וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 10 חודשים: הודו מתכוננת לקבלת תיירים

בקרוב יציגו בהודו, שבה שיעור ההחלמה מהקורונה הוא הגבוה בעולם (97 אחוזים), מתווה לכניסת תיירים למדינה, אך על המבקרים יוטלו מגבלות כגון היצמדות לתכנית טיול קבועה מראש, הזמנת מלונות לפני הביקור ועוד. התרמילאים ייאלצו לחכות

בווידאו: הודו במקום השני בעולם במניין הנדבקים בקורונה/צילום: רויטרס

לאחר חודשים ארוכים של סגירת שעריה בפני מטיילים מהעולם, יש סיכוי טוב שבקרוב גבולותיה של הודו ייפתחו שוב למטיילים. בימים אלו, שוקדים במשרד התיירות ההודי, בליווי צמוד של משרד הבריאות המקומי, על מתווה קפדני ומדויק, שיאפשר את פתיחת תת-היבשת באופן הדרגתי, לצד מגבלות מיוחדות.

אתר לונלי פלנט מדווח כי שיעורי ההחלמה בהודו מהקורונה הוא הגבוה ביותר בעולם - ועומד על 97 אחוזים. נכון ל-28 בינואר 2021, כ-2.35 מיליון הודים כבר קיבלו את החיסון נגד הנגיף. הדיונים באשר לפתיחת גבולותיה של הודו לעולם נעשים בשיתוף פעולה עם חברות התיירות והמלונאות הגדולות והחשובות ביותר במדינה, וזאת במטרה לאושש את הענף, שסבל קשות מהיעדר תיירים בעשרת החודשים האחרונים.

ממסמך ראשוני שנכתב בנושא, עולה כי המגבלות שככל הנראה יוטלו על התיירים יכללו את העובדה שכל תייר ייאלץ לטייל בהודו בהתאם לתוכנית או מסלול מוגדרים מראש. זאת לצד הזמנה מראש של מקומות הלינה בהתאם לתוכנית וטיסות-פנים בחברות מקומיות, שאף הן ייקבעו מראש. עם זאת, ההנחיות הסופיות עדיין לא פורסמו, וזאת עד שייצא לאור מתווה רשמי וסופי. במילים אחרות - מדובר בטיול מאוד לא ספונטני, מה שלבטח לא יקסום לתרמילאים שזמנם בידם ומטיילים ללא תוכנית סדורה.

טאג' מהאל, הודו. ShutterStock
ענף התיירות סבל קשות מהיעדר תיירים בעשרת החודשים האחרונים. הטאג' מהאל, הודו/ShutterStock

חובה להוריד אפליקציית בריאות ממשלתית

בין השאר, יידרשו התיירים להוריד את אפליקציית Arogya Setu, שפותחה בידי ממשלת הודו ומספקת ייעוץ בריאותי והנחיות באשר לשירותים רפואיים במדינה. לפני ההגעה להודו יידרשו התיירים לחתום על הצהרה בריאותית, ואם הם מחוסנים - עליהם להציג אישור חיסון בינלאומי.

תיירים פוטנציאליים שעדיין לא חוסנו, יידרשו להציג בדיקת קורונה שלילית, שתיערך 72 שעות לפני הנסיעה. נוסף על כך, בנמלי תעופה בינלאומיים מסוימים בהודו יהיו עמדות בדיקה לנדיף הקורונה. ואם במהלך שהותם בהודו יחושו התיירים בתסמיני קורונה, יהיה עליהם להיכנס לבידוד באופן עצמאי, עד לבדיקת קורונה.

לצד כל אלו, ימליצו גורמי הבריאות והתיירות במדינה להימנע ממגע ישיר ככל האפשר ולעשות שימוש בסריקת קודי QR בעת הצ'ק אין למלון ובטפסים מקוונים. לבעלי סיכון בריאותי מיוחד מומלץ להזמין ארוחות לחדר המלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully