו את כל הארגז", סיפר אחד מהם

עובדת קרקע בשדה תעופה ביפן מנקה מזוודות/DKN.TV

מה עושים כשמבקשים מכם בשדה התעופה לשלם תוספת על משקל שחורג מהמזוודה? יש כאלה שלובשים את הבגדים או מעבירים לתיק יד וכדומה. אבל כשמדובר בתפוזים - זו הופכת להיות משימה הרבה יותר מסובכת.

וכך קרה שארבעה גברים ממחוז יונאן בסין, נאלצו לאכול 30 ק"ג תפוזים בתוך פחות מ-30 דקות, על מנת להימנע מתשלום עודף, כך לפי ה"גלובל טיימס" הסיני.

רביעיית הסינים, שעובדים ביחד, רכשה ארגז תפוזים גדול במהלך נסיעת עסקים בקונמינג (בירת יונאן), כך לפי האתר, אולם כשניסו למסור את המזוודות לטיסתם הביתה, בנמל התעופה אמרו כי יגבו מהם 300 יואן (47 דולרים) עבור משקל עודף - 10 יואן עבור כל קילו.

זה היה "יותר ממה שיכולנו להרשות לעצמנו", אמר אחד הגברים לאתר.

4 נוסעים אכלו 30 ק"ג תפוזים כדי להימנע מתשלום עודף בשדה התעופה. צילום מסך, צילום מסך
אחד הנוסעים משליך את קליפות התפוזים לפח/צילום מסך, צילום מסך

בעקבות הזלילה, הרביעייה סבלה מפצעים בפה

כשהם ראו שהם לא מצליחים להימנע מהקנס, ועם זאת להוטים לא לאבד את הסחורה שעליה שילמו, החליטו ארבעת החברים פשוט לטרוף את כל ארגז התפוזים.

הם החלו לאכול את הפירות בחיפזון רב וגמרו את התפוזים בתוך פחות מ-30 דקות - הזמן שהוקצב להם לפני העלייה למטוס. "פשוט עמדנו שם ואכלנו את כל הארגז. זה לקח בערך 30-20 דקות", אמר אחד מהם. "אנחנו לא רוצים יותר לעולם לקבל עוד תפוזים," הוסיף.

אתר הגלובל טיימס מוסיף, כי ארבעת הנוסעים המטיילים החלו לסבול מפצעים בפה, לאחר שטרפו את התפוזים.

ברשתות החברתיות בסין היו משועשעים מהנחישות שלהם, בעודם צוחקים על טיפשותם. "האם הם לא יכלו לארוז את התפוזים לארבע מזוודות יד ולשאת אותם למטוס?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully